SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening split - ocena

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 460

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 45 dni Na forum 44 dni Przeczytanych tematów 203
Hej bylo wczesniej cwiczone na silownie sie chodzilo , doznalem kontuzji kolana , rozwalona lekotka. rowerek odpada bieganie odpada za mocne urzywanie kolana odpada , od dwoch ostantich miesiecy robilem pojedynczo splita kazda partie ciala na nogi jakies rozciaganie albo po woli wykroki nic z ciezarem, dietka zdrowa wszystko jest w miare, mam domowa silke i teraz pytanie czy takie cos moglo by byc okej



trening 1 plecy + bic
rozciaganie rozruszanie 10min spacerku
RDL 15/12/10/8
wioslowanie nad chwytem 15/12/10/8
podciaganie nadchwytem szeroko max ile dam rade 4-5 serie
uginanie ramion jednym hantlem podchwytem - 15/2/10/8
uginanie ramin z sztangielkami - 15/12/10/8
uginanie mlotki sztangielkami 15/12/10/8



trening 2 barki
rozciaganie rozruszanie 10min spacerku
wyciskanie sztangielkami na lawce siedzaco ciezko 2serie max 20
wyciskanie sztangielkami na lawce siedzaco lekko 3 serie max 20 + obracanie ciezarem przedsiebie barki + podnoszenie ciezaru przed siebie (ciezar 10kg talerz)
unoszenie sztangieliek bokiem 15/12/10/8
unoszenie hantli do boku w opadzie tulowia stojac 15/12/10/8
sklony tulowia na lawce

trening 3
aeroby brzuch rozciaganie planki

trening 4 klata + tric
wyciskanie sztangielek na skosnej lawce (izolacyjnie? ze jedna reke trzymam w gorze na zmianie przy kazdym ruchu) 15/12/10/8
rozpietki na skosnej 15/12/10/8
wyciskanie hantelek na poziomej lawce 15/12/10/8
triceps odwrotne pompki 15/12/10/8
na szybko dobitke na siedzaco hantlami wyciskanie za glowe i na lezaco wasko wyciskanie hantlami

1lub2dni przerwy i cisne znowu trening
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 Zawodnik IFBB
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17625 Napisanych postów 27738 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 820421
Jeśli faktycznie nie możesz nic robić na nogi i trzeba je pominąć, to trening nie jest zły. Jednak postawił bym na nieco większe zróżnicowanie powtórzeń. W głównych ćwiczeniach zejdź spokojnie do tych 6 powtórzeń, a w izolacjach trzymaj się wyższych zakresów, powiedzmy 12-15, nawet do 20. I na klatkę rozpiętki daj na koniec, no i dodaj coś na tył barków, najlepiej do treningu pleców, i biceps wtedy przerzuc do dnia barków. I może dowiedz się, czy możesz robić chociaż dwugłowe i pośladki. Poza tym pamiętaj, żeby rozciąganie przed treningiem było tylko dynamiczne, nie statyczne. Takowe wykonuj po treningu, nie przed
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 45 dni Na forum 44 dni Przeczytanych tematów 203
mostki jeszcze jakos takos dzialaly ale bez obciazenia, kaptury robic przed czy po podciaganiu ? i ktore to te izolacyjne ?


Zmieniony przez - mustafa94 w dniu 12/5/2021 10:45:21 PM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 Zawodnik IFBB
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17625 Napisanych postów 27738 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 820421
Kaptury robisz oczywiście już po całych plecach. I dopiero na koniec dodaj ten tył barków. Jeszcze nie zwróciłem wcześniej uwagi - wywal jedno ćwiczenie na biceps, a dodaj coś jeszcze na plecy, najlepiej jakaś wersję ściągania do klatki. Bo tyle samo serii na biceps co na plecy czy klatke - nie wygląda dobrze.
Jeśli chodzi natomiast o izolacje - za to te najlżejsze ćwiczenia, jak na przykład rozpiętki, tył barków, unoszenie bokiem, czy to ściąganie na plecy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 45 dni Na forum 44 dni Przeczytanych tematów 203
Hej dzieki za rade pompa i sila wchodzi po jednym dniu przerwy jak zrobie dwa dni przerwy to sie slabiej czuje z zila :D , sciagan zadnych narazie nie moge bo trenuje tylko w domu po nowy roku musze uderzyc na silownie zeby brzucha ogarnac moze jakis rowerek powoli przez 30 min 3 razy w tygodniu mi pomoze ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5118 Napisanych postów 69772 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 715023
Ćwiczenia izolowane to te, w których pracuje konkretny mięsień i zależy nam właśnie na jego pracy, głównie w małych partiach mięśniowych. Praca głównie odbywa się w jednym stawie. Inne ćwiczenia, które stanowią bazę treningu, to ćwiczenia złożone/wielostawowe, jak np. przysiady, ciągi, wyciskania, wiosłowania, czy podciągania.

Jeżeli chodzi o problemy ze stawem kolanowym, to robisz coś w kierunku dojścia do sprawności? Co zalecił lekarz/fizjoterapeuta? Zabieg wycięcia, zszywanie, rehabilitacja?

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 45 dni Na forum 44 dni Przeczytanych tematów 203
radzil zebym najlepiej nic nie robil mialem fizjo nic nie pomogl , poznalem doktora 2 miesiace temu niepaietam jak miala sie operacja nazywac ale ma mi wyciac skads kawalek skory i wlozyc w kolano , goszko bo dwa lata z tym nic nie robilem i sie przywyczajilem powolotku a na sparingu jak mi j**lo znow to wstac nie moglem , przez miesiac na dupie po schodach :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5118 Napisanych postów 69772 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 715023
Kawałek skóry? Jesteś pewien, że chodzi o wycięcie kawałka łąkotki, a nie przypadkiem zerwane więzadło krzyżowe? W przypadku tego drugiego powrót do sprawności niestety trwa zdecydowanie dłużej, bo dopiero po około sześć miesiącach można wrócić do pełnej sprawności i tutaj jak najbardziej kawałek więzadła można "przeszczepić" z okolic mięśnia dwugłowego uda, jeżeli dobrze pamiętam. W przypadku łąkotki nie wykonuje się takich zabiegów. Pozostaje usunięcie małego kawałka lub zszywanie. W zależności od przypadku można wrócić do aktywności już po 2-3 tygodniach.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 45 dni Na forum 44 dni Przeczytanych tematów 203
rozdarty menisk a operacja to
Rekonstrukcja więzadła krzyżowego ACL
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5118 Napisanych postów 69772 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 715023
W takiej sytuacji niestety trzeba nastawić się na tę około sześć miesięcy czasu, aby wróci do pełni sprawności. Oczywiście jakaś aktywność będziesz mógł prowadzić już szybciej, ale z reguły do pełni trzeba właśnie około pół roku. Warto w tym czasie pamiętać o rehabilitacji i wzmacnianiu mięśni, co będzie miało spore znaczenie w szybkości powrotu do zdrowia.

W tym czasie można przemyśleć wprowadzenie suplementacji: msm, kolagen, boswellia serrata.

https://sklep.sfd.pl/ALLNUTRITION_MSM-opis38336.html

https://sklep.sfd.pl/SFD_NUTRITION_Collagen_Premium-opis40198.html

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW jako dodatek do sportów wytrzymałościowych

nutloveb