SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Szukam treningu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 257

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

M

Wiek

30

Waga

77

Wzrost

178

Cel treningowy

Masa, albo sila?

Staż treningowy na siłowni

rok, przerwa, powrot od miecha+

Uprawiane inne sporty

leniuchowanie, przed ksiazka/pc

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full sprzet w piwnicy

Dieta

3600 kcal+

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

ektomorfik, 16cm nadgarstki;/ chyba lekki ucisk na nerw przy ledzwiu. Upomina sie bolem przeszywajacym po nodze przy MC, siadach, ale zaciskam zeby

Zażywane suplementy

wszystkie podstawowe

Ostatnio przerabiany plan

podane wyzej

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

podane wyzej, aktualne
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 30 lat Na forum 14 dni Przeczytanych tematów 110
?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 928 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 52209
a ja wiem co to za treniol, to treniol fbw z ksiazki sakera z ekipy youtube warszawski koks, tez myslalem o nim
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4157 Napisanych postów 55406 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 707290
Możesz polecieć takim treningiem spokojnie tylko, że jeśli jeszcze masz podkład z teścia to dołóż do pieca z kaloriami bo jeśli na treningu dajesz z siebie wszystko i się nie obijasz, jesz jak należy i jeszcze leci podkład z teścia i nie idzie do przodu to też gdzieś musisz popełniać błąd.
Ja bym typował dietę, że w niej trzeba coś dołożyć bo tutaj powinien być wzrost wagi choćby tłuszczu przybyło to już byłby jakiś sygnał. Jak jest podkład z teścia to zrób taki trening żebyś się wdrożył a później na coś cięższego.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 30 lat Na forum 14 dni Przeczytanych tematów 110
Ok więc wybieram Trening FBW AB jak przez 2 tyg nic nie ruszy, dorzucę kalorii

TRENING A
Przysiady 5x5 - - - - - przednie? Tylnie?
Wyciskanie Leżąc 5x5 - - jaki skos?

Wiosłowanie 5x5
Wznosy bokiem 3x8
Biceps+Triceps 3x8.---jakie ćwiczenia?
Allahy 3x8
Łydki 3x8
Facepull 3x12

TRENING B
Martwy Ciąg Klasyczny 5x5
Wyciskanie Żołnierskie 5x5
Podciąganie Wąsko 5x5
Wyciskanie Wąsko 3x8
Biceps 3x8
Deska x3
Łydki 3x8
Y-Raise 3x12

+pytania
1. Co tydzień zwiększać mogę obciążenie?
2.np pierwszy, tydzień 5x 50kg się robi a w drugim już 5x 52,25kg?
3. Jak długo się trzymać tego planu?

Dziś mam dzien treningu za 4 godziny, od razu, po pracy, zacząć od niego czy sprawdzić maksy i dopasować już na następnym?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4157 Napisanych postów 55406 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 707290
Przysiady tylne spokojnie możesz robić.
Wyciskanie leżąc przypuszczam, że ma być w poziomie.

Na ramiona możesz dać uginanie ze sztangą + prostowanie ramion na wyciągu.

1)Jak dasz radę zwiększać obciążenie to możesz nawet co trening dokładać a jak chcesz wolniej to co tydzień.
2) Dokładnie tak jakąś wartość ciężaru po prostu dokładaj tak aby zachować progres ciężarowy.
3) Na planie możesz lecieć dopóki jest na nim progres ale koło 6-8 tygodni a później warto coś zmienić w planie treningowym choć baza zostaje ta sama.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 928 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 52209
To trening siłowy z, progres ja co tydz


Zmieniony przez - david13 w dniu 2019-10-15 05:28:46
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening Split - ocena, poprawki

Wheyvita