SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TEST Crea Mission - trik

temat działu:

FITMAX

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5536

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 218 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2022
Hmm u mnie ta siła bardziej objawia się w wytrzymałości robienia tych wszystkich ćwiczeń pokolei, czyli cały czas mam energię. Ale jakby spytać tak dkładnie co, no to robię 20 przysiadów z 30 kg kończę to, odsapnę 30 sekund i 10 azy wyciskanie na barki 30 kg, biorąc pod uwagę, że te moje treningi bardzo przypominają kompleksy. Po prostu robię więcej, szybciej, dynamiczniej i brak tutaj takich okoliczności, jak nie mam siły zrobić ostatniego powtórzenia, nawet jak jest to 4 obwód jest wola walki i chociaż tlenu mało to jest energia by przeć dalej.

Co do dzisiejszego dnia, znowu zrobiłem sobie 80 min. orbitreka i mógłbym tak dłużej, oglądam filmy, ale to jednak strasznie nudne zajęcie ;)

Czuję się wyśmienicie, pełny energii cały czas.

Dieta:

10. 2 kanapeczki z serem białym z rana
13. 3 jajka
17. zupa z ryżem białym (niestety) chociaz smaczna ;) oraz około 200 gram schabu i pół woreczka kaszy jęczmiennej.

Jeśli chodzi o efekty to jestem ciekawy jak bedzie z regeneracją po dystansie 6 dni siłowych, 4 orbitreków 80 minutowych i 4 dni regeneracji. Wtedy bedę mógł powiedzieć więcej. Ale efekty są bo cały czas aspiracje większe i ogolnie czuję się taki żwawy.

EFEKTY niezaprzeczalne ;)

Brak symptomów katabolizmu, co wczesniej przy podobnej diecie i nawet mniej wymagających ćwiczeniach odczuwałem.




Zmieniony przez - trik w dniu 2012-03-13 18:14:11

Zmieniony przez - trik w dniu 2012-03-13 18:14:38

"Nie w teorii, lecz w praktyce"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 218 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2022
Witam, mam pytanie odnosnie spożywania białek, jak białko jest przyswajane jeżeli zjem posiłek białkowy 3-4 godziny przed treningiem, a potem już nie ?

"Nie w teorii, lecz w praktyce"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Sly-tech FitMax
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 3583 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 16407
3-4godz przed treningiem na posiłek przed treningowy stanowczo za duży odstęp. Przyswajalność nie ulega zmianie. Tak wogle posiłek czysto białkowy przed treningiem nie jest dobrym wyjściem, ponieważ białko jest budulcem nie energetykiem. Także palisz cegłami w piecu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 156 Napisanych postów 18766 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 78763
Co do wchłanialności to zalezy od ilości i konfiguracji określonych frakcji białkowych w produkcie, aczkolwiek zanim białka zostaną wchłonięte produkt musi zostać strawiony co również różnie trwa, w zależności od rodzaju produktu, obróbki technologicznej etc etc.

Jak wspomniał sly-tech - 3-4h przed treningiem na posiłek to znacznie za dużo, optymalnie 1,5-2,5 w zalezności od tego co jesz/jak trawisz/jak się czujesz, a posiłek czysto białkowy ni ejest zbyt pożądany gdyż dla pozyskania energii podczas treningu uruchamiany zostaje proces glukogenezy w organizmie, a aminokwasy spożyte w posiłku białkowym przemienione zostają w czystą energię co jest niekorzystne zarówno ze względów finansowych jak również zdrowotnych - organizm musi mocniej "napracować się", a dostęp do energii ma utrudniony.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 369 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3111
Pozwolę sobie dołączyć się do debaty białkowej

Otóż po pierwsze należałoby uściślić co masz na myśli mówiąc posiłek białkowy Jeżeli tradycyjne pożywienie to sprawa ma się trochę odmiennie od całej reszty odżywek i należy rozważać taką opcję jako składową wielu czynników co jest niezwykle trudne nie znając chociażby składu posiłku
Jeżeli mowa o suplach to ponownie nie uściśliłeś o jakie białka chodzi a trochę ich jest Załóżmy ze mówisz o serwatkowych których źródłem jest koncentrat gdyż to jest najpopularniejsza forma Otóż nie ma sensu brać białka wcześniej jak pół godziny przed treningiem Dopiero po pół godzinie można mówić o jakimś logicznym stężeniu aminokwasów w krwiobiegu - zakładając przyjęcie na pusty żołądek - w zależności od posiłku (jego wielkości odstępu czasu itd) poprzedzającego osiągnięcie odpowiedniego stężenia aminokwasów wydłuża się Należy zadać sobie pytanie po co w ogóle białko przed treningiem? otóż faktycznie wykazano że najlepsze pory dla białka to przed i po treningu (z uwzględnieniem innych produktów i odstępów od treningu) Białko jako źródło aminokwasów przyjmowane przed treningiem ma przede wszystkim zabezpieczyć mięśnie przed rozpadem podczas treningu jak również umożliwić bardziej efektywną odbudowę zniszczonych struktur po jego zakończeniu (z racji tego że część aminokwasów niezjedzona przez organizm w trakcie treningu będzie tam już krążyła gotowa do wykorzystania) Należy pamiętać że białko to gama wszystkich aminokwasów będących elementarnymi składowymi białek strukturalnych a tym samym wyprzedza aminokwasy proste (najczęściej podawane nie w komplecie tylko wybrane) pod kontem możliwości odbudowy (chociaż aminokwasy proste szczególnie egzogenne dużo ułatwiają) Tym samym przyjmowanie białka przed treningiem ma sens Można to zrobić nawet do półtorej godziny przed treningiem (nie do końca tyczy się to hydrolizatu gdyż poziom aminokwasów szybko rośnie i szybko opada Trochę podobnie jest z izolatem jednak mniej drastycznie stąd czas przed treningiem do spożycia nie powinien być tak długi) Tym bardziej jeżeli założy się spożycie dodatkowych supli na poprawę wyników treningowych spożytych przed treningiem Oczywiście zbyt późne przyjecie białka nie jest wskazane gdyż po kilku godzinach poziom aminokwasów opada i nie zdoła zabezpieczyć mięśni przed rozpadem a już tym bardziej nie wspomoże w odpowiedni sposób odbudowy zniszczonych struktur
Naturalnie istnieje obawa o wykorzystanie aminokwasów na potrzeby energetyczne Co lepsze nawet przy wystarczającej ilosci energii nie zapobiegnie się temu zjawisku jednak z całą pewnością drastycznie zmniejszy jego występowanie Najlepszym rozwiązaniem wydaje się połączenie przedtreningowego białka z węglowodanami Oczywiście ilość węglowodanów nie musi być nawet równa ilości białka jednak drobna porcja pozwoli na załadowanie glikogenu pokryje potrzeby energetyczne na rozłożenie białka oraz zapewni bardziej efektywne wykorzystanie aminokwasów pochodzących z protein do późniejszej ochrony i odbudowy

Zmieniony przez - FitMax_AB w dniu 2012-03-14 22:22:58
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 218 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2022
W zasadzie to miałem na myśli gotowanego kurczaka, ale bardzo fajnie że napisałeś, bo jest dużo informacji, zwięźle i na temat. Dzięki !

Co do treningu, to trasznie źle spałem, nie mogłem zasnąć chyba do 4 i spałem 5 godzin, cąły dzień byłem zmęczony i myślałem nad tym żeby przełożyć trening na jutro, ale chłopaki zadzwonili zebym wbijał na siłke i odrazu inne podejście, zastrzyk energii i jazda. 4 km na rowerku w tą i spowrotem ;)

Przez półtora misiąca nie miałem dostępu do innych cięzarów, jak 30 kg no i chciałem zobaczyć jak to moje wyciskanie, czy dalej jestem w stanie wycisnąć te 82 kg. Ostatnio udało mi się 3 razy, dzisiaj rekord ;) 4 x 82 kg.

Natomiast trening wyglądał tak:

1. przysiad z wyciśnieciem na barki, tak jak na filie ;) 2x10 i 2 x 8 42 kg.
2. ta odmiana rwania jak na filmie ;) 2x10 i 2x8 42 kg.
3. wiosłowanie 4x10 42 kg.
4. ławeczka płaska 4 x 15 52 kg.
5. rozpiętki 4 x 15 20 kg.
6. prostowanie nóg na maszynie 1 x 10 50 kg 3 x 10 42 kg.

Zjadłem dzisiaj udko kurczaka + pół woreczka kaszy jeczmiennej + 200 gram owsianki z rodzynkami, daktylami i śliwkami suszonymi

Zmieniony przez - trik w dniu 2012-03-15 00:00:27

"Nie w teorii, lecz w praktyce"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 218 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2022
Witam. Wczoraj odpuściłem sobie aeroby, jakoś nie miałem ochoty, po ostatnim treningu ogólnie dobrze się czuję no ale mam niezłe zakawasy jeszcze dzisiaj. Dzisiaj przejechałem sobie 30 km na rowerze zamiast orbitreka.

"Nie w teorii, lecz w praktyce"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 156 Napisanych postów 18766 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 78763
30km na rowerze? stacjonarny czy zwykły bike? solidny dystans, jaki czas?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 218 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2022
Zwykły rower, nie liczyłem bo traktowałem to raczej jak transport i radość z tak słonecznego dnia ;)

No dzisiaj zrobiłem sobie trening przedostatni, zjadłem o 10 owsiankę z mlekiem, o 13 3 jajka, o 18. zrobiłem sobie trening i zjadłem pół woreczka kaszy jęczmiennej i dwa kawałki karczku, potem jakbym jeszcze zgłodniał to zjem sobie 200 gram tuńczyka.

Wrażenia:

po 1 obwodzie pompa

chociaż minęło 5 godzin od ostatniego posiłku, miałem dużo energii, praktycznie trening zrobiłem bez problemów, chociaż byłem głodny to i tak miałem siłę cały czas ćwiczyć i poszło na luzie :)

Opinia po 15 dniach cyklu

Jak to wcześniej pisałem, mój test jest zupełnie inny niż wszystkie, i powiem tak: Wszyscy którzy zastanawiają się nad tym czy kreatyna a zwłaszcza Crea MISSION to jest to odżywka która będzie pomocna w odchudzaniu i rzeźbieniu mięśni, stanowczo mówię TAK. Jest wiele pytań na forum, czy kreatyna jest na masę, czy jest pomocna w redukcji, czy można na niej budować wytrzymałość. Jak widzicie, nie ćwicze na masę, mam ograniczone możliwości ze wzgledu na nogę, nie mogę ćwiczyć dużymi ciężarami. Ale dzięki tej kreatynie na prawdę mam mnóstwo energi i mogę robić dużo treningów, wcześniej, jak zrobiłem zbyt ostry trening siłowy, na drugi dzień byłem senny, a mieśnie bolały mnie na tyle, że czułem przy każdej czynności, jak bardzo są zmęczone ! Jest również dla tych, którzy nie mogą sobie pozwolić na taką dietę jakby chcieli. Dzięki tej odżywce mięśnie się nie palą, stają się twardsze, takie bardziej zbite. Dzieki temu, ze mogę sobie pozwolić na więcej treningów, że przybywa mi cały czas siły mogę robić więcej i więcej bez przetrenowywania się, a to jest bardzo ważne, to jest wielka zaleta. A co za tym idzie spalam cały czas więcej kalorii i jest to redukcja pełną gębą ;)

SZCZERZE POLECAM JAKO ANTYKATABOLIK

Aha co jest chyba najistotniejsze waga ta sama, a w pasie 3 centymetry mniej. Sylwetka mocno się zmienia, zaczyna mi się coraz bardziej zaznaczać kaloryferek, nigdy nawet o tym nie probowałem marzyć.

a bonusik to te wszystkie żyłki, prążki itp. :D

POZDRO




Zmieniony przez - trik w dniu 2012-03-17 22:14:58

"Nie w teorii, lecz w praktyce"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 156 Napisanych postów 18766 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 78763
oj, ale 5 godzin od posiłku to treningu to znacznie za duzo!! czym to spowodowane? ową trasą rowerową?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FLEX FIT - najnowszy regenerator stawów od FitMaxa

Następny temat

pytanie do expertów -czy przyspieszenie metabolizmu ogranicza przyrosty masy i siły

Fruzelina