SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Szybkość

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2174

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Cześć jestem piłkarzem i mam pytanie. Jak poprawić szybkość tzn. przyspieszenie, sprint itp.?

xxx
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 250 Napisanych postów 41358 Wiek 1 rok Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 126104
szczerze??

cwiczac dokladnie to w czym chcez byc dobry (podnoszeni ciezarow dla trojboisty, skoki dla koszykarza, sprinty dla lekkoatlety).
w celu rowiniecia miesni polecam trenig silowy, ale daj sobie wmowic ze silne i masywne np. nogi uczynia cie szybkim biegaczem.
do tego potrzebny jest trening specjalistyczny

Pytaj gdy uslyszales za malo!!

Fakty, nie mity
'Alternatywna Droga'

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Czyli trening na dolne partie ciała (uda, łydki)

xxx
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 250 Napisanych postów 41358 Wiek 1 rok Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 126104
SADZE ZE POWINIENES CWICZYC JEDNAK CALE CIALO, MIESNI NIGDY NIE ZA DUZO

Pytaj gdy uslyszales za malo!!

Fakty, nie mity
'Alternatywna Droga'

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 218 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3303
jeśli chce być szybki to zbedna masa mieśniowa bedzie go tylko spowalniać

trfr^rfk
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 86 Napisanych postów 17398 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 79160
zbedna masa miesniowa


Jak jesz - tak zyjesz
Wiedza to podstawa
Doradca w dziale Alternatywna Droga
HighCarbGainDietLyleApproved
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6308
Szybkość można poprawić biegając sobie truchtem i nagle robić gwałtowne przyspieszenie na odcinku 20-40m...albo po prostu pare razy dziennie 60-100m na maxa...

www.babiagora.prv.pl
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 250 Napisanych postów 41358 Wiek 1 rok Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 126104
czyli jak pisalem wyzej nalezy cwiczyc to w czym sie chche byc lepszym
swoja droga milo poczytac swoje wypowiedzi sprzed czasu i porownac ze swoaj obecna wiedza

Fakty, nie mity - stan wiedzy na rok 2003
'Alternatywna Droga'

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 119 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1437
poniewaz jestes pilkazem to troche miesni lepiej miec
a tak na powaznie cwicz, fertelk (nie pamietam jak sie pisze) to jest wlasnie taki biek jak kolega napisal, biegasz truchtem tak 6k/min i co jakis czas robisz pszyspieszenia, ale w twoim przypatku powinny one byc na duzej, tak 2-3 min, ale zaczynaj od paro secundowych.
Pozniej jeszcze mozesz robic interwaly. Dlaciebie najlepiej bylo by trucht 30min. a pozniej odcinki 100mx10, po paru tygodniach wydluzaj.... do dlugosci boiska... to bedzie bardziej pod ciebie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zastój w chudnięciu-pomocy BINIU

Następny temat

!!WOLNE!!

Fruzelina