SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

TOYSY / kaloryfer + wcięcie / fotki str. 12

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 26885

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4692 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22077
elo

Postaram się jak najkrócej

imię: Kamil
waga: ok. 79 kg
wzrost: 183 [cm]
cel: zbudować mocne mięśnie, wyrzeźbić brzuch i zrobić wcięcie tego typu:


dieta: brak, będę unikał słodyczy i śmieciowego żarcia. Na grilach, które własnie w akademiku ruszyły będę się pilnował
trening (ogólnie): przynajmniej raz w tygodniu FBW, 2 razy w tyg. basen [1 km będę pływał, zwiększanie w miarę możliwości czasowych/basenowych], czasem piłka nożna.

trening (brzuch): w dni wolne od siłowni: jakieś 10 minut treningu, różnego rodzaju, na podłodze. W dni treningowe: po treningu na siłowni również ćwiczenia na brzuch.

fotki: (wczoraj świętowałem swoje 21 urodziny więc ogólnie jestem trochę wypluty jeszcze, dlatego sylwetka nie prezentuje się najlepiej) skupiłem się tylko na fotkach brzucha.









pozdro

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 233 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 6606
raz w tygodniu rób klate, brzucha nie masz zalanego więc abs 8 min. 5 dni w tygodniu i nawet przez dwa głupie miesiące sobie wyrobisz ;
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4692 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22077
klata słaba? możliwe że tak. Możliwe że fotki robione późno i następnego dnia po imprezie. Popracuję nad środkiem klaty.

rozumiem, że chodzi ci o ten * minute ABS:



wykorzystam

ponadto opieram się na niektórych ćwiczeniach zawartych w tej książce:



dzisiaj planuję iść na siłownię, zrobić trening całego ciała, a na końcu kilka ćwiczeń na brzuch. Dam wypiskę jak wrócę z treningu, czyli ok. godz. 22.

Zmieniony przez - TOYSY w dniu 2012-03-26 14:47:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1929 Wiek 105 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 29416
I jakie odczucia po ABS?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18755 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 86699
Toysy masuj bo chudo
Wymiary byś chociaż wrzucił
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4692 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22077
[]Fluor158 - o który ABS ci chodzi? o tę książkę? czy filmik?
jeśli chodzi o książkę: bardzo ciekawie zrobione, jeśli poprawnie wykonujesz to czuć brzuch. Ważna jest systematyczność. W książce wypisane kiedy ćwiczyć. Są poziomy zaawansowania. Z jednego przechodzisz na drugi. Książkę dostałem od kolegi kiedyś na mikołajki klasowe (jeszcze w LO) i prezent przydatny bo wracam do niej.

8 min. ABS: kiedyś robiłem i mi się tez podobał ten plan. Teraz wrócę do niego. Właściwie to zaraz to zrobię


kotlet95 - masę sobie odpuszczam. Priorytetem jest teraz zejście z bf'em i dobicie brzucha. Jeśli chodzi o mięśnie to chcę utrzymać na obecnym poziomie tylko. Diety nie mam, supli nie biorę. Treningi na siłowni traktuję obecnie tylko jako bodziec do spalania kalorii.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4692 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22077
Fluor158 - o który ABS ci chodzi? o tę książkę? czy filmik?
jeśli chodzi o książkę: bardzo ciekawie zrobione, jeśli poprawnie wykonujesz to czuć brzuch. Ważna jest systematyczność. W książce wypisane kiedy ćwiczyć. Są poziomy zaawansowania. Z jednego przechodzisz na drugi. Książkę dostałem od kolegi kiedyś na mikołajki klasowe (jeszcze w LO) i prezent przydatny bo wracam do niej.

8 min. ABS: kiedyś robiłem i mi się tez podobał ten plan. Teraz wrócę do niego. Właściwie to zaraz to zrobię


kotlet95 - masę sobie odpuszczam. Priorytetem jest teraz zejście z bf'em i dobicie brzucha. Jeśli chodzi o mięśnie to chcę utrzymać na obecnym poziomie tylko. Diety nie mam, supli nie biorę. Treningi na siłowni traktuję obecnie tylko jako bodziec do spalania kalorii.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18755 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 86699
Twoje życie rób jak chcesz. Ja chciałbym mieć taki BF jak Ty i wolałbym masować
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4692 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22077
Fluor158 - o który ABS ci chodzi? o tę książkę? czy filmik?

jeśli chodzi o książkę: bardzo ciekawie zrobione, jeśli poprawnie wykonujesz to czuć brzuch. Ważna jest systematyczność. W książce wypisane kiedy ćwiczyć. Są poziomy zaawansowania. Z jednego przechodzisz na drugi. Książkę dostałem od kolegi kiedyś na mikołajki klasowe (jeszcze w LO) i prezent przydatny bo wracam do niej.

8 min. ABS: kiedyś robiłem i mi się tez podobał ten plan. Teraz wrócę do niego. Właściwie to zaraz to zrobię


kotlet95 - masę sobie odpuszczam. Priorytetem jest teraz zejście z bf'em i dobicie brzucha. Jeśli chodzi o mięśnie to chcę utrzymać na obecnym poziomie tylko (poza brzuchem oczywiście). Diety nie mam, supli nie biorę. Treningi na siłowni traktuję obecnie tylko jako bodziec do spalania kalorii.



EDIT: właśnie zrobiłem ten 8 min ABS. Nie mam możliwości robienia tego przed kompem (mieszkam wakademiku), a ciągle patrzenie na stoper jest bez sensu... Dlatego tez postanowiłem że będę wykonywał po 25 powtórzeń każdego ćwiczenia. Zeszło mi się troszkę dłużej niż 8 minut, no trudno
Trening fajny, czasem odpoczywałem po kilka sekund bo nie dawałem rady - ale dopracuję to

Zmieniony przez - TOYSY w dniu 2012-03-26 16:14:08

Zmieniony przez - TOYSY w dniu 2012-03-26 16:14:44

Zmieniony przez - TOYSY w dniu 2012-03-26 16:15:06
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 71 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1730
Życzę Ci powodzenia w otrzymaniu wymarzonej sylwetki :D ładnie lecisz : P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 233 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 6606
Chodziło mi o dokładnie ten filmik, sam zakładam obciążenie na nadgarstki i nogi + modyfikacja ćwiczeń tak by nogi znajdowały się cały czas w powietrzu poza dwoma środkowymi ćwiczeniami, generalnie sobie chwale ten program i znajomi również. Jeżeli chcesz wyrobić mięśnie brzucha to obowiązkowo z jakimś ciężarem (traktuj brzuch jak inne partie ciała) a co do masowania to o tym trzeba mieć pojęcie, ja kiedyś nie miałem i skończyłem z 89.5 cm w pasie i 41 cm w łapie, jedz dużo mięcha to urośniesz zdrowo, i nie przesadzaj z fast-foodami, słodycze tylko rano albo do 12 żeby wystartować :)

edit: Co do ABS-u to kwestia wprawy i przyzwyczajenia brzucha do wysiłku, jeżeli nie masz możliwości patrzenia na stope to rób po minucie po prostu każde ćwiczenie w miare powoli żeby dobrze napiąć mięsień...liczenie na powtórzenia nie ma sensu bo możesz oszukać żeby szybciej skończyć, a tak to najwyżej chwile odpoczniesz bo nie będziesz dawał rady ;)

Zmieniony przez - Marek87 w dniu 2012-03-26 17:18:20
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc z dobrym startem

Następny temat

Powrót na siłownię po 2 letniej przerwie, PLAN SPLIT DO OCENY