SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Sztuki walki

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 448

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 139 dni Przeczytanych tematów 46
Hej

Szukam sztuki walki która będzie idealnie pasować ale nie mam o tym za bardzo pojęcia wiec uznałem ze napisze tu po pomoc.
Szukam czegoś takiego co pozwoli mi w najbardziej skuteczny sposób obronić się ale tez spuścić łomot przeciwnikowi/przeciwnikom na ulicy - tzn. Bez zasad na ulicy może zaatakować mnie pare typków albo jeden uzbrojony kto wie.

Chciałbym uczyc się czegoś co nie tylko nauczy mnie ciosów i kopnięć ale tez rzutów obaleń dźwigń i rzeczy takich jak złamanie ręki czy coś co w normalnym ringu z sędzia nie było by dozwolone.

Z góry dzięki za pomoc i ewentualne przepraszam za może złe określenia ale jestem zupełnie zielony w temacie mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi i pomożecie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 151 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 582
zapisz sie moze na jakas sekcje MMA
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 717 Napisanych postów 4589 Wiek 48 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 168151
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 88 Napisanych postów 10085 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 53007
Wiesz ile razy było to wałkowane kolego? Gdybyś nie był taki leniwy znalazłbyś mnóstwo informacji.

Gory upajaja.Czlowiek uzalezniony od nich jest nie do wyleczenia.Mozna pokonac alkoholizm,narkomanie,slabosc do lekow.
Fascynacji gorami nie można.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący