SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TEST: RYWALIZACJA HI-TEC REDUKCJA, pods. str. 107

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 138342

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 172 Napisanych postów 7828 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 151955
to była raczej dieta pitna

Zgodny z regulaminem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 565 Napisanych postów 11788 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 125319
ale małe nogi. Usuń to na tamtych wcześniejszych wyszedłeś korzystaniej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 Zawodnik IFBB
Ekspert
Szacuny 17013 Napisanych postów 27275 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 812850
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 172 Napisanych postów 7828 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 151955
pewnie macie racje, ale pamiętajcie, że to były moje skromne wakacje, a nie mr. olympia

Zgodny z regulaminem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 565 Napisanych postów 11788 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 125319
ok, ok
ale jak zyebiesz redukcję to wyeba. Teraz już na poważnie. Wkładasz w to dużo serca, wysiłku i kasy. Należy Ci się zrobić to dobrze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SneS Personal Trainer
Specjalista
Szacuny 59 Napisanych postów 7157 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 100722
Przez wyjazd na mazury tez jestem w dupie, nie wiem czy sie wyrobie z fajna forma na koniec testu. Mam nadzieje, ze bedzie co pokazac :)

*TRENER PERSONALNY* - kompleksowa pomoc ONLINE w zakresie TRENINGU, DIETY i SUPLEMENTACJI.

Kontakt: kamil.akielaszek@gmail.com
http://WWW.AKIELASZEK.PL
https://www.facebook.com/KamilAkielaszekTrenerPersonalny/
https://www.instagram.com/kamilakielaszek/

BLOG(żywienie,trening,suplementacja): Alternatywne podejście do kształtowania sylwetki:
http://www.sfd.pl/Kamil_Akielaszek__alternatywne_podejście_do_kształtowania_sylwetki-t1076973.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta
Ekspert
Szacuny 2107 Napisanych postów 49893 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 492546
SneS
Przez wyjazd na mazury tez jestem w dupie, nie wiem czy sie wyrobie z fajna forma na koniec testu. Mam nadzieje, ze bedzie co pokazac :)



no no
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 172 Napisanych postów 7828 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 151955
antek098
ok, ok
ale jak zyebiesz redukcję to wyeba. Teraz już na poważnie. Wkładasz w to dużo serca, wysiłku i kasy. Należy Ci się zrobić to dobrze


Dokładnie ! ale swoją drogą po Waszych komentarzach dotarło do mnie jak forma jest ulotna postaram się mocno poprawić, jest trochę czasu, byle to wytrzymać i myślę, że będzie nawet fajnie.

Zgodny z regulaminem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10960 Napisanych postów 50314 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
27.07.2013 - DT

Menu:



Trening:



Opis:

Menu:


Menu iście wakacyjne . Bilans poszedł w pisduu po godzinie 21 jakoś, ale jeszcze zahaczyłem na ujemny bilans dobowy i tak się zastanawiam: podczas urlopu cały czas jestem na ujemnym bilansie. Jeden dzień to było jakieś +300kcal. Jak będzie z wagą i wymiarami po tych 2 tygodniach (siłownia i aeroby lecą ciągle)? Dodam też, że taki brak wagi przez 2 tygodnie, to nie miałem z 1,5 roku jak nic. Zobaczymy.

Fotka tylko jedna – cevapcici



Trening :
Siłownia PRO, godzina 09:00

Trening dobry. Tzn w sumie pół na pół. Po pierwsze, dzień wcześniej weszło trochę piwa… Po drugie, aby nie głodować pod koniec dnia, poszedłem na czczo. Nie wiem które z tych faktów spowodowało, że byłem słabszy pomimo całej garści supli . Stawiam jednak na piwka, bo w sumie nie byłem aż tak głodny. Trochę jednak dzień wcześniej weszło miski. Tak czy owak, trening mnie denerwował, szczególnie w próbach gdzie nie udało się zrobić progresu i dodatkowo wymaganej ilości powtórzeń. Tak było w siadach i WL na skosie. Reszta OK.
Rozgrzewka – 10 minut bieżni w tempie 11,76km/h.
Przysiady ze sztangą na karku – Do 4 serii OK. Dałem już ręcznik na kark, bo ostatnio mnie denerwuje ten uścisk. Niestety 5 seria wrzuciłem 105 zamiast 107 a i tak nie wstałem za piątym razem…
WL skos – Też słabo poszło. Chęci większe niż siła mięśni. Pomimo trzymania się planu, i tak nie zrobiłem ostatniej serii jak powinienem.
Wiosłowanie –Tu poszło OK. Zgodnie z planem. Nikt się nie czepiał filmu z moim wiosłem z wtorku, więc zrobiłem zgodnie z planem, przekraczając 100kg. Pierwszy raz! Założyłem dostępny na siłowni pas. Powiem, że trochę pomógł.
Podciąganie szerokim – zrobione poprawie.
Francuskie wyciskanie leżąc – To miało być – zamieniłem na ściąganie w dół na wyciągu(trzymając za linki). Było OK.

Fotka zaraz po przyjściu z plaży czyli bez pompy (w sumie ucieczce, bo już drugi dzień albo siedzę pod parasolem albo uciekam z plaży, bo już nie daje rady, za ciepło dla mnie)



Suple:

Na czczo: Vaso Fusion x8, Przedtreningówka nr 2 – ½, Hyper Fusion x4, Thermo Fusion x3,
Okołotreningowo:BCAA 20g,
Po siłowni/do posiłu: Vitamina A-Z x2, Testoplast x2, Glucosamine x1, Cytryniec x1, Hyper Fusion x4, Magnesium 10g,
Po południu: Testoplast x1, Glucosamine x1, Cytruniec x1
Wieczorem:Cytryniec x1, ZMAx3

Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 244 Napisanych postów 9129 Wiek 43 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 130480
w konkursie "Men's Disco Physique czyli Konkurs na Lato z SFD 2013" wrzuciłem takie foto



było jeszcze takie, ale zdecydowałem się na poprzednie
(w ogóle te fotki zrobiłem w bardzo sprytny sposób)

KREW POT I ŁZY TYLKO NA TO NAS STAĆ

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Tribulon Black i pryszcze

Następny temat

Produkty na stawy

Wheya