SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Szukam osoby doświadczonej

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1210

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 69 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 300
witam. nie wiem czy w dobrym dziale zacząłem ten tamat. Jeśli w złym proszę moderatora o przeniesienie.

Więc tak chce zacząć ćwiczyć , ułozyć diete tylko nie wiem jak sie do tego zabrać bo jestem zielony. A w serwisie nie wiele interesującego znalazłem. Po prostu nie moge zrozumieć. Szukam osoby doświadczonej która pomogłaby mi ułożyć dietę , plan treningowy itp. ktoś kto pomógłby mi to zrozumieć. Oczywiśćie nie za darmo. Będe bardzo wdzięczny za wszystkich zainteresowanych. Piszcie na PW na pewno się dogadamy ;)

Pozdrawiam.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 15

Waga: 58

Wzrost: 180

Cel treningowy: Masa

Staż treningowy na słowni: 0

Uprawiane inne sporty: Piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): nie. tylko w domowych warunkach. Hantle itp.

Dieta: Brak.

Przeciwskaznania medyczne: nie ma.

Zażywane suplementy: nie zażywam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1640 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 17343
To nie sklep.

Warto płacić za kilka minut spędzonych na forum, aby wyszukać odpowiedniego planu/diety pod siebie?

Lenistwo nie zna granic.

A jeśli już jest aż tak źle z Tobą, no to pozostaje trener.pl ale dla mnie to strata kasy, za którą mógłbyś kupić kurczaka czy suple.

Wyważona dieta, to ciasteczka w obu rękach.
Zrobić coś z niczego.. ?!