SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Szejki białkowe, kiedy pić?

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 736

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 80 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1746
Kiedy pić szejk białkowy? Rano, przed, po treningu, a może wieczorem?

Skład szejka: twaróg chudy 100g, 250-400ml mleka, 1-2 jaja kurze całe. Co daje około:

B: 46,4g
W: 10,3g
T: 22,2g

LIGHT WEIGHT BABY!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 212 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1468
Ja bym wyeliminowal ww aby byl bardziej białkowo tluszczowy na sniadanie idealne :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8239 Napisanych postów 150081 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1187866
jak dajesz jaja surowe, to musisz sie liczyc z tym, że
a)mozesz miec salomelle
b strawnosc takiego jaja to 50%

wiec polowa jaj idzie w kibel, bo czlowiek nie trawi, dodatkowo zawieraja wtedy awidynę, ktora nie jets korzystna dla zdrowia czlowieka

ja bym dal go w dowolnej porze dnia, tylko nie po treningu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 80 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1746
@up

w takim razie usunę jajka, a dorzuce 25g twarogu lub banana

30 minut przed treningiem będzie okej?

LIGHT WEIGHT BABY!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8239 Napisanych postów 150081 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1187866
ogolnie 20-30g bialka na porcje wystarczy w posilku, by skutecznie pobudzic próg leucynowy, wiec niekoniecznie cos musisz dorzucac.
2h przed treningowo bedzie ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 80 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1746
az 2h? bo ogolnie normalny posilek (klasycznie ryz + kura + warzywa) jem na 1h przed treningiem

LIGHT WEIGHT BABY!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8239 Napisanych postów 150081 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1187866
no to tak samo zrob z szejkiem, nie ma sensu ladowac na tak krotki okres zadnego zarcia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 8465 Napisanych postów 9180 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 236164
Taki Shake to lipa jeśli chodzi o surowe jaja jak Tomq napisał. Salmonella. I gorsza przyswajalnosc. . Zrób sobie taki 70-100g jogurtu 2% 50G twarogu półtłustego. 50G płatków owsianych. 100G mleka . Jakiś owoc do smaku . Ale warto przed lub po takim koktajlu zjeść trochę białka o dobrej prZyswajalnosci jak pierś lub jak masz odrzywke białkowa to dosypać do koktajlu. Twaróg chudy i jogurt odtluszczony jest nic nie wart




Zmieniony przez - monkey22 w dniu 2016-11-27 22:01:39

Zmieniony przez - monkey22 w dniu 2016-11-27 22:02:09

Zmieniony przez - monkey22 w dniu 2016-11-27 22:03:03
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 2113 Napisanych postów 49815 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 492160
Jak na godzinę przed treningiem wrzucisz i dodatkowo będzie trening z ciężkimi ćwiczeniami (ciagi, siady) to się praktycznie nie ma szans żeby nie przeszkadzało choć też kwestia posiłku (jaki oraz ilość) u mnie min. 1,5h przed treningiem

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 742 Napisanych postów 34664 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 254640
chodzi o to abyś czuł się komfortowo na treningu, takie 1,5h własnie jest optymalne
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan treningu

Następny temat

Czy jestem na dobrej drodze?

Fruzelina