SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TRENING FBW (Problem z kręgosłupem)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 268

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 163
Witam,
po około 8 latach przerwy wróciłem na siłownię. Przestałem ćwiczyć z powodu dyskopatii L5/S1, gdzie przez lata próbowałem fizjoterapeutów , chiropraktyków i basenu. Pomogła mi terapia DBC (ćwiczenia izolowane na maszynach , gdzie wzmacnia się głównie dolne plecy i brzuch).
Od dwóch miesięcy wróciłem na siłownię i zacząłem trening z personalnym. Zakładam temat , ponieważ poprawia mi się siła , natomiast sylwetka nie koniecznie.
Mam 32 lata, wzrost 178cm , waga 81/82 kg.
Przy ocenie proszę pamiętać , że moim początkowych celem było wyeliminowanie bólu kręgosłupa, teraz gdy jest lepiej chciałbym zrobić trochę masy.
Wszystkie ćwiczenia staram się wykonywać maksymalnie dobrze technicznie , zawsze z wciągniętym brzuchem i spiętymi pośladkami który stabilizuje kręgosłup lędźwiowy.


TRENING A
Deska 3 x 60 sekund
Przyciąganie Taśmy 3 x 15 powtórzeń
Hip Trust 5 x 10 powtórzeń
Wykrok ze sztangielkami na podwyższeniu 3 x 10 powtórzeń
Wiosłowanie sztangielką 3 x 10 powtórzeń
Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3 x 10 powtórzeń
Podciąganie na drążku 10 powtórzeń
Ćwiczenie Deska / wstaje 3 x 15 powtórzeń

TRENING B
Hollow body 3 x 30 sekund
Przyciąganie Taśmy 3 x 15 powtórzeń
Martwy ciąg 3 x 10 powtórzeń
Przysiad ze sztangą trzymaną z przodu 3 x 10 powtórzeń
Wiosłowanie sztangielką (ptak pies) 3 x 10 powtórzeń
Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej 3 x 10 powtórzeń
Podciąganie na drążku 10 powtórzeń
Wyciskanie ketla jednorącz 3 x 10 powtórzeń



Ćwiczę 3 lub 4 razy w tygodniu. Codziennie biorę witamy i minerały (Olimp). Do tego ułożyłem sam dietę bez liczenia kalorii.
Po treningu robię sobie również papkę z owsianki, rodzynków, orzechów i czystego białka.

Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8747 Napisanych postów 151794 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1196687
ak dla mnie spoko, rozumiem, ze dwa pierwsze cwiczenia sluza aktywacji i wzmocnieniu miensi stabilizujacych?
tutaj musisz uwazac, aby nie za mocno je przetrenowac przed glownymi bojami bo wtedy moga nieco stracic na swojej funkcji stricte stabilizacyjnej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 163
Dokladnie. Pierwsze dwa ćwiczenia robię jako aktywację

Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8747 Napisanych postów 151794 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1196687
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 163
Czy przy takiej sylwetce mogę robić masę ? Czy nadal redukcję.
Mam ułożony trening FBW oraz diętę. Schudłem z 84kg do 79,7kg.
Na chwilę obecną moim głównym celem jest wzmacnianie mięśni trzymających kręgosłup lędźwiowy, ze względu na nawracające problemy z nim.


Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8747 Napisanych postów 151794 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1196687
Czy przy takiej sylwetce mogę robić masę ? Czy nadal redukcję.
Mam ułożony trening FBW oraz diętę. Schudłem z 84kg do 79,7kg.
Na chwilę obecną moim głównym celem jest wzmacnianie mięśni trzymających kręgosłup lędźwiowy, ze względu na nawracające problemy z nim.


witaj
patrzac na to jak obencie wyglada Twoje cialo osobiscie bym jeszcze nieco zredukowal, fatu troche na ciele jeszcze siedzi wiec przydaloby sie, aby nieco mocniej odslonic miesnie bedzie ci wtedy latwiej lapac czyste miecho na masie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Temperatura do biegania

nutlove