SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TEST: MASA Z GREEN MAGNITUDE + NAPALM XTREME - pods. str.12!

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 19610

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1231 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 13528
WSTĘP

Tytułem wstępu, krótko i zwięźle, "nie ma opierd....się" hmm No to jak nie ma, to jazda



WSTĘPU CIĄG DALSZY

Celem testu jest zwiększenie masy jak i poprawa siły. Myślę, że z tym pierwszym będzie trudniej niż z drugim, gdyż słabo łapie mięcho ale motywacja jest, więc już połowa sukcesu

Przerwę od kreatyny miałem półroczną, jedynie czasami wspomagałem się białkiem/carbo/witaminkami. Myślę, że taka przerwa od kreatyny zaowocuje szybkimi efektami, pożyjemy-zobaczymy.




WYMIARY

Nie przedstawia się to imponująco, więc musi być lepiej

Waga - 73,4kg
Pas - 83cm

Klatka - luz 98cm
- spinka 102cm
Barki - 120cm
Biceps prawy - 34,3cm
lewy - 34,2cm
Przedramię - 29cm
Udo - dół 47cm
- środek 49cm
- największy 57cm
Łydka - 37cm



ZDJĘCIA



























DIETA

Niżej przedstawię tylko zarys, jak miałoby to wyglądać. Gdyby były jakieś odstępstwa od tego, będzie to uwzględnione w wypiskach.


ŚNIADANIE - 2-3 jajka całe, 20ml oliwy

II ŚNIADANIE - 100g musli , 200ml mleka 1,5%


OBIAD (przed treningiem) - 100g ryżu/ziemniaki, 150g piersi/ryby/schabu/karkówki/szynki, 100g surówki

II OBIAD (po treningu) - 100g ryżu, 150g piersi, 100g surówka

KOLACJA - 125g twarogu, 20ml oliwy





SUPLEMENTACJA


Cykl będzie opierał się na stacku kreatynowym GREEN MAGNITUDE oraz boosterze przedtreningowym XTREME NAPALM. Będą to główni bohaterowie testu, dotego oczywiście białko/gainer/carbo do uzupełnienia braków w diecie oraz witaminki i ZMA.


Posiadane suplementy:

CL GREEN MAGNITUDE jabłkowy
FA XTREME NAPALM passion fruit
PEAK DELICUOUS WHEY double milkshake
KAIZEN 100% WHEY PROTEIN truskawkowo-bananowy
ACTIVLAB MUSLI GAINBODY wiśniowy
BIOGENIX CARBO pomarańczowy
HITEC CARBO PLUS pomarańczowy
HITEC VITAMIN HEALTHCARE
PEAK ZMA

Dawkowanie:

rano na czczo: porcja GREEN MAGNITUDE
do śniadania: 2caps VITAMIN
ewentualnie jako trzecie śniadanie: 100g gainera + 20g WPC
przed treningiem: porcja XTREME NAPALM
w trakcie treningu: 75g BX CARBO
po treningu: porcja GREEN MAGNITUDE
30 po treningu: 45g carbo + 45g WPC




Kreatynki






Białeczka







Węgle






Prozdrowotne









TRENING

Będzie to 4 dniowy split w systemie T/T/NT/T/T/NT/NT, z progresją ciężarów. Zdecydowałem się na split, gdyż ostatnio cały czas jechałem na FBW/HST ogólno-rozwojowym. Czas zmienić trening.

Wtorek - klatka + biceps

wyciskanie sztangi leżąc 8/8/8/6/6
wyciskanie sztangi skos w górę 8/8/8/6/6
rozpiętki 8/8/8/6/6

uginanie ramion hantlami z oparciem o udo 8/8/8/6/6
uginanie gryfem łamanym (stojąc lub na modlitewniku) 8/8/8/6/6

Środa - plecy

martwy ciąg - 8/8/8/6/6
wiosłowanie nachwytem - 8/8/8/6/6
półsztanga - 8/8/8/6/6
drążek - 8/6/4

szrugsy - 15/15/15/15/15


Czwartek - barki + triceps

wznosy hantli bokiem 8/8/8/6/6
wyciskanie żołnierskie 8/8/8/6/6
wznosy hantli w opadzie 8/8/8/6/6

francuz hantlami 8/8/8/6/6
wyciskanie w wąskim uchwycie 15/15/15/12/12

Piątek - nogi + przedramię

przysiady - 8/8/8/6/6
martwy na prostych nogach - 8/8/8/6/6
wspięcia na palce 15/15/15/15/15/

zginanie nadgarstków ze sztangą, nachwytem - 20/20/20/20/20
młotki hantlami - 10/10/10/10/10

Dodatkowo po każdym treningu będzie robiony brzuch, zamiennie mięśnie proste i skośne. Jednego dnia tak, drugiego inaczej.





ENDING

Cóż, to by było chyba na razie wszystko, ogólnie jestem już po 3 treningach, gdyż suplementację zacząłem 22 stycznia, wtedy odbył się pierwszy trening nóg. Fotki są zrobione 25 stycznia (co widać na zdjęciu) przed drugim treningiem czyli klatki. Wczoraj zamiast szrugsów został zrobiony triceps. Troszke się pomieszało ale od następnego tygodnia wszystko zgodnie z wypiskami.

MOżna się wpisywać, wszelkie pytania i pomoc mile widziana na forum bywam często, więc mam andzieję, że stała korespondencja będzie

POZDRO !!!! MASA !!!

Zmieniony przez - Elcok w dniu 2011-01-27 15:32:12

Zmieniony przez - Elcok w dniu 2011-01-27 15:39:32

Zmieniony przez - Elcok w dniu 2011-01-27 15:39:53
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2567 Napisanych postów 29960 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 200164
powodzonka

....i jak zawsze zaczne od diety

ŚNIADANIE - 2-3 jajka całe, 20ml oliwy

gdzie jest bialko?
z 2 jajek wiesz ile masz?
~15g!
tak witasz sie rano z organizmem,tak chamujesz katabolizm nocny?

daj owoc
daj warzywa jakies
no i daj wiecej jajek/ew. dodaj jakis bekon czy szynke czy cokowliek co ma bialko

II ŚNIADANIE - 100g musli , 200ml mleka 1,5%
powtorka - gdzie jest bialko?
pomijajac fakt ze to musli to pewnie jakies slodkie typowe platki sniadaniowe wejda - pewnie nie owsiane

daj jakies zrodlo bialka
wsyp se proch nawet razem z owsianymi,odrobine owocow i rewelka wyjdzie
Nie zostawiaj tak jak jest!!

OBIAD (przed treningiem) - 100g ryżu/ziemniaki, 150g piersi/ryby/schabu/karkówki/szynki, 100g surówki
tu spox
jesli ziemniaki - ktore przed treningiem jednak byl nie spozywal - to wieksza ilosc (3x100)
malo wegli maja w sobie - wiec 100g dostarczy 30-40g wegli tylko,czy mniej nawet

II OBIAD (po treningu) - 100g ryżu, 150g piersi, 100g surówka
jak wyzej - jesli ziemniaki to duzo duzo wiecej

KOLACJA - 125g twarogu, 20ml oliwy
malo bialka
....znowu!

daj bialko z prochu
daj orzechy


...a suple fajne


Dawkowanie:

rano na czczo: porcja GREEN MAGNITUDE

mozesz dac po sniadaniu - nie robi wiekszej roznicy
naczczo moga wystapic problemy - ale Twoj wybor

w trakcie treningu: 75g BX CARBO
nie dawaj samego carbo - jesli carb o i to taka ilosc to daj z bialkiem (~20-30g)

30 po treningu: 45g carbo + 45g WPC
tu spox - choc mozesz dac wiecej carbo,ew.dodac w pozniejszym czasie

I pij GM przed/tuz przed/albo razem - po juz za pozno bedzie.
Kreatynie troche dluzej czasu zajmuje zanim znajdzie sie we krwi (~45min)
carbo (dextroza+malto) zajmuje ok 30min
wiec optymalnie jest aby wypic przed a nawet razem
30min po juz jest za pozno
...w sensie 100% 'wyciagnie' sie laczac czasy kiedy jest maksymalne stezenie we krwi


BTW - schudles?

Zmieniony przez - solaros w dniu 2011-01-27 16:14:36

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1231 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 13528
co do sniadania postaram sie ale ciezko mi wchodzi wieksza ilsoc zarcia, po prostu nie jestem pzryzwyczajony bo przez dlugi okres (kiedy pracowalem na budowie, bo dziekanke na studiach zaliczylem) to nei jkadlem wogole sniadan:/ jak sie wstawalo na 6 do roboty to czlowiekowi sie nie chcialo.

Schudnac schudlem przez tryb zycia:/ znaczy sie moze wadowo nie jest to najgorzej ale juz wymiarach spadki sa konkretne...

odnosnie sugestii:

mimo wszystko sniadania posatra msie poprawic, odnosnie musli (jest to musli z rodzynkami i orzechami laskowymi, crunche i owies) zapomniaelm oddac, ze dodaje 20-30g bialka czekoladowego do smaku., wiec bialko jest.


jak ziemniaki to oczywiste ze wiecej, ja uwielbiam ziemniaki i potrafie ich duzo wszamac, jaka ilsoc ?? nie wiem dokaldnie ale napewno 300g to spokojnie.

bialko do twarogu to polaczyc czy bezposrednio p[zred snem wypic 30g ?


odnosnie carbo to na popzrednich treningach rozpuszczalem 75g i pilem od polowy treningu. zazwczyaj schodzial polowa, a druga polowe wypijalem z bialkeim 30 min po treningu.

odnosnie Twojej sugesti:
I pij GM przed/tuz przed/albo razem - po juz za pozno bedzie.
Kreatynie troche dluzej czasu zajmuje zanim znajdzie sie we krwi (~45min)
carbo (dextroza+malto) zajmuje ok 30min
wiec optymalnie jest aby wypic przed a nawet razem
30min po juz jest za pozno
...w sensie 100% 'wyciagnie' sie laczac czasy kiedy jest maksymalne stezenie we krwi


to nei bardzo rozumiem, bo przed treningiem pije NAPALM, po treningu chcialem wlasnei GM, sugerujesz by wypic porcje GM bezposrednio przed treningiem ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 957 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 26490
popraw diete , bo naprawde kuleje i to widac juz na 1 rzut oka : - ) trening moim zdaniem tez do D. trenujesz przy tym stazu 4 dni pod rzad. , ponadto nie cwiczy sie bica dzien przed/po plecach. , piatkowy tening to zarcik ? :) a od kiedy uginanie mlotkowo jest na PRZEDRAMIE - OK zgodze sie , przeramie dziala ale w glownej mierze biceps , zmien na uginania nadgarstkow- np podchwytem , cwiczen jest sporo w atlasie., skoro juz tak musisz cwiczyc plecy przed barkami - to moim zdaniem szrugsy przezuc na barki albo zamien z innym cwiczeniem w dniu barkow. nie cwicz po kazdym treningu brzucha. 2xweek bedzie ok. , sprobuj rozdzielic te dni zebys nie katowal ukladu nerwowego 4dni pod rzad. , bede zagladal jesli bedzie fajna relacja /zdjecia wypiski itp , Trzymam kciuki pozdro

Jeszcze będzie czas - by odpoczywać ... YESSSS

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1231 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 13528
staz jesli chodzi o profil jest nieaktulany, ja wczesniej cale zycie trenowalem lekkoatletyke, wiec z silownia mam doi czynienia od zawsze, na powaznie, pod katem rozwoju masy, sily trenuje juz od 4 lat (po matyurze zaczalem :P kiedy wiedzialem, ze z biegania nie wyzywie rodziny ghehehe )

4 dni sa ustawione po to, by nie kombinowac na sile z wrzuceniem nog do ktoregos z treningow. Ten ostatni trening , fakt, ma byc moze mnie przeladowany i ma zamykac ciezko tydzien.

a co do trenowania bica przed plecami/po plecach, to tak samo jak opinie z trenowanie trica z klata labo osobno, po prsotu ja sie dobzre z tym czuje, taki rozklad mi odpowiada i wydaje mi sie najbardziej optymalny.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1966 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 20324
masz problem z nabieraniem masy? nic dziwnego, kazdy przy takim jadlospisie by go miał...

masz malo fatu, a wegli tyle co ja jem na redukcji -,- chodzi mi o ilosc produktow weglowodanowych w gramach .. jesz np. musli ktore pewnie maja z 80 carbsów na 100g bo maja cukier a w owsianych masz 60g :) no i białko... ja osobiscie tez teraz jem 3 jaja na sniadanie całe - jedno ma 60-70g wiec 20g białka jest na pewno, wiecej nie chce jajek bo i tak ledwo te 3 jem - juz mi zbrzydły. ale masz za malo tego bialka jak solaros pisał ;) dowal mięso na kolacje i do 2 posilku i bedzie git, a twaróg daj rodzinie :D - słabe zrodlo bialka, juz tez nie jem...

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 957 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 26490
coz , twoj wybor ja tylko napisalem co o tym mysle a ty zrobisz co bedziesz chcial / ps - a jak bedzie u ciebie z relacjami foto/video / rozpiska treningow , bedziesz prowadzil tu dziennik ? fajnie by bylo , zachecisz ludzi do odwiedzania.

Zmieniony przez - curzon w dniu 2011-01-27 18:05:35

Jeszcze będzie czas - by odpoczywać ... YESSSS

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1231 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 13528
raszek01 - tylko ze ja mam problem, zeby takie wieksze ilsosci pokarmu przyswoic w jednym posilku, cozpostaram sie dowalic, ale po to mam gainera i bialko, zeby uzupelniac braki, bonie problem jest dla mnie wypic shake ale np zjesc 200g ryzu juz tak.

twarog bedzie zamiennie z tunczykiem, zalezy co bedzie w lodwoce. miecha postaram sie dolozyc, oby byl czas na przygotowywanie go


curzon - relacje oczywiscie beda na bierzaca, tak jak to formula testu o tym swiadczy. CZyli stale wyspiski, zdjecia, filmiki prawdopodobnie tez jak sieuda
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1966 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 20324
nikt nie mowi o 200g ryzu, ale 100g wegli na posilek bedzie ok - 100g ryzu/owsianki/kaszy itp. a odzywki nigdy nie zastąpią jedzenia, nie maja takiej wartosci... :) cisnij tylko zacznij jesc :D

"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali" Jan Paweł II 1983 r.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2567 Napisanych postów 29960 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 200164
tak jak raszek - bazuj na ww zlozonych,a w bebzon tak szybko nie pojdzie (o ile wogole pojdzie)
nikt nie kaze zaczynac Ci od 200g - ale porcja ~75g nie powinna stanowic problemu
bedziesz mial co zwiekszac

ww proste daj tylko rano i tylko w okresie okolotreningowym
jak pijesz wtedy carbo - to nie pij samego!
jesli juz ladujesz te ww proste w siebie - i powodujesz wyrzut insuliny duzy - to przynajmniej upewnij sie ze sa we krwi tez aminokwasy (bialko) czy kreatyna

jak masz 75g to dorzuc te 30-40g bialka
wlej wiecej wody
tak aby powstal malo gesty napoj
i spozyj przed wyjsciem czesc- reszta na treningu
albo od poczatku treningu - do polowy,skonczony sporo przed koncem
zaraz po porcja GM
odsapniecie - zlapanie oddechu (tj.10-15min)
carbo + bialko w shake'u
....i tyle

po 45-90minutach posilek
bialko+wegle zlozone / bez fatu/bez blonnika

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1231 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 13528
oki, akurat o wegle proste sie nei martwie, nei wplywaja na mnie niekorzystnie (czyt. nie odklada sie tluszcz) ale zastuje sie do zalecen.

Wogole dzisiaj dzien nietreningowy i sobie nowe fotki strzeliilem, bo na tych jakos to slabiej wyglada. zaraz wrzuce nowe
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Potrzebuje dobrania odzywek. Pozdrawiam

Następny temat

NAJLEPSZA KREATYNA ?

Fruzelina