SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TEST: Swole V.3 by emilooos "No Pain-No Gain"

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10649

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 2157 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 38624
Art Niesponsorowany. [;

Na wstępie witam Wszystkich serdecznie, jak widać, postanowiłem i samemu coś naskrobać.

Rozważałem kilka opcji, za namową ojdana zdecydowałem się na Swole v.3, które mam zamiar pociągnąc te >42 dni (o sposobie dawkowania niżej). Co do wyboru stacka - szukałem czegoś bez dodatków pompujących, a o tym dlaczego, moze kiedy indziej ;] Dodam, że to moj pierwszy stack w mojej "karierze" https://bundles.sfd.pl/../../buziaki/7.gif[/img] jeżeli ma ktoś ochote, moze o niej przeczytać poniżej. Cel który mi będzie przyświecał do w miare możliwości beztłuszczowa masa mięśniowa (tak tak, każdy o tym marzy...;] ) , a środkami intensywny trening, przestrzegana dieta, mobilizacja użytkowników sfd.pl no i w jakims tam stopniu suple na czele z panem Swole v.3. Przeszkodą w dążeniu do celu będzie się zapewne starać zostać moje biedne podbrzusze, które od 12 dni boli przy ucisku (odwiedzialem 3 lekarzy, wykluczyli przepukline), staram sie o tym zapomniec, ale czuje, ze cos jest nie tak, mimo to, nie krępuje mnie to w jakikolwiek sposob przy cwiczeniach. Druga sprawa, to napewno moje łakomstwo, zaczyna sie od kostki, a kończy na całej czekoladzie, ale to już najmniejszy problem ;] Dysponuje czasem (IILO), ładnym aparatem ;] i zapałem, więc mam nadzieje, że test jako tako się przyjmie i będzie mu się powodzić, mimo nie zbyt zapierającego dech w piersiach stuffu jeżeli ma ktoś ochote, moze o niej przeczytać poniżej. Cel który mi będzie przyświecał do w miare możliwości beztłuszczowa masa mięśniowa (tak tak, każdy o tym marzy...;] ) , a środkami intensywny trening, przestrzegana dieta, mobilizacja użytkowników sfd.pl no i w jakims tam stopniu suple na czele z panem Swole v.3. Przeszkodą w dążeniu do celu będzie się zapewne starać zostać moje biedne podbrzusze, które od 12 dni boli przy ucisku (odwiedzialem 3 lekarzy, wykluczyli przepukline), staram sie o tym zapomniec, ale czuje, ze cos jest nie tak, mimo to, nie krępuje mnie to w jakikolwiek sposob przy cwiczeniach. Druga sprawa, to napewno moje łakomstwo, zaczyna sie od kostki, a kończy na całej czekoladzie, ale to już najmniejszy problem ;] Dysponuje czasem (IILO), ładnym aparatem ;] i zapałem, więc mam nadzieje, że test jako tako się przyjmie i będzie mu się powodzić, mimo nie zbyt zapierającego dech w piersiach stuffu jeżeli ma ktoś ochote, moze o niej przeczytać poniżej. Cel który mi będzie przyświecał do w miare możliwości beztłuszczowa masa mięśniowa (tak tak, każdy o tym marzy...;] ) , a środkami intensywny trening, przestrzegana dieta, mobilizacja użytkowników sfd.pl no i w jakims tam stopniu suple na czele z panem Swole v.3. Przeszkodą w dążeniu do celu będzie się zapewne starać zostać moje biedne podbrzusze, które od 12 dni boli przy ucisku (odwiedzialem 3 lekarzy, wykluczyli przepukline), staram sie o tym zapomniec, ale czuje, ze cos jest nie tak, mimo to, nie krępuje mnie to w jakikolwiek sposob przy cwiczeniach. Druga sprawa, to napewno moje łakomstwo, zaczyna sie od kostki, a kończy na całej czekoladzie, ale to już najmniejszy problem ;] Dysponuje czasem (IILO), ładnym aparatem ;] i zapałem, więc mam nadzieje, że test jako tako się przyjmie i będzie mu się powodzić, mimo nie zbyt zapierającego dech w piersiach stuffu [img]../../buziaki/7.gif" alt="" /> A więc, zapraszam do lektury i odwiedzania, pozdrawiam.

O mnie:
No więc...hmm. Moja przygoda z żelastwem zaczęła się jak dobrze pamietam prawie 11 miesięcy temu, bodajze tydzien brakuje do takiego stażu. Ćwiczyłem pod okiem kumpla (niestety, przewaznie slabo technicznie - efekt, niemiłosierne chrupanie we wszelakich stawach). Prawdziwa dieta weszła w moje zycie dopiero od czasu nowego roku szkolnego, czyli jakies 4 miesiące temu, od tego czasu też, zaczela się lektura for o tematyce kulturystycznej no i zainteresowanie tematem. Cykle: bardzo nieprzemyslany i krotki na monohydracie, wymazuje go z pamieci jak najszybciej ;] i listopad to Kre-Alkalyn, który wspominam bardzo pozytywnie.

~Wiek - juz 17 lat, skonczylem w grudniu.
~Wzrost - 182cm
~Waga - na 3 dni temu - 80,7kg w ciuchach (- ~0,5kg = 80,2kg)
~Staż - jak pisalem, podchodzi pod 11 miesiąc
~Klatka - 109cm, ale glowy sobie uciac nie dam ;]
~Biceps - 38,5-8cm, też dokładniej zmierzę
~Przedramię - 32cm
~Łydka - 38,5cm
~Udo - jeszcze do pomiaru, ale tu bedzie mizernie [;

Najbliższy cel sportowy:
Czyste mięsko, poprawa barków i ramion, nadgonienie nóg.

RM w konkurencjach trójbojowych:
Klatka: 110kg na plaskiej.
Reszty nie sprawdzam, nogi po kontuzji (6 miesiecy bez obciazania nóg) dlatego przysiadu nie znam, a MC jeszcze nie cwiczylem, teraz gdy mialem zamiar zaczac, odpuszczam ze wzgledu na podbrzusio ;]

Ostatnio (6 miesięcy) stosowana suplementacja: kre-alkalyn, gainery, omega3, witaminy, tauryna, glutamina

###Suplementacja###:
~ Syntrax Swole V.3
~ Syntrax Glu-FM (troche tego jeszcze mam)
~ Olimp Taurine MC
~ Ostrowia WPC 80
~ Olimp Vita-min Plus
~ Olimp Gold Omega3


Planowana dieta zgodna z celem + suplementacja:


06.30: Swole V.3 + 3g l-glutaminy
07.00: 100g owsianki, 200ml mleka, 100g twarogu, rodzynki / ew. WPC ~30g, oliwa z oliwek 10ml + omega 3
10.00: 100g chleba razowego, 80g szynki z indyka, pomidor / ew. serek wiejski 200g / ew. 2-3 jajek
13.00: 100g chleba razowego/100g ryżu brązowego, 100g piersi z kurczaka, jablko / ew. WPC~30g + omega 3
15:00: 100g ryżu brązowego/kaszy/makaronu, 100g piersi z kurczaka/wołowina, warzywa + vita-min plus + omega3
16.30: Trening
18.00: Swole V.3 + 5-10g l-glutaminy
18:30-18:40: 120g tuńczyka/wołowina/pierś + ryż/kasza/makaron
21:00: 100g twarogu/jaja + 10ml oliwy z oliwek

DNT: Swole v.3 tylko porcja naczczo.

bialko ~1,8g, lekko obnizone w stosunku do poprzednich diet ww i tluszcze nie przekraczajace 1g/kg mc.

Plan treningowy:
Poniedzialek: Klatka, barki
1. wyciskanie w skosie na maszynie smitha 3s (mimo ze izolowane, chcialbym sie na nim skupic)
2. wyciskanie w lekkim skosie/plaska, sztangielki 3s
3. rozpietki w skosie 3s
4. sciaganie linek na bramie 3ss

1. wyciskanie sztanga/hantlami 4s
2. wznosy sztangielek przodem
3. wznosy sztangielek bokiem (2 i 3ćw serie łączone, razem 6-8)

Wtorek: Plecy, Tył barków, czworoboczne
1. wioslowanie sztanga podchwyt 4s
2. wioslowanie polsztanga 3s
3. wioslowanie sztangielka 3s
4. sciaganie na wyciagu pionowym drazka/podciaganie 4s

1. unoszenie sztangielek w opadzie 3s
2. szrugsy (1 i 2ćw łączone) 3s
3. unoszenie sztangielki jednoracz lezac bokiem na lawce (ew. mozna zrezgynowac z tego cw) 3s

Czwartek: Biceps, Triceps
1. uginanie ze sztangielkami w skosie 3s
2. uginanie ze sztanga 3s
3. uginanie sztangielkami chwyt mlotkkowy/modlitewnik 3s

1. wyciskanie francuskie 3s
2. pompki na poręczach 3s
3. prostowanie na wyciągu 3s

Piątek: Czworogłowe, Dwugłowe, Łydki
1. wyprosty na maszynie 4s
2. przysiady ze sztanga 4s
3. wykroki ze sztangielkami 4s

1. zginanie lezac na maszynie

1. wspiecia na palce stojac
2. wspiecia na palce siedzac (ew)

podczas testu pewnie wejdzie kilka korekt, temat lezal w treningu jakis czas, ale odpowiedzi nie otrzymalem, a juz chcialbym zaczac z topiciem ;]
you find more: http://www.sfd.pl/Trening_Do_Testu-t314832.html

"Sprzęt":







no i ja...:
















w sumie mozna komentowac, chociaz pewnie bede chcial porobic foty w swietle dziennym i wprowadzic jakies zmiany do treningu, to sie bedzie potem myslec, zyczcie powodzenia, ja - nie, dziękuję, i pozdrawiam ;]
wiedzialem, ze o czyms zapomnialem - fota nóg, ale zrobie jutro w dziennym swietle, greets :]

btw. wiem - ladne bokserki : D

Zmieniony przez - emilooos w dniu 2007-02-05 20:05:25
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 269 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6610
Powinno Cię ładnie trzepnąć, tym bardziej że to twój pierwszy stack.
Powodzenia!

P.S ładne bokserki, ale ja mam ładniejsze
głośniki też jakby znajome

Zmieniony przez - HBK w dniu 2007-02-05 20:13:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 8751 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 42589
ja dałbym poręcze jako 1 cwiczenie na trica.

nie zmarnowałeś tego czasu, b.ładnie na taki staż.

mógłbys też jakos róznicować intensywnośc treningu- mocniej by cie trzepnęło.

pzdr/

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1119 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 38213
co do treningu

Poniedzialek: Klatka, barki
1. wyciskanie w skosie na maszynie smitha 3s (mimo ze izolowane, chcialbym sie na nim skupic)
2. wyciskanie w lekkim skosie/plaska, sztangielki 3s
3. rozpietki w skosie 3s
4. sciaganie linek na bramie 3ss

moim zdaniem.zrezygnuj z rozpietek, a doloz seri w wyciskaniu na skosie i prostej ławie, na mase podstawowe cwiczenia sa najlepsze. na koniec moznaby ewentualnie dac brame ze 3 s bo to bardzo fajnie pomujace cwiczenie.

1. wyciskanie sztanga/hantlami 4s
2. wznosy sztangielek przodem
3. wznosy sztangielek bokiem (2 i 3ćw serie łączone, razem 6-8)

biorąc pod uwage ze przod barkow angazuje sie w wyciskaniu na klatke, zrezygnowalbym z unoszenia przodem

Wtorek: Plecy, Tył barków, czworoboczne
1. wioslowanie sztanga podchwyt 4s
2. wioslowanie polsztanga 3s
3. wioslowanie sztangielka 3s
4. sciaganie na wyciagu pionowym drazka/podciaganie 4s

moim zdaniem cwiczenie 2 lub 3 zbedne, bo i tak masz juz 2 wioslowania. i dodaj martwy ciąg jako pierwsze cw

1. unoszenie sztangielek w opadzie 3s
2. szrugsy (1 i 2ćw łączone) 3s
3. unoszenie sztangielki jednoracz lezac bokiem na lawce (ew. mozna zrezgynowac z tego cw) 3s

cw nr 3 niepotrzebne

Czwartek: Biceps, Triceps
1. uginanie ze sztangielkami w skosie 3s
2. uginanie ze sztanga 3s
3. uginanie sztangielkami chwyt mlotkkowy/modlitewnik 3s

cw 3 mozna wywalic a dodac po 1 seri w cw 1 i 2

1. wyciskanie francuskie 3s
2. pompki na poręczach 3s
3. prostowanie na wyciągu 3s

jak w przypadku bicepsa, jedno do kasacji a dodac seri w innych

Piątek: Czworogłowe, Dwugłowe, Łydki
1. wyprosty na maszynie 4s
2. przysiady ze sztanga 4s
3. wykroki ze sztangielkami 4s

1. zginanie lezac na maszynie

1. wspiecia na palce stojac
2. wspiecia na palce siedzac (ew)

tak zrobilbym ja,

sylwetka ok, małe zatluszczenie. zmiany powinny byc widoczne

pozdr

Nie po to umieramy aby pyłem zostac, ale śmiac się i żyć ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1142
bedziesz na obserwacji ;]

fik

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 2157 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 38624
dzieki.
na pewno skorzystam z rad, jezeli ew. cos jeszcze by ktos mial, to do topicu do ktorego dalem link, co by tu juz wiecej miejsca temu nie poswiecac.
MC raczej odpada, choc bardzo zaluje, powod w temacie.

Powoli zabieram sie za lekcje , pojde wczesniej spac, trza byc wypoczetyk, w koncu pierwszy dzien testu
;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 3487 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 31473
no - fajnie stary,

test bede sledzil

zapowiada sie ciekawy, interesujacy produkt bedziesz testowal

powodzenia

- Siema. I jak, masz te zakwasy po wczorajszym wf ? Rozlał ci się kwas mlekowy?

+ No mam. Teraz czekam, aż go wp******i glukoza.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
saib__ ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 20425 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 84432
Dobry typ budowy i niezła siła na płaskiej, jak na taki staż.
Masz predyspozycje, choć, mimo 80kg wagi i 182 cm wzrostu, wyglądasz na 10kg mniej. Patrząc na wagę, a potem na fotki, myślałem, że masz grubo ponad 185.
Tylko dorzucać masy i dbać o proporcje.

Powodzenia.
Pozdr.

Były moderator Sceny MMA i K-1 oraz elita SFD.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 2157 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 38624
saib__widzisz, gdzies te kg sie muszą kryc, i bynajmniej nie jest to tkanka mięśniowa, bo ją widać ;]
Ogólnie taka historia,
jeszcze poltorej roku temu, wazylem ~60kg, gralem w pile dosc ostro (repka szkoly i takie bajery)
nadeszla kontuzja, zostalo siedzenie przed komputerem i szamanie czipsow etc.
ani sie obudzilem, a przytylem do 70kg, i tyle mialem na starcie cwiczen,]
ale te 10kg to jak sie domyslacie, nie byl miesien
potem bylo dalsze masowanie bez opamietania, dieta pt. "jedz wszystko co widzisz".
Po cyklu na KA wazylem mniej niz przed, mimo, ze siła ruszyla do przodu, a i w lustrze bylo wiele lepiej.

Dobra, koniec opowiastek, do ksiazek bo Pani S. od J.Polskiego ma jutro zamiar zniszczyc każdego znajdującego się w ogniu jej siarkowodorowego odoru ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 3691 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 84035
Wszystko wygląda dobrze, na 80kg.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
saib__ ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 20425 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 84432
Ciężkie kości.
Przód jest naprawdę dobry, tzn. kształty bardzo dobre. Do wszystkiego dorzucić i będzie miazga, o ile bf pozostanie podobny.

Pozdr.

Były moderator Sceny MMA i K-1 oraz elita SFD.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

GRYPA!!!

Następny temat

co do thermala pro evo??

aerofull