SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

THIS IS SPARTA cz. 1 - Bomby Kaloryczne // Masyn

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 18800

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 412 Napisanych postów 11788 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 125319
taka opcja w grę nie wchodzi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 442 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3222
antek, namowilem moją siostrę na redukcję pod moim okiem moją dietą itp. bo znowu się dowiedziałem, że chce skorzystać z jakiejś diety "cud" w stylu dwa tygodnie o liściu sałaty.

nie znam się na redukcji, ale zrobiłem jej dietę 1400 kcal przy zapotrzebowaniu na 1500kcal, 6 posiłków dziennie, nie pamietam jak to tam bylo ale załóżmy 100g węgli 125białka i 60g tłuszczy. Trenować będzie pod moim okiem 3 razy w tygodniu i plan ułożyłem intuicyjnie FBW w którym oprócz całego ciała ma priorytet np. nogi i tak jak na reszte robi po 3 serie, to na nogi dziewięć. w nastepny dzien treningowy robi wszystko poza nogami, a priorytetem są plecy, a potem nastepny dzien wszystko oprocz plecow, trzeciego klatka i barki przód/bok. Czyli priorytety raczej na duże partie. Może nawet bez barków?

i dodałem jakiś afterburning po 20 minut intensywnego cardio po każdym treningu. co sądzisz?

Zmieniony przez - Masyn w dniu 2013-05-15 22:26:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 170 Napisanych postów 7828 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 152042
wiem, że pytanie do Antka, ale przecież nawet nie napisałeś ile ona waży ile ma wzrostu i mniej więcej jak wygląda to skąd Antonio ma wiedzieć czy 1400kcal i taki rozkład b/t/w będzie dla niej dobry (chyba, że wcześniej mu mówiłeś/znacie się itd. to zwracam honor)? Na Twoim miejscu bym wrzucił to do Ladies SFD tam w chuy ogarnięte laski są, na pewno pomogą. A najlepiej jakby Twoja siostra tam założyła dziennik po prostu