SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Szaunima... ale bedzie. fot str 18

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 12071

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 83 Napisanych postów 2821 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 67999
Siema. Bez zbędnego p******enia - kto pamięta ,ten mniej więcej wie, jak to ze mną było.
Ostatni dziennik przestałem prowadzić bodajże na wiosne. Pozniej było różnie, ostatnie 3 miesiące dużo chorób, praca i szkoła, tak jak nick wskazuje - szaunima

Dane które powinny Wam wystarczyć;
20 lat, 190cm, 102kg
siad - 150kg, mc - 170kg, lawka - 100kg

Tak było na przełomie lipca/sierpnia

http://www49.zippyshare.com/v/67086465/file.html
http://www49.zippyshare.com/v/66729307/file.html

Teraz jest podobnie tylko brzuch większy
Takze od początku stycznia zaczynamy sie powoli ogarniać, żeby na lato jakoś wyglądać. Klasyczny split 4 dni w tygodniu i sumplementacja kreatyną mono.

Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1009 Napisanych postów 9731 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 432814
siema, będę wpadał,
we wszystkich rekordach masz 10kg przewagi, ale dawno się nie sprawdzałem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 83 Napisanych postów 2821 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 67999
na tą chwile jest o wiele mniej, ale rekordy mnie nie interesuja
zaczynam od rampy 10 w głownych 4 wybranych liftach i schodze o 2 co wyczerpie się progres
No i najwazniejszy aspekt - trzymanie tempa - nie trzymam. koncze serie
Z resztą naszemu forum brakuje duzo wiedz merytorycznej, tylko kilka osób prezentuje dodbry poziom wiedzy, ja bazuje na Pumie, którego juz u nas nie ma ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 9906 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 174276
Powodzenia, będę zaglądał.
Duży chłop z ciebie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1256 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 14669
Bede wpadal, m.in. ze wzgledu, na twojego brata czy tam kto to dla ciebie jest - Yuhika(taki nick ma na grze ) namow tego leszcze niech zaklada dziennik :D Sam tez bede zakladac prawdopodobnie zaraz po nowym roku, jak skoncze obecny plan co nim cisne, w ogole to moze mnie pamietasz z sfd tu?


Zmieniony przez - Stanisuaf w dniu 2012-12-24 20:27:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23462 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 94989
c**** ;-P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 522 Napisanych postów 12567 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 287574
No czyjsc, bd wpadał.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 610 Napisanych postów 15855 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 256574
redukuj to. A później jedź z masą, nawet nie piszę o max redu, ale lekkie przycięcie by nakręcić metabo - wskazane
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 83 Napisanych postów 2821 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 67999
Adzik, moja ulubiona p***3czka, kiedy zalozysz dziennik ?
Mam zamiar przyciac troche wegli i dodac aero 2x tydzien , zobaczymy o z tego bedzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 610 Napisanych postów 15855 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 256574
2x w tyg aero? z twojego poziomu zatłuszczenia, 4x w tyg to jest raczej pozycja wyjściowa.
Do tego węgle na pewno w dół i mniejsza objętość treningowa. Redukuj, nie ma sensu dalej nabierać wagi, bo masą mięśniową nie można tego nazwać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 83 Napisanych postów 2821 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 67999
kreatyne w takim razie sobie odpuscic na czas tego ciecia?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening gora/dol: MASA

Następny temat

Plan na mase.

Zestaw 1