SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TEST Niesponorowany/Martainn, o Martainn co z Ciebie wyrośnie?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 15678

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 6759 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 50244
O mnie
Z siłownią stykam się od prawie 2 lat. W tym czasie udało mi się osiągnąć… no właśnie nic nie udało się osiągnąć. Powodów jest kilka. Po pierwsze, przez długi czas ćwiczyłem bez ładu i składu i bez odpowiedniego odżywiania. Tak było przez prawie półtorej roku. Non stop piwko, kebaby, pizze itp. Jak nie trudno się domyślić nic z tego dobrego nie wyszło. Zatłuściłem się bardzo, a zawsze byłem szczupły i wysportowany. Uprawiałem sport na poziomie półprofesjonalnym. Potem była rywalizacja na BF. Tam przez krótki czas osiągnąłem więcej niż w poprzednim całym okresie. Dość mocno się zredukowałem i dołożyłem trochę mięśnia. Potem trenowałem dla utrzymania formy, a następnie zrobiłem lekką masę. Byłem zadowolony. Przybrałem do 94kg, ale pas nawet minimalnie spadł do 93 cm. Przy 170 cm wcale źle to nie wyglądało. Niestety dopadła mnie cholerna choroba, która dawała o sobie znać przez prawie dwa miesiące. Nie mogłem wrócić do treningów. Nie miałem ochoty na nic, a musiałem pracować. Ze względu na zapieprz w pracy nie mogłem wziąć L-4. W domu nie miałem ochoty ani czasu na szykowanie posiłków. Więc żywiłem się śmieciowo. L-4 nie dostałem bo w firmie nikt inny nie ma pojęcia o tym co ja robię. Trochę to chore. Jak mnie nie ma wszystko leży. Zaowocowało to tym, że schudłem prawie 3 kg w pasie nic nie przyszło, ale sylwetka jest znacznie gorsza. Jest brzydka, wręcz tragiczna. Koniec końców wiem dlaczego tak często i długo choruję. Jest szansa na całkowite wyjście z tego błędnego koła. Wniosek z tego taki. Przybrałem fatu, zgubiłem mięśnie. Teraz zamierzam trochę przywrócić mięśnia, a potem zredukować fat. Będzie więc recomp, a następnie redukcja.







Trening
Znany i lubiany Bill Starr. Trzy razy w tygodniu. Wypiski będę dawał sukcesywnie. Przykładowy tydzień wygląda tak:



Mam gotowe tabelki w Excelu. Dodatkowo w dwa dni nietreningowe aeroby. Zaczynam od 20 minut i co tydzień dodaję 5. Potem dochodzę do 45 i włączam zamiast aero interwały.

Suplementacja
Cykl będzie oparty o kreatynę. Będą dwa produkty:



1. Anabolic Innovations Maniac:
Produkt ma skład dość prosty, ale wszystko co potrzebne. Same substancje czynne. Bez zbędnych węgli. Zobaczymy na co go stać. Porcja przed treningiem
2. PowerXsport Creapure Monohydrate:
Dobrze znany monohydrat kreatyny. Tym razem surowiec niemiecki. Wg. wielu najlepszy. 5g rano.

Następnie białka:



1. Anabolic Protein Fusion Peak - smak bananowy. Mieszanka białek. Dobrze zapychająca.(Opakowanie Gainera)
2. Hi-tec Whey Fusion - smak czekoladowy. Również mieszanka białek. (Opakownaie Trec)
3. Micellar Casein - smak czekolada. Białko na noc. Czysta kazeina bez dodatków.
4. WP Łowickie - smak cappuccino. Zwykłe wpc. Rano do płatków.
Ktoś powie, że dużo. Ja jednak lubię różnorodność. Kilka białek na raz mam zawsze. Wszystkie wykorzystywane dla uzupełnienia braków. W drodze Matrix ciasteczka i czekolada oraz Whey Supreme Ultimate czekolada. Bardziej wygoda. Kosztowało mnie to grosze. Nie lubię pić przez cały czas jednego.

Zestaw prozdrowotny:



1. Grainfields - Phytofood, Wholegrain Powder, Super Greens, Grains & Greens - zestaw probiotyków oraz ekstraktów zbóż i innych roślin. Do śniadanie po kapsułce. Zestaw wypróbowany. Znacznie lepsze trawienie i samopoczucie! Polecam.
2. Aloes - 50ml do śniadania. Wzmocnienie odporności bo z nią u mnie ciężko. Sprawdza się.
3. Digest Plus - enzymy trawienne. Wykorzystuję czasem w high carb.
4. Liver Detoxifer & Regenerator - prozdrowotnie. Regeneracja wątroby i składniki wzmacniające odporność.
5. Błonnik - w dni low carb gdzie jest go mało.
6. Gold Omega-3 - standardowo dla obniżenia ciśnienia i zdrowia ogólnego.

Spalacze:



Na tym etapie bardziej jako energetyki. Potem jako wspomaganie redukcji:
1. Dren MHP - spalacz dobrze znany, aczkolwiek opinii mało. Ponoć starcza 1 caps dziennie. Zobaczymy.
2. Drenalin Hardcore Six Star - mało znany, brak opinii. Dlatego kupiłem. Sprawdzimy.
3. Yohimbine HCL - na sam koniec. Jeśli do odpowiedniego etapu dojdę.
4. Prolab Caffeine - stara dobra kofeina. Okazjonalnie przy gorszych dniach.
5. Fast Action/Nutracoastal Thyrotherm Next Generation - bardzo dobry spalacz, aczkolwiek brak pewności co do tego co jest w środku. Praktycznie nieodczuwany, a działa dobrze. Znajoma zjadła małe opakowanie, bez specjalnej diety i treningów. Ładnie się zredukowała. Sprawdzimy.
6. Cutting Edge - bardziej prozdrowotnie i chyba tam powinien się znaleźć. Fajne ziółka, ale jak mówię prozdrowotne. Brak kofeiny i stymulantów.

Suple potreningowe:



1. Anabolic Window - po treningu. Tanio i dużo. Nie trzeba myśleć tylko wypić szejk. Stosowane po siłowni.
2. Leucyna - stosowana po aerobach w ilości 10g.
Z supli to na tyle. Dużo tego, ale nie wszystko będzie wykorzystane od razu. Część trzeba wykorzystać bo pod koniec daty. Kupione po promocji. Część chcę sprawdzić jak działa. Dużo mnie nie kosztowały więc problemu nie ma. Jednak to jak wiemy tylko dodatek.

Dieta
Znany i lubiany Carb Cycling. Wyliczenia są następujące:
BMR= 1999 kcal
I konkretne dni:
Poniedziałek: High Carb
Posiłek 1: (W: 75, B: 53, T:0)
Płatki owsiane 100g W:71
Posiłek 2: (W: 0, B: 53, T: 35)
Posiłek 3: (W: 0, B: 53, T: 35)
Posiłek 4: (W: 150, B:53 T:0)
Posiłek 5: (W: 75, B: 53, T:0)
Posiłek 6: (W: 0, B:53, T:35)

Wtorek: Low Carb
Posiłek 1: (W: 45. B: 53, T: 0)
Posiłek 2: (W: 0, B: 53, T: 35)
Posiłek 3: (W: 0, B: 53, T: 35)
Posiłek 4: (W: 89, B:53, T:0)
Posiłek 5: (W: 45, B:53, T:35)

Środa: High Carb
Posiłek 1: (W: 75, B: 53, T:0)
Posiłek 2: (W: 0, B: 53, T: 35)
Posiłek 3: (W: 0, B: 53, T: 35)
Posiłek 4: (W: 150, B:53 T:0)
Posiłek 5: (W: 75, B: 53, T:0)
Posiłek 6: (W: 0, B:53, T:35)

Czwartek: Moderate Carb
Posiłek 1: (W: 60, B: 53, T:0)
Posiłek 2: (W: 0, B: 53, T: 35)
Posiłek 3: (W: 0, B: 53, T: 35)
Posiłek 4: (W: 120, B:53 T:0)
Posiłek 5: (W: 60, B: 53, T:0)
Posiłek 6: (W: 0, B:53, T:35)

Piątek: Moderate Carb
Posiłek 1: (W: 60, B: 53, T:0)
Posiłek 2: (W: 0, B: 53, T: 35)
Posiłek 3: (W: 0, B: 53, T: 35)
Posiłek 4: (W: 120, B:53 T:0)
Posiłek 5: (W: 60, B: 53, T:0)
Posiłek 6: (W: 0, B:53, T:35)

Sobota: Low Carb
Posiłek 1: (W: 45. B: 53, T: 0)
Posiłek 2: (W: 0, B: 53, T: 35)
Posiłek 3: (W: 0, B: 53, T: 35)
Posiłek 4: (W: 89, B:53, T:0)
Posiłek 5: (W: 45, B:53, T:35)

Niedziela: Low Carb
Posiłek 1: (W: 45. B: 53, T: 0)
Posiłek 2: (W: 0, B: 53, T: 35)
Posiłek 3: (W: 0, B: 53, T: 35)
Posiłek 4: (W: 89, B:53, T:0)
Posiłek 5: (W: 45, B:53, T:35)
Nie będę po raz pierwszy korzystał z żadnych programów, a wszystko będę liczył ręcznie. Konkretne posiłki podam później. Oczywiście liczę na podpowiedzi i krytykę. Ale konstruktywną. Jeśli krytykujesz to rób to konkretnie. Błąd i rozwiązanie! Bardzo mi się to przyda. Jeśli chcesz krytykować, dla krytyki to daj sobie spokój, bo i tak to oleję. Liczę na dobry test!


Zmieniony przez - Martainn w dniu 2009-11-01 18:16:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 487 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7218
daj błonnika.........



dobra wszystko juz rozumiem

Zmieniony przez - 2fokus w dniu 2009-11-01 18:42:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2579 Napisanych postów 29964 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 200182


nie ma tragedii

tj. wyobrazalem sobie gorsza opcje
dobrze nie jest - ale co Ci bede pisal

robisz cos aby obecny stan poprawic - a to jest najwazniejsze!

odemnie
po pierwsze - primo

daj wiecj fot

luzem dales daj jeszcze pozy podstawowe
klata bokiem
bicek tylek
nogi
- jesli zamierzasz cos jednak robic w tym kierunku

bedzie co porownywac

po drugie sekundo - trening rewelka
ale
glownie nieziemski wzrost sily + troche masy

Twoim celem jest redukcja ()
tj.chodzi mnie o to ze masa poleci i tym samym
sila spadnie
Raczej obralbym inny kierunek
ale
dietka spox
kreat tez jest
wiec tez nie powinno byc zle - zobaczymy.

Optowalbym za iloscia powtorzen miedzy 8-15....ale kazdy inaczej reaguje na bodzce itd.

po 3-cie i ostatnie
supli duzo
ale znowu wbrew pozorom - normalna ilosc

bialka duzo - ale wiadomo - wszystkiego sie nie zje - rownie dobrze moglbys dac 1 opakowanie = bo tyle przeciez zjesz!!

A ze ktos lubi roznorodnosc - kupil 4 opakowania - bedzie mial na 3miechy.

Tak jak ja mam - mam 3-4tuby rozne smaki
Zapas na kilka miesiecy.

Grainfields - Phytofood, Wholegrain Powder, Super Greens, Grains & Greens - zestaw probiotyków oraz ekstraktów zbóż i innych roślin. Do śniadanie po kapsułce. Zestaw wypróbowany. Znacznie lepsze trawienie i samopoczucie! Polecam

wiem skad masz
tez mam 4 zestawy
ale tylko dwa dla mnie
i tak jak Ty - bedzie na redukcji
no wiecej bialka z prochu
wiec cos na trawienie by sie przydalo
podobno dobre

...ja mialem 4sztuki za 49pln
Ty pewnie tez

Anabolic Window - po treningu. Tanio i dużo. Nie trzeba myśleć tylko wypić szejk. Stosowane po siłowni.

zycze powodzenia w dazeniu do celu !!

Smak lemoniade mnie sponiewieral!
Mowie powaznie
zamulka okropna,do tego smak pozostawial wiele do zyczenia

Leucyna przy tym to miodzio - choc w sumie tez niedobra - ale jesli mialbym wybierac co pic - wolalbym leucyne

Leucyne wal po kazdym treningu,jesli jest aero - to tak jak napisales dopiero po aero.

Im wiecej tym lepiej - policz sobie ile bedziesz mial treningow.
I podziel to na ilosc leucyny - jesli Ci mialoby zostac - do dowal porcje 5-10g prezd tr.

Jedynie co m,nie martwi to ilosc spalaczy.

Ogranicz sie do 2
dobrych 2,
ew. + coffa

troche duzo
jak sam napisales w niektorych nie wiadomo co siedzi
wiec z tych 2 (FA) bym zrezygnowal wogole
jesli juz to ostroznie - od dawki minimalnej.

Zreszta nie bede sie wymadrzal - zrobisz jak uwazasz - ale zacznim od jak najmniejszej ilosci i jak najmniejszych porcji!!

Bedzie dobrze zostawisz
bedzie malo dowalisz wieksze porcje.

.................

dorzuc zdjecia i bedzie si

pozdro


Zmieniony przez - solaros w dniu 2009-11-01 19:09:20

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 6759 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 50244
Dzięki Solar. Fotki postaram się jakieś dorzucić jutro. Zrobiłem moim aparatem np. nogi i nie widać nic. Żadnych mięśni, a jednak coś jest. Postaram się załatwić coś lepszego.
Co do treningu. Myślałem też nad drugim, który rozpisał mi znajomy trener. Prezentuje się on tak.
Poniedziałek - klata, bic
1. Wyciskanie na płaskiej 3x12
2. Wyciskanie hantli w skosie 4x12
3. Rozpiętki w skosie 4x12-14
4. Przenoszenie hantla nad głową 2x10
5. Uginanie ramion na modlitewniku 3x12
6. Uginanie ramion z hantalmi z supinacją 4x12(24)
Środa - nogi, barki
1. Przysiady 3x12
2. Uginanie nóg w leżeniu 4x15 w superserii z
3. Prostowanie nóg w siadzie 4x12-14
4. Wspięcia na palce 4x25
5. Unoszenie hantli w bok 3x12
6. Unoszenie hantli w tył 3x10
Piątek - grzbiet, triceps
1. Ściąganie drążka za głowę 4x12
2. Ściąganie do klaty pochwytem 3x12
3. Wiosłowanie sztangą 3x10
4. Szrugsy 4x10
5. Prostowanie na wyciągu 3x12+12+12 - dokładane obciążenie
6. Wyciskanie francuskie hantlami 4x12
Ten chyba będzie lepszy na redukcję. Akurat tym trenowałem ostatni tydzień. Po tych prostowaniach z dokładaniem, potem był problem zrobić francuskie z 10kg sztangielkami
Co do spalaczy. Generalnie ma być to test dwóch środków:
Drenalin Hardcore
oraz
Dren
I te dwa wykorzystam. Reszta na razie poczeka.
Leucyny mam na razie opakowanie. Nie ma jednak problemu z dokupieniem.
Co do zielonek. Ja mam już drugi zestaw. Z tego samego źródła co Ty. Moja mamuśka też używa i sobie chwali.
Przydałby mi się też jakiś porządny środek na odporność. Niestety wszystkie moje próby redukcji w którymś momencie przerywa choroba. Zawsze! Ale teraz już wiem dlaczego. Wyszło, że to przez alergię. Jestem uczulony na prawie wszystko, a w szczególności na roztocza. Na razie zakupiłem pościel przeciwalergiczną i sprzątam codziennie porządnie pokój i jest spory postęp. Zasypiam szybko i wysypiam się czego wcześniej nie było.
Drugi problem to praca. Często dochodzę do niezłego poziomu redukcji i wtedy coś się dzieje w robocie. Niestety często siedzę od rana do wieczora, potem szybko na trening i spać i o zrobieniu czegoś porządnego do jedzenia nie ma nawet mowy. Ten rok był jednak wyjątkowy. Niestety jak mówiłem. Jest taka działka, którą zajmuję się tylko ja i nikt więcej i często siedzę po 12 i więcej godzin w pracy. Taki okres może się zacząć znów jutro! Na szczęście tym razem były symptomy już wcześniej i na cały tydzień prawie mam jedzenie zrobione. Robote mógłbym zmienić, ale w sumie to ją lubię i dobrze płacą, więc jakoś tam ciągnę.
I jeszcze jeden mój problem to piwo. Niestety jak jestem w sklepie często nie mogę się powstrzymać przed zakupem. Ale tym razem dam radę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2579 Napisanych postów 29964 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 200182
trening zmien na ten 2-gi
wedlug mnie
BS zostaw sobie na mase/sile

teraz lepszy bedzie ten drugi
ale moze sie myle

co do pracy mialem podobnie
mialem lepsze gorsze chwile
i tak jak Ty
chcialem zrezygnowac
ale dali mi staly kontrakt
potem sie na chwile polepszylo
+ tez dobra kasa
przewry mialem kiedy chailem itd.
ale ciagle cos nie pasowalo
zwlaniac sie sam nie chcialem
az mnie wkoncu sami wy***ali
tj.kazdego

zielonki dobra sprawa
duzo probiotykow tam jest
a one podnosza odpornosc bardzo
w koncu kazda choroba zaczyna sie w jelitach

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49841 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Gupi ty!
Pal fat do końca, a potem czysta masiura
recompy to zagadka ludzkości, nie wiadomo czy istnieją w ogóle
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 6759 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 50244
DUDEK wiem, ale tak sobie napisałem:P Dla lepszego samopoczucia, że znów nie będzie redukcji:P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1698 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 26505
Będziesz robić aeroby ? Jak to jaka intensywność i częstotliwość ?
No zapowiada się ciekawie, będę obserwować.
Zgadzam się z kolegą wyżej DUDEK redukuj.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 6759 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 50244
Zabrzanin będę. Zaczynam od zwykłych aerobów w dni nietreningowe. Potem interwały.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49841 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Obczaj opcje z progresją interwałów na jednej sesji!
Brak monotonii, zapominasz na chwile o bolu bo skupiasz się nad pilnowaniem czasu i zeby niezapomnic zwiekszyc go o 10 sekund.
Fajna sprawa
bo ciagle 30:30 jest meczace...

BTW. Czemu nie na b-f?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 6759 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 50244
Na B-F z duży pojazd będzie;D
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

szybka masa co na nia

Następny temat

Potrzebuje rady

Fitmeal