SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TEST (ThermalPro Thyrotherm CellPump) Podsumowanie Str.32 (Redukcja) /by buby77

temat działu:

Odżywki i suplementy

Ilość wyświetleń tematu: 39333

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 6889 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 100566
TEST - (Thermal Pro, Thyrotherm, Cell Pump + pare innych), (Redukcja) / by buby77

Witam wszystkich sfdowiczów

Postanowiłem zrobić test z kilku powodów:
a.) głównie z nadzieją że pomożecie mi wyeliminować ewentualne błędy, tudzież podsunąć pomysły i sposoby udoskonalenia, treningu, suplementacji i odżywiania. Jeśli oczywiście ktoś będzie chciał to czytać i korygować, o co bardzo proszę
b.) w celu dokumentacji postępów, i późniejszej możliwości ich sprawdzenia, który gdyby nie test to zapewne poszły by w odstawki.
c.) no i większej motywacji (z motywacją to był żart, jej mi nie brakuje od przeszło 2 lat)


Najpierw krótko o sobie.

Przygodę, a właściwie walkę z tłuszczem rozpocząłem w listopadzie 2004 roku, nie mając bladego pojęcia o odżywianiu, treningu i suplementacji.
Dzięki pomocy speców z odżywiania, a głównie qazarowi (któremu ogromne dzięki) z którym ułożyliśmy moją pierwszą dietę, a mówiąc szczerze to on ułożył a nie ułożyliśmy, była nią CKD.
Pierwsze trzy miesiące to tak naprawdę było „zapoznanie się" z żelastwem i żarłem. Więc okres od listopada 2004 do lutego 2005 śmiało można nazwać przygodą) Dopiero od lutego 2005 zaczęła się prawdziwa walka, która była usnuta i zagmatwana niczym brazylijski serial, pełna sukcesów i porażek) Zaczęły się wakacje przypomniał się nałóg, alkohol, na szczęście nie z tak silnymi objawami jak w poprzednim roku. Ale jakoś przetrwałem i po przerwie znów powróciłem, około października.
Od tego momentu, zdarzały się jakieś krótkie przerwy i sporadycznie alkohol. Ale człowiek nie kaktus, pić czasem musi. Wtedy też na bardzo poważnie zająłem się metodyką treningu, i rozpocząłem za namową ellisa dietę zbilansowaną. Cały ten czas wchodziłem coraz głębiej w zagadnienia odżywiania i treningu.
Później zacząłem interesować się suplami, i co za tym idzie, stosować je. Zaczęło się od kreatyny, mono Vitalmaxa, doszła stała suplementacja omega-3 i okresowa witaminami i minerałami, olejem MCT. Międzyczasie przewinął się Cell Pump, ECA, i na stawy Glukozamina z MSM, i w zasadzie chyba to wszystko.

Z efektów jakie dotąd osiągnąłem jestem bardzo zadowolony, ale z obecnego wyglądu nie bardzo, czego skutkiem jest dalsza katorga i ten oto test.

Poniżej przedstawiam swoje wymiary przeszłe i teraźniejsze w formie tabelki.





SUPLEMENTY






1. Tussipect 12caps + StimulantX 5caps (3 dni po 1 stimulancie i 2 tussi i 2 dni po 1 stimulancie i 3 tussipecty) dla rozkręcenia się na początek.

2. Thermal Pro 60 caps (3 caps dziennie, do 1,2 i 4 posiłku)

3. Thyrotherm 112 caps (4 caps dziennie, do 1,2,3 i 4 posiłku)

4. Cell Pump 772g (85 porcji, 1 porcja przed druga po treningu, w nietreningowe nie biore)

5. L-Glutamine Extra Capsules Activity 121caps (zostało jeszcze z czasów gdy wygrałem ją w konkursie sklepu sfd) biorę gdy czuje ostre zmęczenie.

Poza tymi suplementami mam jeszcze w stałej suplementacji:
- Gold Omega-3 Olimpu codziennie 3 capsy (jak widać na zdjęciu trochę tego zakupiłem po pojedynku)
- Vita Min Plus Olimpu w treningowe 1 caps
- Chela-Mag B6 i zincas forte jako ZMA, biorę na noc, gdy jestem „nietegos".
- Wapń Oyster Shell Calcium Uniwersala, 3 capsy dziennie
- Potas, po imprezach jak coś wypije (teraz bardzo rzadko).

Odżywki jakie posiadam to:
- Elite Whey Protein, Dymatize
- Ultra Whey BX
- Prolongatum BX Wanilia i resztki czekolady
- Monster Massa BX czekolada (końcówka już)
- Carb Bx cytrynowe (nie używam w zasadzie nigdy, ale kupiłem już dawno i leży, czasem po treningu dam trochę, ale bardzo rzadko)


DIETA (10 przykazań, trochę zmodyfikowana przez qazara)


Kcal: 2200
Białko: 210g
Tłuszcz: w treningowe 95g / w nietreningowe 125g
Węglowodany: w treningowe 130g / w nietreningowe 50g

Białko dostarczam głównie z: mięs (od kurczaków przez cielaków do świniaków), ryb (panga biała, tilapia, morszczuk) jaja, ser twarogowy,

Tłuszcze z: tłustych mięs, ryb, jaj, oliwy z oliwek + codziennie gold omega-3 (3 capsy)

Węglowodany: tylko z warzyw i to co w produktach białkowych (jaja, ser)
+ przed treningiem owoce, sporadycznie gainer, carbo.
po treningu ryż, makaron, kasze, płatki owsiane sporadycznie gainer lub carbo


Przykład diety w dzień nie treningowy:

1. Jajecznica na maśle z warzywami

2. Schab wieprzowy (pieczeń własnej roboty) z warzywami

3. Panga z oliwą z oliwek i warzywami

4. Pierś kurczaka z oliwą z oliwek i warzywami

5. Udziec wołowy (również w formie pieczeni) i tradycyjnie warzywa

6. Ser twarogowy tłusty z szczypiorkiem i pomidorem


W dzień treningowy dieta w zasadzie podobna, z tą różnicą że
- posiłek przed treningiem zawiera mało tłuszczy i jest bez warzyw
- około 30 minut przed treningiem zjadam owoce i popijam porcje cell pumpa białkiem (tak by wyszło 30g ww i 15-20g białka)
- po treningu jakieś danie węglowodanowo-białkowe, lub w postaci odżywki, w proporcji (60g ww i 30g białka) najczęściej jest to jakiś makaron lub ryż z WPC.
- i następny posiłek białkowo tłuszczowy, również bez warzyw, za około godzinę do półtorej.



TRENING:

2 razy w tygodniu każda grupa mięśniowa

Powtórzenia (trochę takie niestandardowe):
1 tydzień 13 powtórzeń
2 tydzień 9 powtórzeń
3 tydzień 6 powtórzeń

Rozkład tygodniowy to:
1. Trening A
2. Trening B
3. Wolne
4. Trening A
5. Trening B
6. Wolne
7. Wolne

Przerwy między seriami około 60 sekund

TRENING A (klata, bary, tric)
1. Wyciskanie na skosie w górę 3s
2. Wyciskanie sztangi w wąskim uchwycie 3s
3. Wyciskanie sztangi zza głowy 3s
4. Unoszenie sztangi wzdłuż tułowia 2s
6. Szrugsy 2s
5. Wyciskanie Francuskie w siadzie 4s

TRENING B (plecy, nogi, bic)
1. Wiosłowanie sztangi w opadzie 3s
2. Martwy ciąg 3s
3. Przysiady ze sztangą na plecach 3s
4. Martwy ciąg na prostych nogach 3s
5. Uginanie ramion ze sztang 4s

+ po każdym treningu: łydki, brzuch, szyja, przedramiona (przedramiona zazwyczaj w treningu B odpuszczam)

Tym treningiem zrobiłem już 1 tydzień, a planuje pociągnąć +- 6 tygodni

Oprócz treningu siłowego wykonuje:
1. Aeroby
- zaraz po treningu 15-20minut
- a jak czas pozwoli i chęci to w nietreningowe od 40 do 60 minut, 2-3 godzin po posiłku, lub rano po porcji WPC
2. Tabata co 2 tygodnie



FOTKI
Kaszana, ale będzie lepiej





























(fotki robione wczoraj i dziś nad ranem)

Więc zapraszam Was do zaglądania i pisania
Jak również uwag na temat suplementacji



Zmieniony przez - buby77 w dniu 2007-05-30 16:09:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 6889 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 100566
A tak wygląda moja mordownia

Wylałem na niej hektolitry potu

Musze skołować do niej obciążenie jeszcze bo to co mam jest kijowe i za mało trochę już



<img src="">

<img src="">


https://bundles.sfd.pl/
http://img260.imageshack.us/img260/8022/mordownia2ax9.jpg" data-lightbox="zdjecie" data-title="https://bundles.sfd.pl/
http://img260.imageshack.us/img260/8022/mordownia2ax9.jpg">https://bundles.sfd.pl/
http://img260.imageshack.us/img260/8022/mordownia2ax9.jpg" alt=""/>
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 6889 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 100566
... coś nie wyszło grrr






Dziś już spadam do roboty, jutro coś naskrobię

Zmieniony przez - buby77 w dniu 2007-05-30 16:16:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 21032 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 208598
fotki - nic nie widac

a 12tussi + 5stimulant to <co jest>
ostro Cie pogrzalo mowiac delikatnie

FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2361 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 16625
Siemka !

fajny test sie zapowiada - powodzenia

a jakbys sie ustosunkował do tego ?

Cell Pump 772g (85 porcji, 1 porcja przed druga po treningu, w nietreningowe nie biore)

myslalem ze Cp jest tylko w wersji 450 g i 665 g ...

"Everyone has a plan until they get punched in the face."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 6889 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 100566
Seewy nie na raz 5 stimulantów i tussi tylko, 3 dni po 1 stimulancie i 2 tussi, i potem 2 dni po 1 stimulancie i 3 tussipecty

a dlatego tak że zostało mi tyle tabletek tussi jak horowałem na kaszel a stimulanty dostałem od cybera przy zamówieniu thermala

Co do fotek bedą lepsze


Wojtas jest tyle porcji bo jest jedna pucha duża i resztki małej puszki (wsypałem, zmieszałem, zważyłem )



Właśnie wróciłem z roboty, z rana wszamałem 150g schabu zapijając tussipectem i przegryzając 2 pomidorami

Teraz kawka, i biorę się za pieczenie kolejnej porcji schabu (3 kg ) (wrzucę fotkę jak wyszło )


Dzisiaj też czeka mnie trening B9, ale najpierw trochę sobie pośpię bo w robocie troche mało pospałem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1190 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 15104
widze ze troche tej OMEGI masz na półeczce haha.. tez moze na wakacjach TP zarzuce, choc na mnie silnie dziala strasznie.. zycze udanego testu.. pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 6889 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 100566
Cześć atomson, no trochu zakupiłem, hurt


Seewy wklejam jeszcze fotki luzem choć nie ma na co patrzeć, ale skoro chcesz








Stare gacie założyłem (ale nie że nie prane) i mi trochu z dupy lecą, trzeba będzie sie wybrać na zakupy po bielizne






No i na koniec takie przerażające zdjęcia w spodniach maturalnych jak na to patrze to w szoku z deka jestem (nie wydawało mi się że było aż tak źle )





...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1163 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10852
albo....
powodzenia

Zmieniony przez - jankiel88 w dniu 2007-05-31 09:29:44

http://www.sfd.pl/temat273556/ --> lipcowe Total Rebuild (mój test supli)PODSUMOWANIE OD STRONY 8.
http://www.pajacyk.pl/index_banery.php3  szybciej i łatwiej:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 2627 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 33410
powodzenia! będę tu zaglądał
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 6889 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 100566
Jankiel widziałem przed editem co napisałeś miałem pozostawić bez komentarza no ale miałeś racje w sumie [ale nie od razu Rzym zbudowali ]

Skorup, dzięki i zapraszam


Mała zmiana planów, właśnie przed chwilą skończyłem szamać przedtreningowy (trochę inny niż zwykle) mintaj i sałata z śmietaną i pomidorem, za dużo tłuszczy troche ale bedzie





o 12 supele i porcja b i ww, a 12:30 trening

i też mała zmiana bo dam 2 stimulanty na raz ciekawe jak pokopie 1 nie czułem w sumie, ale takie pobudzacze w zasadzie nie "telepią" mną.

Jak wrócę opisze wsjo jak było

Zmieniony przez - buby77 w dniu 2007-05-31 10:29:06
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masa w wakacje?

Następny temat

TREC Clenburexin /

sosy