SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Szukam chętnych osób do udziału w badaniu

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1086

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 35 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 37
Witam,
poszukuję osób chętnych do udziału w badaniach. Jestem studentką Uniwersytetu Śląskiego, piszę pracę magisterską na temat motywacji osiągnięć sportowców. Badania są anonimowe, a ich wyniki zostaną wykorzystane wyłącznie w celach badawczych. Osoby zainteresowane proszę o kontakt na maila: [email protected] W informacji zwrotnej wyślę linki do ankiet i kwestionariuszy. Wszystkim chętnym dziękuję!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
masti M.P. w Kulturystyce Moderator
Ekspert
Szacuny 10021 Napisanych postów 30362 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 728644
Szanowna studentko-ale chłopaków zmotywowałaś :)

Poszukaj w innych tematach były takie badania i było pełno chętnych-ale to trzeba odpowiednio zrobić.

Warto zobaczyć jak to tam było przeprowadzone i napisane -wiedza się przyda,bo to też info jak się sportowców motywuje.

Bo sportowcy to nie tacy zwykli ludzie.

A tu napisałaś informację dla totalnych wypłoszy

Co ma ich przyciągnać?
Że badania sa anonimowę?

Jak to mówi Burneika-to jest lipa !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 35 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 37
Nie uważam żeby mój wpis dużo różnił się od pozostałych wpisów użytkowników szukających osób badanych. Jeżeli ktoś będzie zainteresowany to napisze.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący