SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TEST-createston- DON GARCIA - podsumowanie str. 17

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 29424

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 8751 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 42589
joł

Dzięki uprzejmości firmy Hi Tec mam możliwość przetestowania produktu Createston.
Cykl będzie trwał ok. 4-5 tyg.

Krótka historyjka o mnie:
Wiek : 18 lat(dokładnie 25 sierpien)
Waga : 79 (rano na czczo 23.02.06)
Wzrost : 175 cm
Staż : 2,5-3 lata ( 1 rok czystego stażu, reszta przerwy-nawet półroczne- niestety kontuzje mnie trapią czasami)


Wymiary:
klatka: 105
biceps : 39
pas: 82(zima)
Udo : 60- słabo
łydka : 39- pracuję nad tym

TRENING
Normalny split, dawno nie robiłem. Czas powrócić. Każda partia 1x w tygodniu.
W niektórych partiach wykorzystuję wstępne zmęczenie- ale to niżej będzie można zauważyć. Priorytety na ten cykl to - górna część klatki, boczne aktony naramiennych, czworogłowe, łydki, grubość pleców.

Rozkład :
poniedziałek- Klatka+biceps
Klatka :
Wyciskanie sztangielek skos 12<10<8=8
Wyciskanie na płaskiej 12<10<8<6
Rozpiętki skos 3x12-8 lub wąskie wyciskanie 3x12-8


Biceps:
Uginanie ramion ze sztangielkami 12<10<8
Uginanie ramion ze sztangą 12<10<8
uginanie ramion ze sztangielkami w oparciu o wewnętrzną strone uda 3x12

Sroda : Plecy+przedramiona
Podciąganie na drążku 3x max
Wiosłowanie sztangi podchwytem 15<12<10<8<6=6
Szrugsy 15<12<10
Unoszenie tułowia z opadu zamiennie z martwym ciągiem 3x max(unoszenie)- 12<10<8(martwy)

prostowanie nadgarstków ze sztangą 3x 20-25
uginanie nadgarstków ze sztangą 3x 20-25
uginanie i prostowanie nadgarstków ze sztangą trzymaną przed sobą 2x 20-25

piątek: Barki+triceps
Unoszenie sztangielek bokiem w góre 4x 12-8
wyciskanie żołnierskie 3 fazowe (3*5) 3 serie
Unoszenie sztangielek bokiem w góre leżąc na ławeczce 30 stopniowej 4x 12-8

triceps:
francuskie leżąc 3x 12-8
francuskie jednorącz 3x 12-8
prostowanie ramienia w opadzie 2x max


Sobota : nogi (całe)
Prostowanie kolan w siadzie na maszynie 4x 12-8
Poł-siady 4x 12<10<8=8
Uginanie kolan leżąc na brzuchu 4x 12-8

łydki:
Wspięcia na palce stojąc ze sztangą na karku 4x 20-25
Wspięcia siedząc 3x 20-25

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 8751 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 42589


DIETA

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 8751 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 42589


Normalnie w koszulce.
Zaraz next fotki.

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 8751 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 42589


Klatka Bokiem.

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 8751 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 42589


Przodem samoróbka To narazie moim telefonem.

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1041 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11666
Ładna 2 koszulka powodzenia życze

-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 8751 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 42589
Proszę o nie spamowanie, co ułatwi przejżystość postu-by nie zrobiło się tak jak w poprzednim poście Starej ekipy. Uwagi-jak najbardziej, lecz kłótnie NIE-dziękuje

Wrzucę fotki puszek tylko gdy dojdą.

Opinie ?

pzdr/

Zmieniony przez - Don garcia w dniu 2006-02-23 14:42:13

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 174


powodzenia wieprzu ;*

Rutyna nas zabija - nie sprzyja

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1341 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 43847
Zamien miejscami kasze perłową z 2 posiłku i ryz z 1 kolacji miejscami i bedzie si

Na początku treningów... zrób sobie badanie krwi i kału.. wtedy przekonasz sie czy trening masz we krwi czy w dupie...
_# SFD F!GHT CLUB #_

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 8751 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 42589
Juz odpowiadam.
Kasza przed treningiem, wolę jakoś ryż po-lepiej mi wchodzi.
pzdr/ i dzięki

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

...
Napisał(a)
Usunięty przez BULMASTIF za pkt 1 regulaminu
Ekspert
Szacuny 10891 Napisanych postów 49860 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

aminokwasy ogólne

Następny temat

mój plan na branie odzywek

Shaker