SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TRENING FBW A I B DLA POCZĄTKUJĄCEGO OCENA

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 189

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 541
Witam
Do oceny podsyłam wam ułożony przeze mnie plan FBW. Rozpisałem sobie go na trening A i B, jest to początek z siłownia i pytanie czy będzie on dobry :)

Rozplanowane są 3 treningi PONIEDZIAŁEK/ŚRODA/PIĄTEK A/B/A a w kolejnym tygodniu B/A/B

Prośba o ocenę :)

Waga 83kg wzrost 180cm wiek 25

TRENING A:

NOGI : Przysiady 4 serie 10 powtórzeń
KLATA : Wyciskanie sztangi leząc 4 serie 10 powtórzeń
PLECY : Podciąganie 4 serie 8 powtórzeń
BARKI : Wznosy bokiem 4 serie 10 powtórzeń
NOGI : Wspięcia na palce 4 serie 10 powtórzeń
TRICEPS : Prostowanie ramion 4 serie 10 powtórzeń
BRZUCH : Skłony tułowia leżąc 4 serie 10 powtórzeń
BICEPS : Uginanie przedramion ze sztangą 4 serie 10 powtórzeń

TRENING B:


NOGI : Martwy ciąg 4 serie 10 powtórzeń
KLATA : Wyciskanie hantli 4 serie 10 powtórzeń
PLECY : Wiosłowanie 4 serie 8 powtórzeń
BARKI : Wyciskanie stojąc 4 serie 10 powtórzeń
NOGI : HipThrusty 4 serie 10 powtórzeń
TRICEPS : Wyciskanie francuskie 4 serie 10 powtórzeń
BRZUCH : Spięcia leżąc 4 serie 10 powtórzeń
BICEPS : Uginanie przedramion chwytem młotkowym
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24482 Napisanych postów 17233 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 261778
W planach daj sobie plecy przed piersiowymi , plecy to bardziej wymagajaca partia , dwugłowe ( biceps) daj też przed trójgłowym ( tricepsem ) brzuch zostawiaj na sam koniec , objętość masz taka sama praktycznie wszędzie bez znaczenia czy ogromna czy malutka partia , zmniejsz tygodniową objętośc dla mneijszych parti gdzie na duże partie możesz zostawić a na naramienne mozesz troche zmniejszyć np 3s 10-12p a na dwugłowy i trójgłowy np 2/3s x8 p ( małe partie pracują cały czas podczas innych ćwiczeń) .

W planie B daj hantle skos dodatni bo w A masz sztanga płaska
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 541
Czyli w pierwszej kolejności robić plecy. Zmienić muszę objętość na mniejsze partię mięśni. A tak ogólnie trening jest dobry ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24482 Napisanych postów 17233 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 261778
Będzie ok jak pozmieniasz kolejność i objętosc , zapomniałem jeszcze wyżej napisać o cwiczeniach na brzuch i tutaj tez bym zmienił , jestes poczatkujący wiec skup się na ćwiczeniach na CORE ( gorset mięśniowy ) mięśnie głębokie bo tutaj trzeba mocno popracowac .Obowiazkowo wywaliłbym brzuszki bo to jedno z gorszych ćwiczeń na brzuch a wykonywane przez poczatkującego który np blokuje nogi o łóżko itp bardziej szkodzi niż pomaga ponadto mało tam brzuch pracuje a głównie nogi przejmują obciążenia i prostowniki . Daj sobie np Dead Bug lub Bird dog lub Plank jak umiesz wykonać
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy takie trening jest odpowiedni?

nutloveb