SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TEST: 2 x Cell Pump, masa + siła by -j451u-Podsumowanie str. 18

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 27052

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 800 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10076
Test Niesponsorowany


Witam!
Z tego względu, że zainwestowałem trochę pieniędzy w suple postanowiłem przeprowadzić dla Was test opierający się na dwóch małych puszkach Cell Pumpa + ok. 400 g. monohydratu Universala. Ogólnie cykl miał być na samym CP, ale mam starszego brata, któremu zachciało się poprawić wygląd swojej sylwetki - w związku z czym zapisał się na siłownię, kupił 500 g. kreatyny .. i po miesiącu już mu się odechciało . Więc żeby ten monohydrat się nie zmarnował, to postanowiłem go przygarnąć do swojego cyklu ;).






Informacje na mój temat:
Wiek: w czerwcu skończone 18 lat (10.06.1989)
Wzrost: 202 cm
Waga: 87 kg
Wymiary: Biceps: 37,5-38cm; Pas 78-79 cm; Klatka 109-110 cm; Udo 59-60 cm; Łydki 40 cm
Staż treningowy: 1 grudnia 2007 będzie 2 lata

Opis suplementacji:
Rano, 30 min przed śniadaniem: 10 g. Cell Pumpa, 1 tabs. witaminek maxivit. + 10 g. Carbo (carbo z tego względu, żeby załapało jakiś smak - CP mam o smaku natural, a tego kwasu już nie dam rady więcej przełkąć)
Przed treningiem: 10 g. Cell Pumpa + 30 g. Carbo
Po treningu: 5 g. monohydratu + 40 g. Carbo + 1 tabs. filomagu b6; po czym po ok. 30 minutach posiłek potreningowy
Przed snem ZMA apteczne (Zincas Forte 1 tabs. + 2 tabs. Filomagu b6), 1 maxivit
Test potrwa ok. ~45 dni
(jeśli macie jakieś ewentualne korekty do tej suplementacji to dawajcie przykłady, zawsze można coś zmienić; jednak myślę że jest dobrze rozpisane)

Opis treningu:

hmm... trening dla mnie to sprawa naprawdę indwidualna, testowałem wiele treningów i wiem co na mnie działa najlepiej. Trening ten ma swoje podstawy na zasadach HST, z tą różnicą że nie stosuję jedynie ćwiczeń podstawowych (wielostawowych), a dorzuciłem jeszcze kilka ćwiczeń na partie, które chcę lepiej rozwinąć. Ilość serii zależna od ilości powtórzeń w danym makrocyklu.

Przysiady, Uginanie nóg leżąc (dwugłowe), Wyciskanie na ławeczce płaskiej, Wyciskanie na skosie głową w dół, Drążek, Martwy ciąg, Wiosłowanie, Wyciskanie żołnierskie, Unoszenie hantli bokiem w opadzie. Przy makrocyklu 10, 5 i negatywnych dodatkowo na triceps wyciskanie na płaskiej w wąskim chwycie (1 seria), pompki na poręczach (1 seria) i na biceps uginanie ramion ze sztangą stojąc 2 serie.

Co do treningu - nie potrzebuję porad, jeśli będę chciał coś zmienić to sam to skorektuję, powstrzymajcie się od komentarzy ;)

Opis diety:

I. 7:00
Płatki owsiane 200 g.; Mleko 0,2% 500 ml, Chleb pełnoziarnisty 40 g., ser żółty 15 g., polędwica z piersi kurczaka 15 g., orzeszki laskowe ok. 30g., rodzynki ok. 30 g.

II 10:30 (w szkole - nic lepszego raczej nie wyczaruję)
Chleb pełnoziarnisty 160 g.; ser żółty 40 g.; polędwica z piersi kurczaka 30 g.; Kefir 2% 250 ml; Jabłko 200 g.;

III 13:00
Ryż brązowy 100g, udo z kurczaka bez skóry 200 g., surówka warzywna

IV 16.00 (posiłek przed treningowy)
Ryż brązowy 100g., Jaja kurze całe 240 g., Surówka warzywna, orzechy laskowe 30 g., owoc (jabłko, gruszka lub banan)

17:00-18:15 TRENING

V 18:45
Ryż brązowy 100 g., Mięso z ud kurczaka bez skóry 200 g. (piersi stały się za***iście drogie, przykro mi), Marchew 100 g.

VI 21:30
Ser twarogowy półtłusty albo chudy 250 g., owoc

Do każdego posiłku 15 g. oliwy z oliwek + tran. Nie kupowałem omegi do tego cyklu, wydawała mi się zbędnym dodatkiem. Jeszcze to przemyślę.

Łącznie ok. 230 g. białka; 540 g. węgli; 160 g. tłuszczy; 4000 kcal



Czego oczekuję od cyklu?
Głównie czysta masa mięśniowa; myślę że nawet 5-6 kg w 8 tygodni jest możliwe do osiągnięcia jeśli nie będę robił ustępstw od diety (wiem, bo wcześniej robiłem ten sam trening, jadłem te same suple tyle że bez mono i wiem jakie były przyrosty). Ogólne zwiększenie obwodów, zmasowanie dołu klatki. Może biceps dobije do tych 40 cm, ale to nie jest moim priorytetem i na tym szczególnie mi nie zależy... Plecy i nogi to moje najgorsze partie, mam nadzieję, że pójdą do przodu w czasie cyklu. Plecy mam wąskie genetycznie, jestem bardzo wysoki, a nogi ćwiczę dopiero od 2 miesięcy - dlatego takie patyki.
Obecnie wyciskam 110 kg, myślę że po cyklu będę mógł spokojnie położyć się pod 120.


Co do monohydratu Universala to się zaskoczyłem się jego konsynstencją. Wcześniej jadłem mono olimpu (różne produkty), treca, vitalmaxa i zawsze były one takie hm... pulchne... ten kto jadł vitalmaxa napewno wie ocb. Natomiast Universal jest sypki, zupełnie sypki. Po nabraniu miarki, miejsce 'ubytku' jest odrazu zasypywane ze wszystkich stron; natomiast przy tamtych wcześniejszych monohydratach po nabraniu miarki zostawała taka jakby 'dziura' w prochu.. nie wiem jak to ująć ;). I napewno nie były wilgotne, były grudki, ale nie twarde (wiem jak wygląda źle przechowywana kreatyna- jest twarda, tamte były dobrze przechowywane, napewno nie załapały wilgoci), a w tej universala nie ma żadnych grudek i jest bardzo sypka - jak kaszka manna ;). Może dlatego, że ta ma znaczek creapure (tak reklamowany przez producentów jako cudo).. nie wiem, ale poprostu jest inna. ;)











Test rozpoczynam 12 listopada
Pozdrawiam

FACET BEZ BRZUCHA LEPIEJ RUCHA

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 800 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10076
Moje zdjęcia
Zdjęcia robione w kuchni są z soboty, Zdjęcia robione na siłowni (Animal-style ) są z przed 3 tygodni. Kiepscy fotografiowie, kiepska jakość zdjęć.

Ogólny zarys sylwetki:







Triceps:







Biceps przód:




Biceps tył:







Plecy (najgorsza partia :/):

FACET BEZ BRZUCHA LEPIEJ RUCHA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2380 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 49870
nie za duzo tego wzrostu??:>

hmnn nie chce mi sie wiezyc ze w tej diecie jest 230 gr białka...


powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 800 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10076
wpisz w kalkulator jak Ci sie chce, co za problem..
czemu miałoby nie być, po co miałbym zawyżać takie bzdury..

FACET BEZ BRZUCHA LEPIEJ RUCHA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 5229 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 55031
Nie wiem czemu ale wydaje mi się, że będzie to ciekawy test.

Do treningu nic nie będe mówił jak każesz a jedynie w diecie to mam drobne uwagi:
- w przedtreningowym dajesz jaja. Białko z tego to albuminy jaja raczej wolno wchłanialne. Najlepszym rozwiązaniem była by jakaś serwatka czyli kurczak. Może zamień 3 posiłek z 4 tj. udko z jajkami.
- nie dawaj twarogu półtłustego. W półtłustym jest tłuszcz ale zwirzęcy. Lepiej zaień na twaróg chudy i oliwe z oliwek/olej lniany ale to i tak zależy od twojego bilansu tłuszczy
- Do przedtreningowego zmnijesz troche ilość oliwy. Do potreningowego wogóle nie dawaj albo mało bo spowolni wchłanianie.

To takie moje drobne uwagi ale widać, że wiesz co robisz więc zrobisz jak zechczesz.

Powodzenia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 800 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10076
MolderDist, dzieki bo to dobre rady. Posiłek 3 i 4 zamienię ze sobą. Do okołotreningowych nie daję wcale tłuszczy, zapomniałem o tym napisać

FACET BEZ BRZUCHA LEPIEJ RUCHA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 167 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2760
życzę powodzenia i będę zaglądał :)

no wzrost potężny ale pewnie ma tyle zobaczmy chociażby porównanie do drzwi :P

Bardzo fajna klatka :)

A z tą dietą to też myślę że po co miałby zawyżać i oszukiwać samego siebie jak już to wymiary mógłby zawyżyć a nie takie coś :)

pozdrawiam :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 87 Napisanych postów 22471 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 101363
moze byc ciekawy test

oddaj mi pare cm?

w kazdym razie powodzenia

Śmiało - cała kasa leci na pomoc dla schroniska dla zwierząt.
https://booking.com/s/67_6/f03173bf 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 3454 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 33518
ja ******le 202cm
w sumie chcialbym tyle miec
powodzenia w tescie

"..im Bewußtsein der Verantwortung vor Gott oder vor dem eigenen Gewissen.."

robie formę na euro 2012
potrzebujesz pomocy - pisz.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 800 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10076
mój wzrost jest spoko, chcialbym miec równe 200 cm, byłoby akurat. Chyba już nie rosnę...
ale ja czuję się za***iście przy tym wzroście, poprostu za***iście ;]

FACET BEZ BRZUCHA LEPIEJ RUCHA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1636 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 58446
Wzrost fajny

Ruszaj po mase,bedzie potrzebna
Łapa musi być duża żeby ja było widać na długiej wicie,ale jak już będzie to efekt bedzie za.je.bi.sty

'5 serii to zdecydowanie za dużo. Chyba, że na dopingu jedziesz.'

WE LOVE YOU !

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

storm+no explode??

Następny temat

Białko podstawa diety....

Fruzelina