SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Tłuszcz przez hormony

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2239

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 159 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 825
Czy możliwe jest, że mam duże pokłady tłuszczu na ciele z powodu hormonów ??? Mam dużo tłuszczu na klacie i dolnym brzuchu mimo ze mierze 185 cm i waze 75 kg wiec chyba nie powinienem miec az tyle. Mam 17 lat.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Charon ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 119 Napisanych postów 5388 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 111118
Częściowo tak, ale każdemu odkłada się tłuszcz z powodu hormonów. Zadbaj o to, co jesz i zapisz się na siłownię, to na pewno poprawisz swój wygląd.

Beatus, qui prodest, quibus potest

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 159 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 825
A co polecacie na dolny brzuch ??? Bo na tym srodkowym nie ma fałdów, bo prawie codziennie robie brzuszki od dłuższego czasu, ale na ten dolny brzuch nie mam żadnego pomysłu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 92 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1359
To jest możliwe, że nawet bez ćwiczeń może się nam zmieniać sylwetka na fajniejszą mimo, że waga zmienia się nieznacznie ??? Bo ja np: mam gino i mam typowe odkładanie tłusczu się tak jak u kobiet. Dolny brzuch, piersi wiadomo. Na jakieś kuracje jeszcze za wcześnie, ale dokucza mi to, że inni dojrzewają szybciej, a mi akurat idzie coś powoli Czy to zależy też od zarostu na twarzy, brzuchu ??? Bo u mnie koleś jest mega owłosiony i też ma gino, a jeden nie ma wogóle włosów ( oprocz na głowie ) a suty ma normalne. Czy to się wyrówna ???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 159 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 825
Ja ostatnio troche schudłem 4 kg, nie chce mi sie masturbowac () i nie wiem co sie ze mną dzieje.

Moze dlatego ze pare dni byłem na antybiotyku ??? Ale az tak by mną walnęło ? Pozdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pomoc?

Następny temat

Tłuszcz na cyckach?

Shaker