SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TEST NIESPONSOROWANY: 'PaSiBRZuCHy 4' - zagłosuj -> strona 96

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 107370

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 2271 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 34675
Marian-jak się czujesz po Tested Burner? ja niecałe 2 tygodnie brałem, 1 kaps przed treningiem i odstawiłem. I nigdy więcej nie tkne nic z 1,3. Sieka w głowie, wysokie ciśnienie. Już po tygodniu stosowania to miałem, stwierdziłem, że może organizm się przyzwyczai ale nie, więc stwierdziłem, że nie ma sensu się męczyc i wróciłem do poczciwego Termo Speed Extreme jedyny plus, że na treningu dobrze było, cwiczenia bez przerw praktycznie, pot lał się ze mnie przez to strasznie. Ale jednak nie dla mnie takie zabawki, stwierdziłem, że nie bede się truł, skoro organizm tego nie toleruje to nie. Teraz tylko BCAA leci i 2 kapsy TSE przed treningiem. Niedługo wrzuce małą relację z wycinki do dawnego testu Hi Teca

chodzi o to zeby byc ogromnym jak zwierz!chudzi moga isc na ryby!
wchodzisz na silke zakladasz na sztange 200 i cala silownia sika w majty i kazdy chce byc taki dzik jak ty!

Chcesz wyglądać jak kurczak- jedz kurczaka
Chcesz wyglądać jak byk- jedz wołowine
Chcesz wyglądać jak koń- jedz wołowinę z tesco

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2576 Napisanych postów 29964 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 200175
lipa
http://www.sfd.pl/Pasibrzuchy_poszukiwane_-t851151-s39.html#post2 

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 6753 Napisanych postów 25968 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 575138
darioman 1 kaps mało co czułem, i przez 3-4 trening dawałem po dwie i było spoko, ostatnio dałem dwie i wpiłem kawe to po treningu miałem leka zamułke, ale to pierwszy raz, póki co bede jadał a jak sie cos bedzie dziadz to przestane.

Bolała mnie wczoraj coś głowa i dzis troche ale nie wiem czy od tego, ciśnienie zmierzyłem z ciekawosci ale było na moje ok.
MI nie zalezy żeby ten tested rył banie czy cos, ale zeby działal swoje chociazby "po cichu" i palił fat


solraos dociągniemy do konca, staram się byc aktywny ale nie mam z kim

szamałes to bcaa

http://www.sfd.pl/sklep/RX_Gold_Bcaa-opis26242.html

albo ktos inny z was

ma to h*jowy smak czy tlyko mi sie wydaje, bo nie wiem czy mam dobre.


opiszcie jak smakuje.


Zmieniony przez - MARIAN 17 w dniu 2012-06-18 15:16:07
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 742 Napisanych postów 34664 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 254640
widziałem kilka opinii
też narzekali na smak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 526 Napisanych postów 12579 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 288453
Kiedys szamałem. Smak jakis rewelacyjny nie jest ale da sie spokojnie wypic
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2576 Napisanych postów 29964 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 200175
dla mnie krzak
nie szamalem i nie polecam

panowie - nie idzcie tą drogą że tansze,ze jest piana wiec sie nie miesza wiec jest leucyna,czy bcaa - bo nie tedy droga!

imo lepiej dac te 10% wiecej a miec pewnosc ze jest to co ma byc a nie o 50% mniej w srodku

mialem w swoim zyciu takie etapy ze kupowalem byle taniej i wiecej - niestety zawsze konczylo sie zle!
zawsze

wiec teraz jesli tylko moge to pisze aby kierowac sie marką i tym ile ta firma jest juz na runku

olać ciepłym moczem wszelakie firmy krzaki z allegro,firmy ktore maja tylko 1 czy dwa suplementy,olać te ktore maja 50% taniej niz najtansze ze wszystkich
olać te ktore maja 100% drozej niz najdroższe piszac ze to ich suplement jest wyjatkowy

wybierac średnie produkty,jesli kogos stac te odrobine droższe - ale prosze Was - takie produkty które juz są x lat na rynku!
.....nie 3-4dni,czy miesiac

nie chcecie wpyerdalac przeterminowanego ph'acza zamiast boostera testosteronu

yol





Zmieniony przez - solaros w dniu 2012-06-18 17:13:27

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3528 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52767


Poniedziałek - 19.06.2012 - DT




Post: 20h
Uczta: 4h

1 posiłek
ryż
owoce (truskawki, banan, jablko)
jogurt nat.
kura
mleko

2 posiłek
płatki owsiane
owoce (truskawki, banan, brzoskwinie)
jogurt nat.
kura
ser żółty

3 posiłek
płatki owsiane
jajka
twrog chudy
kakao

do tego suple standardowo

BTW: 200/50/260
~2300kcal




Dzień Martwego

1. MC SUMO RPT 4/6/8
rozgrzewka:
T1: 20/50/70/90/110kg
T2: 30/50/70/110/130kg
T3: 30/50/80/110/130kg

Top set / -10% / -20%
T1: 4x145kg / 6x131kg / 8x115kg
T2: 4x150kg / 6x135kg / 9x120kg
T3: 3x155kg / 6x140kg / 8x125kg

2. Chin up RPT
5x5kg / 7x2,5kg / 9xCC
6x10kg / 8x5kg / 10xCC
6x12,5kg / 8x7,5kg / 8x2,5kg

3. DB Row 3x10
10x 27,5/32,5/37,5
10x 32/37/40
10x 35/40/45

4. Preachers Curl 3x10
10x 15/20/22,5
10x 15/20/24
10x 15/20/22,5

+ brzuch
Allachy w SS z unoszeniem nóg w zwisie

+ AERO
25min z6-7 sprintami







- REKORD w MC Poszło by i może na 4 ale nie chciałem pozycji bardziej psuć... :/ za tydzień chyba powótrze 155 ale powalcze o 4-5 powt.

- Drążek - tutaj w miarę lekko 12,5kg ale ostatnia seria bardzo ciężko... może za krótki przerwy ?

- wiosło - BDB

- biko - wąski rozstaw, lekka pompka. dobrze weszło

Kumpel chciał zrobić aeroby to poszliśmy pobiegać. 7 min żeby dobiec na stadion. pare kółek w okół. on zrezygnował bo za gorąco to ja sobie zrobiłem kilka sprintów na stadionie i kilka podczas drogi powrotnej do domu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 893 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 89474


Poniedzialek 18.06 - DT



Dieta

Trening

Posiłek 1
bialko 50g + rodzynki 55g

Posiłek 2
indyk 250g + makraon 75g + pomidory z puchy

Posiłek 3
indyk 250g + gouda 65g + pomidory z puchy

Posiłek 4
twarog 250g + jogurt 200g + wiorki kokosowe 30g + bialko 30g

Suplementy

BCAA - 34g przed i w trakcie tren
scorch - 2x rano + 2x godzine przed tren



wyciskanie hantli skos 60 + skos 30 + plasko
6x12.5 + 12x10 + 25x5 / 6x12.5 + 12x10 + 25x5 / 6x12.5 + 12x10 + 25x5

zolnierskie + wyc. hantli siedzac + arnoldki
6x30 + 12x10 + 8x5 / 6x30 + 12x10 + 8x5 / 6x30 + 12x10 + 8x5

+30 min rower



* trening dosc dziwny bo chcialem polaczyc push z GBB ale troche mi chyba nie wyszlo, po regeneracji czyli w polowie lipca sprobuje wskoczyc na zwykly podzial GBB ale poki co sprobuje pokombinowac - nie odczulem jakiejs mega pompy przez ten trening, na pewno troche zle ciezary dobralem ale nastepnym razem bedzie lepiej

* nowe bialko - scitec chocolate-hazelnut wymiata smakiem

* na weekendzie bylem w Pieninach na splywie kajakowym i parku linowym - bardzo fajna sprawa, polecam, mozna niezle lapy zmeczyc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 6753 Napisanych postów 25968 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 575138
co do tego bcaa to akurat takie bardzo tanie nie jest
sporo bcaa w bcaa jest

kilka produktów niby mają w ofercie

mam jedna nie cała puchę wiec zjem, myśle że znowu jakieś wielkie guffno to nie jest

wydawało mi się że solaros to szamałes ale jednak sie myliłem, opinie nawet dobre ma

wczoraj poszło pierszy raz, dałem porcje przed trening do japy i zapiłem woda to nawet było czuc smak cytrynowy, ale nie tak bardzo kwaskowaty jak bcaa sfd

a w bcaa chyba nie bedzie ph
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10805 Napisanych postów 47894 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
dabadu jeszcze 30kg i powiem ze jest dobrze
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Thermo Speed Extreme

Whey vit