SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TEST SPONSOROWANY: MACHINE MAN COMBO by raszek 33 str. podsumowanie

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 39670

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1966 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 20324



WITAM SERDECZNIE!

Na samym wstępie chce podziękować za zaufanie i wybranie mnie do przeprowadzenia testu oraz szczególne podziękowania dla firmy ActivLab za przekazanie suplementów. Test będzie trwał 60 dni a jego celem jest masa.









Jak widać oprócz suplementów dostałem fajne gadżety: rękawiczki, dwie koszulki oraz trzy smycze! :)

***** O MNIE *****

Ogólne informacje:
Nick: raszek01 (rAszek)
Imie: Łukasz
Wiek: 17 lat
Staż: czerwiec 2009

Aktualne wymiary:
Wzrost: 182cm
Waga ciała: 89,6kg
Brzuch (na wysokości pępka): 87cm
Biceps (napięty) lewy: 40cm
Biceps (napięty) prawy: 40,5cm
Przedramię lewe (proste): 31cm
Przedramię prawe (proste): 32cm
Udo lewe: 67cm
Udo prawe: 67cm
Łydka lewa: 41cm
Łydka prawa: 42cm
Klatka: 110cm

***** SUPLEMENTACJA *****


Spis suplementów:
1) 4 x MACHINE MAN COMBO - 240 kaps.
2) 2 x ZMA - 90 kaps.
3) BCAA Xtra - 500g
4) CAFFEINE POWER - 60 kap.
5) Whey Protein 80 plus - 2000g
6) Carbomax Energy Power - 3000g

1) MACHINE MAN COMBO
Machine Man Combo to suplement nowej generacji dostarczający wszystkich niezbędnych składników odżywczych potrzebnych Twoim mięśniom. Machine Man Combo powstał z wykorzystaniem najnowszej wiedzy z zakresu suplementacji i odżywiania osób intensywnie ćwiczących. Dzięki temu Machine Man Combo łączy w sobie 3 silnie działające kompozycje składników aktywnych:
- BCAA/EAA Matrix
- Machine Man Blend
- VitaMin Electrolyte Complex


Dawkowanie:
DT: 8 kaps. po I i III posiłku
DNT: 8 kaps. po I i III posiłku

2) ZMA
ZMA jest synergiczną kombinacją cynku, magnezu i witaminy B6, podnoszącą poziom hormonów anabolicznych (testosteronu, IGF-1) i zwiększającą siłę mięśni w wyniku treningu siłowego. Nowoczesna formuła w postaci chelatów aminokwasowych wykazuje najlepszą przyswajalności i skuteczności działania: zwiększa wydzielanie testosteronu, poprawia libido, tonizuje układ nerwowy, reguluje poziom metabolizmu komórkowego, polepsza jakość snu.

Dawkowanie:
DT: 3 kaps. przed snem
DNT: 3 kaps. przed snem

3) BCAA Xtra
Preparat BCAA XTRA stanowi skoncentrowane źródło aminokwasów rozgałęzionych. Aminokwasy rozgałęzione budują ok. 1/3 masy mięśni szkieletowych, wykazują działanie antykataboliczne, jak również odgrywają istotną rolę w syntezie białka mięśniowego. BCAA XTRA jest idealnym rozwiązaniem dla osób pragnących zwiększyć masę mięśniową oraz siłę bez przyrostu tkanki tłuszczowej. Jedna porcja (10 g) BCAA XTRA zawiera aż 5 g aminokwasów rozgałęzionych w proporcjach 2:1:1. Działanie preparatu jest dodatkowo wzmacniane L-glutaminą - aminokwasem istotnym dla biosyntezy białka, jak również zwiększania siły i wytrzymałości mięśni.

Dawkowanie:
DT: ~15g około 30 minut przed treningiem
DNT: brak

4) CAFFEINE POWER
Kofeina jest substancją o wielokierunkowym działaniu. Pobudza ośrodkowy układ nerwowy oraz ośrodki wegetatywne: oddechowy, naczynioruchowy i nerwu błędnego. Wykazuje również doskonałe działanie termogenne - przekształca kalorie w ciepło podnosząc znacznie tempo przemiany materii. Pobudza równomiernie korę mózgową, co oznacza zwiększenie sprawności myślenia oraz przeciwdziałanie zmęczeniu.

Dawkowanie:
DT: 1-2 kaps. około 30 minut przed treningiem
DNT: brak

5) Whey Protein 80 plus
Koncentrat białka serwatki, Whey Protein 80 cec***e się najwyższą wartością odżywczą i aktywnością anaboliczną zspośród wszystkich białek pokarmowych. Cechy te sprawiają, że Whey Protein 80 jest źródłem najwartościowszego białka pokarmowego dla sportowców wyczynowych i osób aktywnych ruchowo. Białko serwatki można stosować również podczas kuracji odchudzającej, co pozwala zapobiec redukcji tkanki mięśniowej. Stanowi ono, obok węglowodanów, także ważne źródło, energii. W okresie intensywnych ćwiczeń fizycznych, szczególnie, gdy nastawieni jesteśmy na przyrost masy mięśniowej, musimy dostarczać organizmowi nawet do 3g czystego białka na kg masy ciała dziennie. Białko Activlab zawdzięcza wysoką wartość odżywczą najwyższej, możliwej w koncentracie przyswajalności oraz optymalnym proporcjom aminokwasów egzo- i endogennych. Na wysoką aktywność anaboliczną, oprócz wysokiej wartości odżywczej, wpływają cechy metaboliczne całych białek serwatkowych oraz powstających w efekcie hydrolizy peptydów i mikropeptydów. Ułatwiają transport aminokwasów do komórek mięśniowych i stymulują anabolizm. Tworzą barierę antyoksydacyjną. Stabilizują lizosomy i hamują aktywność katabolicznych enzymów lizosomalnych. Wzmacniają układy: nerwowy i odpornościowy.

Dawkowanie:
DT: 50g zaraz po treningu / ew. do uzupełnienia diety
DNT: ew. do uzupełnienia diety

6) Carbomax Energy Power
Carbomax Energy Power stanowi idealne źródło energii polecane sportowcom obciążonym bardzo dużym wysiłkiem fizycznym: szczególnie w sportach wytrzymałościowo-siłowych, siłowych i wytrzymałościowych (kolarstwo, biegi itp.). Zapewnia systematyczne i długotrwałe dostarczanie energii podczas intensywnego wysiłku fizycznego - glukoza wchłania się bardzo szybko i dostarcza energii natychmiast po spożyciu preparatu, zaś maltodekstryny dostarczają energię stopniowo w dalszej fazie wysiłku.

Carbomax Energy Power utrzymuje prawidłowy poziom glukozy we krwi, co opóźnia objawy zmęczenia. Preparat wzbogacony jest odpowiednią ilością składników mineralnych (sód, potas, wapń i magnez), które dostarczone podczas wysiłku fizycznego skutecznie uzupełniają tracone elektrolity i są odpowiedzialne za prawidłową pracę skurczu mięśni. Carbomax Energy Power niweluje uczucie znużenia i wyczerpania wysiłkiem fizycznym, dzięki czemu pomaga przezwyciężyć kryzysy podczas intensywnego treningu.


Dawkowanie:
DT: ~ 100g zaraz po treningu
DNT: brak

***** DIETA *****

01. 5-6 białek, 2 żółtka, 150g płatków owsianych, garść rodzynek, cynamon/kakao i słodzik
02. 50g ryżu, 150g piersi z kurczaka, 10g oleju z pestek winogron
03. 50g ryżu, 150g piersi z kurczaka, 10g oleju z pestek winogron
04. 100g ryżu, 150g piersi z kurczaka, 10g oleju z pestek winogron
05. 100g ryżu, 150g piersi z kurczaka
06. 200g polędwicy wieprzowej, 20g oliwy z oliwek

***** TRENING *****

Schemat tygodnia:
Poniedziałek: nogi
Wtorek: klatka + biceps
Środa: wolne
Czwartek: wolne
Piątek: barki + triceps + brzuch
Sobota: plecy
Niedziela: wolne


Poniedziałek - nogi

- Przysiad przedni / 4 serie
- Wykroki chodzone / 2 serie
- Wyciskanie na suwnicy / 4 serie
- Wyprosty nóg siedzac / 2 serie

- Uginanie nóg leżąc / 4 serie
- Martwy ciąg na prostych nogach z hantlami / 2 serie

- Wspięcia na suwnicy lub siedząc / 5 serii


Wtorek - klatka / biceps

- Wyciskanie hantli skos dodatni (ok. 20 st.) / 4 serie
- Rozpiętki skos dodatni (ok. 20 st.) / 3 serie
- Wyciskanie sztangi płasko / 4 serie
- Krzyżowanie linek wyciągu górnego / 3 serie

- Uginanie ze sztangą prostą / 4 serie
- Uginanie z hantlą o kolano / 4 serie
- Uginanie z linką wyciągu górnego srojąc / 3 serie


Piątek - barki / triceps / brzuch

- Unoszenia hantli bokiem / 4 serie
- Wyciskanie sztangi siedząc (shmith) / 4 serie
- Unoszenia sztangi przodem / 4 serie

- Francuskie wyciskanie sztangi prostej / 4 serie
- Wyciskanie sztangi wąsko / 4 serie
- Prostowanie z linkami wyciągu gónego / 3 serie

- brzuch dowolnie


Sobota - plecy

- Martwy ciąg / 4 serie *
- ściąganie drążka wyciągu górnego szerokim nachwytem / 4 serie
- Wiosłowanie sztangą (nachwyt / podchwyt, co tydzien zmiana) / 4 serie
- Wiosłowanie hantlą / 4 serie
- Unoszenia hantli w opadzie tułowia / 4 serie
- Szrugsy / 4 serie
- Dociągania / 4 serie *

* wykonuje te ćwiczenia naprzemiennie co tydzien


***** AKTUALNE FOTO *****



- przodem



- tyłem



- bicepsy przodem



- najszerszy przodem



- bicepsy tyłem



- najszerszy tyłem



- klatka bokiem



- triceps



- mięsnie brzucha i ud




Można się już wpisywać :)

Zmieniony przez - raszek01 w dniu 2010-11-20 14:05:41

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2920 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 25539
Pierwszy

No i jedziesz Całe forum patrzy

Powodzenia

Zmieniony przez - volvo93 w dniu 2010-11-20 14:08:36
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 4383 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 43252
W miarę możliwości czasowych będę zaglądał.

Sylwetkowo ok z wyróżnieniem nóg.

pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8887 Napisanych postów 70032 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 925678
Będę zaglądał i monitorował ;) powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2567 Napisanych postów 29960 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 200164
powodzonka - widze ze nie tylko Machine Man wpadlo - ale kilka sztuk innych extra

debee - fajna dziara

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 697 Napisanych postów 16271 Wiek 40 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 167734
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2567 Napisanych postów 29960 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 200164
...a dlaczemu tyle oleju z pestek winogron?
olej jest zrodlem wnkt z grupy n-6 - lepiej zapodac 50/50 z olejem rybim
majac za duzo n6 tez nie jest za dobrze,a tymbardziej zwiekszajac stosunek drastycznie n6:n3

pewnie diete ukladales z kims ale i tak sugerowalbym dolozenie/zamiane czesciowa tego oleju na olej rybii/siemie lniane

wnkt n-3 mozna przedawkowac - ale ciezko przedawkowac (sugerowane dawki spozycia to 5-15g/d)
a lepiej stosunek n6:n3 miec zblizony 1:1 niz sie oddalac
wiecej korzysci ze zwiekszenia n3 niz n6


Zmieniony przez - solaros w dniu 2010-11-20 14:56:28

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1966 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 20324
Generalnie mam tak napisane ogolne zalozenie, chcialem napisac sam olej ale dopisalem bo pewnie niektorzy by pomysleli ze to zwykly do smarzenia :D Wymieniam oleje, dodaje takie ktore akurat mi pasuja: oliwa z oliwek, olej z pestek winogron, olej lniany oraz orzechy i migdaly

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2567 Napisanych postów 29960 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 200164
1porcje zostaw - ta przed trenem na przyklad
ale reszte zamien na lniany/rybii/czy oliwe

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1966 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 20324
generalnie oliwe przed treningiem dodam, a wczesniej z winogron, bo oliwy w smaku nie lubie a 2 i 3 posilek jem w szkole i olejem polewam posilki (a lniany i oliwa maja jak dla mnie nieprzyjemny smak) :D

podobno dobry jest olej ryzowy, moze sie zaopatrze :D

Zmieniony przez - raszek01 w dniu 2010-11-20 15:43:38

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3543 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 65059
Powodzenia, chociaż suple szczerze mówiąc słabe.

Odżywianie i trening będą tu odgrywać główną rolę.

Zmieniony przez - Piter_1988 w dniu 2010-11-20 16:04:41
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ostrowia 30 gram ile to?

Następny temat

DAWKOWANIE TOP MASS PYTANIE

Fruzelina