SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Tłuszcz

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 771

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 78 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1158
Witajcie! Regularnie na siłowni ćwiczę od jakiś 6miesięcy, od ostatnich 3miesięcy nie robię takich ćwiczeń jak: ćwiczenia brzucha i aeroby, po to by nabrać trochę masy. Nie ukrywam że przytyłem aż 8kg przez ten czas, dużo jem - brak diety. Ważę 70kg przy wzroście 169cm i wieku 18lat.
Zauważyłem że z wagą można zauważyć na ciele tłuszcz, mięśnie brzucha stopniowo zanikły. Chciałbym zredukować tłuszcz, tak aby waga pozostała. Czy jest taka możliwość? Czy robiąc aeroby po treningu i brzuszki zredukuję sam tłuszcz, czy waga również spadnie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 524 Napisanych postów 21399 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 141207
Brzuszki nic ci nie dadzą.

Zacznij jeść odpowiedniu i wykonuj ćwiczenia złozone bo bez diety efekty będą marne.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 97 Napisanych postów 23860 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 147326
tkanka tłuszczowa to czesc składu twojego ciała, a on zalezy głównie od odzywiania, nie pozbedziec sie miejscowo tłuszczu, jezeli bedziesz chciał redukować twoja waga znaczaco sie zmieni, estetyczna sylwetka to lata pracy cierpliwosci i systematyki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 625 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8862