SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Szanse na dalszy rozwój...? (zdjecia) !

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3687

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 283 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 592


Chciałbym zasięgnąć Waszej opinii odnośnie mojej dalszej perspektywy rozwoju na siłowni. W tym celu niezbędne będzie wklejenie kilku fotek i napisanie czegoś o sobie:

Nazywam się Tomek. Mam 20 lat. Trenuję na siłowni już od roku. Moim największym problemem jest lejkowata(wklęsła) klatka piersiowa.
Wada jest dziedziczna. Wraz ze wzrostem(mam 194 cm) tzw "dół" się powiększał. Obecnie sytuacja nie wygląda aż tak źle moim zdaniem. Niestety trening już nie pomoże w zniwelowaniu wady jednak ciągle ambitnie chcę ulepszyć swoją budowę ciała.
Miesiąc temu zauważyłem,że jest za tłusty. Uzależnienie od coli i jedzenie syfów zrobiło swoje.
Od ponad miesiąca się redukuję. W tym celu zażywam takie suple jak: Thermo Speed, L-karnityna, Witaminy formy Olimp, Omega 3 Gold oraz białko. Kiedyś miałem też cykl na kreatynie mono.

Co mnie martwi to słaby przyrost siły. Dam za przykład suwnicę.
Ludzie mojej budowy potrafią do gryfu, który ma 27 kg dodać jeszcze kolejne 20 bez problemów a ja na 10 się cholernie męczę. Na sztandze wyciskam 55 kg ;/ Staram się ciągle,ale progres jest mały choć zauważalny.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 283 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 592
Korzystając z tego sposobu:

http://plany.sfd.pl/index.php/mid/3/fid/2/trener/artykuly&article_id=64