SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Szukam Pomocy - trening na masę.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 618

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 31
Witam , mam 18 lat 176 cm wzrostu i wage 60 kg . Ćwicze od hmm 8-9 miesięcy z przerwą 2 miesięczną ponieważ miałem wyjazdy związane z moim zawodem. Sprawa wygląda tak chciałem przybrać na masie więc zaczołem ćwiczyc (wiadomo wcześniej juz "zażywałem" wysiłku fizycznego ponieważ lubie nad sobą pracować i sie męczyć więc jak najbardziej jakieś pompki i brzuszki) tak jak mowie te 9 miechów temu zaczołem powoli ćwiczyć sztanga - hantelki ale jeszcze tak nie na poważnie. Efektów nie widziałem na początku zbytnio więc odpuszczałem sobie ale w koncu postanowiłem się zabrać za siebie... No i stosowałem diete wysokobiałkową ćwiczenia w małych seriach dużymi ciężarami itp i NIC. Poważny trening mam od około 3 miesięcy 3x w tygodniu niżej rozpisze jak to wyglądało. przez te 9 miesięcy wpadło mi może na masie do 2 kg ... ćwiczyłem na sucho i w sumie nie chciałem brać niczego ale myśle już na poważnie o jakimś białku ( nie chce stosować kreatyny i odżywek) Moim celem było by nabranie masy nie większej niż hmm 70 max 75 kg poprawa barków ( barki mam wyżeźbione ale jestem strasznie wąski , stosuje oczywiście drążek na szerokim uchwycie co podobno najlepiej na to działa ale wg mnie tym masy nie nabije) i poprawa mięśni pleców jestem strasznie "cienki" moje plecy również wyrzeźbione ale chude nie ma masy no i na łopatkach 0 mięśni więc wyglądam bynajmniej dziwnie. Reasumując chce przybrać na masie rozbić sie w barkach nabrać masy na plecach i troche na rękach wiem że nie ma co liczyć na cuda ale chciałem poprawić to wszystko w przeciągu około roku max 1,5 potem nie będe miał czasu na systematyczne ćwiczenia.

Dotychczas mój trening wyglądał mniej więcej tak ( 3x w tygodniu)

wt
drązek na szerokim chwycie 4x6
barki hantle 4x10 (obciązenie około 7-8 kg chodzi o te ćwiczenie na stojąco z podnoszeniem rąk )
plecy dźwiganie sztagi za plecami na siedząco /drązek szeroki chwyt podciąganie za plecy 4x8

czw
pompki szwedzkie 4x15
drążek podchwyt naturalny 4x8/hantle 4x8 15 kg
sob
ławeczka płaska - szeroki uchwyt 60 kg 4x8
łąweczka płąska - szeroki wyciskanie hantelków 4x6-8 17,5 kg
ławeczka płaska - wąski uchwyt 45 kg 4x8

oczywiście do tego robiłem tak że w każdym tygodniu inna partia mięśni głownie (plan w przybliżeniu do tego rozgrzewka przed około 20 min rozciąganie itp bo ćwicze wschodnie sztuki walki więc sie równiesz rozciągam .) między tym przeplatały się również ćwiczenia na nogi i brzuch. dostęp do siłowni mam 1x tyogniowo więc układałem sobie plan w zależności jak paswało nigdy nie ćwiczyłem więcej niż 2 partie mięśni na dzień, a oprócz tego jednego dnia to tak jestem w stanie ćwiczyć hantelkami czy tam jak kto woli sztangielkami czy no jakoś tak no i drążek pompki itp.

serdecznie dziękuje za przeczytanie. prosze o pomoc diete sobie ogarne bo przez pewien czas stosowałem ale widziałęm że nie dawało efektów a był okres taki w moim życiu że mi przeszkadzało teraz jestem w stanie prowadzic normalną dietę spokojnie . PROSZE O ODPOWIEDŹ w sprawie tego białka. Z góry dziękuje jak czegoś zapomniałem to mówcie dopisze. SORY ŻE TAKIE DŁUGIE I POZDRAWIAM

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 60

Wzrost: 176

Cel treningowy: Podniesienie masy mięśniowej

Staż treningowy na słowni: 9 miesięcy

Uprawiane inne sporty: Sztuki walki

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): raz w tygodniu ławeczka itp gryfy łąmane itd. normalnie cały tydzien sztangielki drążek.

Dieta: zdrowe odżywianie

Przeciwskaznania medyczne: nie

Zażywane suplementy: nie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
Huggstygr

http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=3568

masz czytaj powinno cie zainteresowac!

"Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : raz w tygodniu ławeczka itp gryfy łąmane itd. normalnie cały tydzien sztangielki drążek"

albo bedziesz miał dostep do sprzetu przez cały tydzien albo przejdz do działu TRENING W DOMOWYCH WARUNKACH bo hantle i drazek to troche mało by wykonac pełen trening, oni ci tam pomoga uwzgleniajac twoj sprzet.

chyba że ogarniesz sobie dostep do sprzetu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 31
Od pewnego czasu budują siłownie jakieś hmm 15 m od mojego miejsca zamieszkania xd zainteresowałem sie dzisiaj i dowiedziałem że już kończą na dniach tylko związą sprzęt więc dostęp będe już miał od przyszłego miesiąca przez cały tydzień :) więc tak od przyszłego miesiąca bym zaczoł tylko co sądzić o tym białku itd bo naprawde z samych przyczyn zdrowotnych chciałem przybrać na masie bo troche kościsty jestem i przeszkadza mi to w walce :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
Huggstygr

posłuchaj JEDZ daj sobie spokoj narazie z białkiem , gainerami itd trenuj jedz i spij , trening stymulacja , pozniej musisz dostarczyc odpowiednich skaldników odzywczych , a pozniej dac odpowiedni wypoczynek wzgledem wysiłku.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Spilt 3x w tyg vs FBW ? Wasze zdanie.

Następny temat

Trenig na Mase !!

whey deli