SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TEST RYWALIZACJA - masa powered by BSN! podsumowanie 22 str

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 22908

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez Banan z działu Suplementacja - NASZE TESTY i promocja.
Zgłoś naruszenie
BzykuDG Zawodnik IFBB
Ekspert
Szacuny 8233 Napisanych postów 14829 Wiek 36 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 262267
Witam!
Na wstępnie tradycyjnie chciałem podziękować za wybór między innymi mojej osoby do przeprowdzenia testu masowego na zasadzie rywalizacji z użytkownikiem adkens, podczas którego będę miał okazję zmierzyć się z suplementami firmy BSN. Całe przedsięwzięcie potrwa okolo 4-5 tygodni.


Poniżej chciałbym krótko przedstawić poszczególne odżywki, więcej szczegółów każdy możę znaleźć na stronie sklepu SFD kierując się zamieszczonymi linkami.


CREATINE DNA


Creatine DNA dostarcza 3,4 gram mikronizowanego Monohydratu Kreatyny, który wspiera siłę, moc oraz beztłuszczową masę ciała, bez stosowania żadnych wypełniaczy czy dodatków. Kreatyna pomaga zasilić twoje mięśnie podczas okresów o wzmożonej intensywności ćwiczeń. Suplementacja Monohydratem Kreatyny może pomóc uzupełnić zapasy kreatyny w organizmie.
Więcej szczegółów pod adresem http://www.sfd.pl/sklep/BSN_Creatine_DNA-opis32728.html


N.O.-XPLODE


N.O.-Xplode Pre-Workout Igniter zapewnia w bardzo krótkim czasie przypływ energii, zwiększa rozmiar mięśni, poprawia wydajność, skupienie a także pozwala na dłuższe i cięższe treningi. N.O.-Xplode Pre-Workout Igniter zawierający w swoim składzie związki wspierające regeneracje, przyspieszające anabolizm, hamujące katabolizm, zwiększające produkcję Tlenku Azotu, zapewniające prawidłową prace mięśni, pomagające zwiększyć siłę mięśniową oraz wpływające na wytrzymałość.
Więcej szczegółów pod adresem http://www.sfd.pl/sklep/BSN_N.O.-Xplode_3.0-opis31532.html


WHEY DNA


Whey DNA jest uniwersalnym białkiem w formie proszku, który zawiera 100% źródeł biała serwatki i zapewnia 24 gramy białka budującego mięśnie w jednej porcji. Białko serwatki jest całkowitym źródłem białka zapewniającym wszystkie aminokwasy egzogenne niezbędne do wsparcia regeneracji mięśniowej i napraw po intensywnym treningu.
Więcej szczegółów pod adresem http://www.sfd.pl/sklep/BSN_Whey_DNA-opis32730.html


BCAA DNA


Leucyna, izoleucyna i walina są często łączone i określane mianem aminokwasów rozgałęzionych, w skrócie BCAA. Są one niezbędne w naszej diecie. BSN BCAA DNA zapewnia 5g aminokwasów rozgałęzionych na porcję. Z bezsmakową wszechstronnością, BCAA DNA może być dodawane do Twoich potreningowych shake'ów lub ulubionych napojów.
Więcej szczegółów pod adresem http://www.sfd.pl/sklep/BSN_BCAA_DNA-opis32731.html


GLUTAMINE DNA


L-glutamina jest najbardziej licznym aminokwasem w organizmie człowieka i odgrywa ważną rolę w regeneracji mięśni oraz rozwoju białek mięśniowych. Każda porcja Glutamine DNA zapewnia 5 gram 100% mikronizowanej L-glutaminy, która może pomóc wspierać regenerację po wysiłku.
Więcej szczegółów pod adresem http://www.sfd.pl/sklep/BSN_Glutamine_DNA-opis32729.html



A teraz coś o mnie.
Część osób może jeszcze mnie pamiętam, prowadziłem kilka własnych testów, dziennik oraz blog sponsorowany Treca na zasadzie rywalizacji z adzikiem, który udało mi się wygrać.

Wiek: 31 lat
Wzrost: 170cm
Aktualna waga: 80kg
Staż treningowy: 5,5 roku (z tego jakieś 2-3 kręcąc się w miejscu)
Pozostałych wymiarów nie podaję, nie mierzę, nie jest to istotne i do niczego potrzebne. Przede wszystkim dla mnie liczy się lustro. Często zresztą na podsumowaniach testów można zauważyć, że zmiany poszczególnych wymiarów nijak mają się do wizualnego rezultatu.


DIETA

Poniżej podaję szkielet diety oraz źródła poszczególnycgh makroskładników. Nie liczę kalorii, tylko same pełnowartościowe makro, tj. nie liczę białka i tłuszczów ze źródeł węglowodanów, nie liczę węglowodanów ze źródeł białka itd. Znacznie to ułatwia całą sprawę i nie tracę masy czasu nad zastanawianiem się, czy jak dam płatki owsiane zamiast ryżu, to czy mam dać 3g mniej oleju lnianego.
Rozkład posiłków w dzień treningowy zależy od tego czy trening robię rano na czczo, czy w ciągu dnia (najczęściej po 4 posiłku).

DT – trening rano na czczo
Bezpośrednio po treningu: 1 porcja odżywki białkowej + 50g daktyli
1. 2 całe jaja, 4 białka jaj, 100g owsianych, 80g dżemu niskosłodzonego
2. 150g piersi z kurczaka, 60g ryżu, 10g oleju lnianego, warzywa
3. 150g schabu wieprzowego, 60g ryżu, warzywa
4. 150g piersi z kurczaka, 60g ryżu, 10g oleju lnianego, warzywa
5. 1 jajo, 3 białka jaj, 50g twarogu chudego, 75g płatków jaglanych, 5g oleju kokosowego
6. 180g twarogu chudego, 40g masła orzechowego

Podsumowując: 205g białka, 70g tłuszczów, 280g węglowodanów
Sumarycznie wrzucając przykładowy dzieńd o dziennika posiłków i licząc wszystkie makroskładniki wychodzi ok. 3100kcal. Cały czas jestem w trakcie wychodzenia z redukcji, więc co tydzień będzie dokładane około 200kcal.

W dzień, kiedy trening mam popołudniu posiłek 1. Idzie jako potreningowy i trochę inaczej rozkładają się tłuszcze, ale będzie można to obserwować na bieżąco.

W dzień nietreningowy ilości makroskładników jak wyżej bez shake’a potreningowego i daktyli oraz węglowodany równomiernie rozłożone we wszystkich posiłkach (prócz ostatniego) w ciągu całego dnia.

Źródła białka: piersi drobione, schab wieprzowy, ryby, jaja, twaróg, odżywka białkowa, ser żółty.
Źródła tłuszczów: żółtka jaj, olej lniany/kokosowy, oliwa z oliwek, awokado, tłuszcz z mięs/ryb, masło orzechowe/migdałowe/z nerkowców.
Źródła węglowodanów: ryże, makarony, kasze, płatki owsiane/jaglane, wafle ryżowe, owoce.


SUPLEMENTACJA:

CREATINE DNA: DT – porcja (3,4g) rano na czczo i po treningu; DNT – 5g na czczo
N.O.-EXPLODE: porcja przed treningiem tylko w DT
BCAA DNA: 15g rozpuszczone do picia w trakcie treningu tylko w DT z treningiem na czczo (niestety puszka mała )
GLUTAMINE DNA: DT – porcja (5g) po treningu i przed snem: DNT – porcja rano na czczo i przed snem
WHEY DNA: porcja bezpośrednio po treningu + jako dodatek do posiłków (polewy itd.)


TRENING:

Split 4-ro dniowy 5x w tygodniu: ON/ON/ON/OFF/ON/ON/OFF, czyli w 5. dzień zaczynam od pierwszego treningu i tak w kółko Macieju.
Rozkład partii:
- nogi + łydka
- barki + triceps + brzuch
- plecy + łydka
- klatka + biceps + brzuch

Do tego areoby wykonywane 2x w tygodniu w postaci treningu kolarskiego 60-90min lub jeśli nie ma pogody jako interwały.


Aktualna forma.

Zdjęcia wykonane rano na zimno. Oczywiście przez brak umiejętności pozowania wygląda to gorzej niż by mogło


















Tak to z grubsza wygląda. Jeśli ktoś ma jakieś pytania chętnie odpowiem.
Zachęcam do śledzenia i aktywnego udziału w tym temacie oraz życzę powodzenia adkensowi.

Z ewentualnym wpisami proszę się wstrzymać aż adkens doda swój pierwszy post.


Zmieniony przez - Banan w dniu 2015-07-10 21:45:51
9

Kolarsko-gastronomiczny blog z elementami kulturystyki powered by SFD - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 3252 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 22812
Masa z BSN rywalizacja z BzykuDG



Jest to dla mnie bardzo duże wyróżnienie i chcę podziękować moderatorom oraz firmie BSN za możliwość testowania tych produktów . Przyłożę się do testu w 100% , Mimo 12h dnia pracy na pewno znajdę czas na wpiski i komentarze oraz foty.


Wiek: 21 lat
Wzrost: 176cm
Aktualna waga: 67kg
Staż treningowy: 1,5 roku powiedzmy w miarę rozsądnie( z małymi problemami zdrowotnymi)

Mam nadzieję , że teraz masa naprawdę ruszy ,ponieważ wcześniej ładnie szła i spadek spowodowany problemami zdrowotnymi ale teraz porobiłem badania i jest ok !


DIETA

Jest to około 3 tys kcal chociaż ostatnimi czasy przez problemy zdrowotne bywało i 2200 kcal niestety bywają i gorsze okresy w życiu ale trzeba przetrwać . Bazuję głównie z węgli na kaszach,ziemniakach,owsianych , chlebie domowym pełnoziarnistym , waflach ryżowych a i często wpadnie jakieś ciacho domowe czy w okresie letnim lody . Białko drób , nabiał i wpc , a tłuszcze orzechy , wiórki kokosowe , ser żółty i oleje zdrowe . Jestem zwolennikiem diety 80-90% czysto reszta jedz na co masz ochotę .



DT
W DT mam więcej kalori o około 20 białka i 50g w/w po treningu

Przykładowy dzień diety :

1) płatki owsiane 100g+jaja x3+banan 120g+warzywa

2) grahamki 120g+pierś z kurczaka 100g+ser żółty 20g

3) kasza jaglana 100g+wpc 25g+masło orzechowe 25g

4) ziemniaki 400g+mięso mielone z szynki 120g

5) twarog chudy 100g+masło orzechowe 20g+chleb domowy 140g+piers z kurczaka 50g


SUPLEMENTACJA:


CREATINE DNA: DT – porcja 5g po treningu i 3g w DNT
N.O.-EXPLODE: jedna porcja (15g) 20-30 minut przed treningiem.
BCAA DNA: 15g rozpuszczone do picia w trakcie treningu , ale tylko przy treningu na czczo które czasami się zdarzają lub gdy trening mam np po 5h od posiłku czasami też tak bywa .
GLUTAMINE DNA: DT – porcja (5g) po treningu z BCAA i przed snem: DNT – porcja rano na czczo i przed snem
WHEY DNA: porcja po treningu oraz jako dodatek do posiłków wg braków w diecie


TRENING:

Trenuję aktualnie splitem 2 dni treningu dzień przerwy 2-3 dni treningu dzień przerwy i tak w kółko . Za tydzień lub pół tygodnia zamierzam przejść na PPL z podziałem na hiper i siłę czyli będzie 5 dni treningowych .
Rozkład partii:
- nogi + łydka
- barki + triceps
- plecy + biceps
- klatka + biceps
brzuch i przedramię dorzucam randomowo , brzuch co 2 -3 dni

Aeroby wykonuję 2-3 razy w tygodniu czasami jest to interwał w DNT




Aktualna forma.



























Powodzenia Bzyku , świetna forma a będzie jeszcze lepsza , mam nadzieję , że do końca testu nauczymy się pozować i zrobimy mega progress jaaaaazda !



Zmieniony przez - adkens w dniu 2015-07-10 20:27:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8980 Napisanych postów 152473 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1200130
powodzenia, oboje macie fajne sylwetki pod rozbudowe, bedzie na co popatrzec:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 4189 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 79212
Suple naprawde kozak, nic tylko teraz ładować mięcha, macie dobre "podstawy" do robienia masy, powodzenia, bede zaglądał !
1

Impossible Is Nothing

Pomogłem ? Daj SOG'a :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 423 Wiek 41 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 15359
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10012 Napisanych postów 71021 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 938719
Na wstępie - powodzenia dla Was !

Okres trwania testu nie za długi, ale na pewno w te kilka tygodni można wyrobić podstawy okresu masowego i dobrze rozpocząć budowanie kilogramów , obydwaj macie - jak już Tomq napisał - dobre sylwetki początkowe , nisko z %bf stoicie, więc będzie na pewno ciekawie

Temat przeniosłem do odpowiedniego działu - może nie dopisałem (przez pomyłkę) tego w naborze, ale od tego roku wszystkie testy przeprowadzamy w dziale ODŻYWKI, SUPLEMENTY . Dział testowy został zamknięty i lada chwila zniknie z forum, a tematy przeniesione zostaną jako archiwum do supli

Powodzenia raz jeszcze!


Zmieniony przez - Banan w dniu 2015-07-10 21:36:20
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4512 Napisanych postów 35562 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 260934
Powodzenia! Łapcie po "okejce" na dobry początek

jak już koledzy wyżej napisali, eleganckie "podstawy" są
1

ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA: http://www.sfd.pl/[BLOG]_K_PS_w_kuchni-t1081825.html

"WE FIGHT. THAT IS HOW WE WIN, THAT IS HOW WE DIE."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG Zawodnik IFBB
Ekspert
Szacuny 8233 Napisanych postów 14829 Wiek 36 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 262267
Banan

Temat przeniosłem do odpowiedniego działu - może nie dopisałem (przez pomyłkę) tego w naborze, ale od tego roku wszystkie testy przeprowadzamy w dziale ODŻYWKI, SUPLEMENTY . Dział testowy został zamknięty i lada chwila zniknie z forum, a tematy przeniesione zostaną jako archiwum do supli



Zmieniony przez - Banan w dniu 2015-07-10 21:36:20


Wiedziałem, że coś mi takiego mignęło gdzieś

Czasu jest mało, ale liczę że uda mi się wykorzystać odbicie po redukcji.

Dzięki wszystkim za miłe słowa.

Kolarsko-gastronomiczny blog z elementami kulturystyki powered by SFD - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 3252 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 22812
Na pewno na tych kilku tygodniach nie poprzestaniemy i dzienniki będą prowadzone gdzieś w innych działach dzięki wielkie za wsparcie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ASNF Moderator
Ekspert
Szacuny 4038 Napisanych postów 47592 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 515529
będę zaglądał - powodzenia
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 46
Powodzenia chłopaki!
ode mnie link motywacyjny Ś.P. Grega


1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pierwsze odżywki

Następny temat

Kre-Alkalyn czy zwykłe mono?

Nutlove-choco