SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Szybki przyrost masy miesniowej, wydolnosc + skutki uboczne.

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 829

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez krzykacz z działu Doping. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 80 Na forum 148 dni Przeczytanych tematów 3954
1. WIEK: 18
2. WAGA: 70
3. WZROST: 180
4. WYMIARY:
-biceps: 35 cm
-klatka: 95
-udo: 61
-talia: 82
5. STAŻ NA SIŁOWNI: 3 miesiące
6. DIETA:
-białko: 120
-węglowodany: 430
-tłuszcz: 100
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 0
8. TRENING: siłownia 2h dziennie 3x w tyg, kolarstwo 6x w tyg 2h przecietnie do 5/6h raz tyg.
9. CEL CYKLU: masa miesniowa szybki przyrost, zwiekszenie wydolnosci
10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: brak
11. POZIOM BF%: 10-15%
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): mezomorfik, brak problemow z przytyciem, brak z schudnieciem
13. STAN ZDROWIA: bdb
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak
15. PPM (podstawowa przemiana materii): 1800 / + treningi nawet do 3,5kCal
16. WYNIKI SIŁOWE:
-klata: 80
-martwy ciąg: 120
-przysiad: 130

Witam, tak jak w temacie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 11312 Napisanych postów 62878 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 539966
Nie nadajesz się do saa. Przenoszę Twój temat do odpowiedniego działu.

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9668 Napisanych postów 114520 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1370416
Masy mieśniwoej szybko się nie nabiera, to jest powolny proces, o jakie skutki uboczne Ci chodzi?

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2033 Napisanych postów 49256 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 489964
dokładnie, a na tym etapie to odpwiednai dieta, trening i cierpliwość będą wystarczające
jak obecnie to wygląda u Ciebie (dokładnei)

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 603 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 11965
Patrząc po Twojej aktywności wnioskuje, że Twoim priorytetem jest kolarstwo więc nawet nie widzę sensu budowania zbyt dużej muskulatury.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 80 Na forum 148 dni Przeczytanych tematów 3954
Ale co, jak wygląda?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 603 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 11965
6 treningów kolarstwa w tygodniu no chyba, że masz aż tak plan napakowany w cardio
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 80 Na forum 148 dni Przeczytanych tematów 3954
BPL-G
dokładnie, a na tym etapie to odpwiednai dieta, trening i cierpliwość będą wystarczające
jak obecnie to wygląda u Ciebie (dokładnei)


Aktualnie, dieta jest zbilansowana pod nabycie masy mięśniowej i zwiększenie wagi, nie biorąc pod uwagę treningów kolarskich. Z dnia na dzień kalorie, jakie palę na treningu są z zakresie 1000-3000kCal. Co do treningu tak jak mówie, 3x trening na siłowni + 6x kolarstwo.


Zmieniony przez - Filipeu w dniu 2019-02-12 17:16:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 80 Na forum 148 dni Przeczytanych tematów 3954
KapiXXX
Patrząc po Twojej aktywności wnioskuje, że Twoim priorytetem jest kolarstwo więc nawet nie widzę sensu budowania zbyt dużej muskulatury.


No tak, priorytetem jest kolarstwo, ale ja widzę sens budowania muskulatury, dla wyglądu sylwetki oraz przebranżowienia się w sprintera.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 603 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 11965
Zanim zaczniesz myśleć o anabolikach wykorzystaj najpierw własny potencjał genetyczny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 80 Na forum 148 dni Przeczytanych tematów 3954
Myślę, że nie mam potencjału genetycznego do uprawiania dwóch sportów na raz. (Proszę nie odpowiadać, abym w takim razie tego nie robił :D) poza tym, co do masy mięśniowej chodzi mi o przyśpieszenie tego procesu, niż o brak możliwości, a wydolności już nie zupełnie, pewne zmiany już w organizmie nie zajdą.
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szybkie zwiększenie masy mięśniowej, zwiększenie progu tlenowego.