SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Sylwetka na plażę- redukcja

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3565

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10857 Napisanych postów 49496 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Hej!
Dziewczyny, czy mogłybyście mi pomóc? Od jakiegoś czasu, mimo trzymania diety i treningów, moja sylwetka nic a nic się nie zmienia! To straszne, gdy nie ma efektów mimo wkładanego wysiłku. Moja historia odchudzania zaczyna się od 15r.ż. Przechodziłam przez różnego rodzaju głodówki, deficyty, przeplatane "obżeraniem się" ( nie jest to BED, bo nie robię tego regularnie, tylko np. w święta, na weselach.. Niestety jestem zero jedynkowa i jak odpuszczam to już po całości)
Może coś o mojej diecie. Jem 1700-1755 kcal z czego 110-115 g B, 55-70 T i 200-160 W ( w zależności czy dzień treningowy czy nie).
Co do treningów to wykonuję na ten czas 4x w tygodniu treningi siłowe podzielone na górę/ dół. Do tego ok. 40 min do 1h cardio po treningu. Dodatkowo trzymam kroki na poziomie 8-12 tys.
Trening góra 1:
1. Wyciskanie żołnierskie 4s- 6-8 pow.
2. przyciąganie drążka 4 s 8-10 pow.
3, wyciskanie hantli leżąc 3s 8 pow.
4. wiosłowanie sztangą 4s 10 pow.
5. wznosy bokiem hantli 4s 10-12 pow.
6. Ściąganie linki na triceps 4s 10-12 powt.

Dół 1.
1. Hip-thrust 4s 10 powt lub 5 s 8 powt
2.Martwy ciąg rumuński 4s 8 powt.
3. Martwy ciąg na 1 nodze 4s 10 powt. na nogę
4. Odwodzenie na maszynie 5s 10-12 powt.
5. Allachy 4s - 10 powt.
6. Twisty 4s po 30 s

ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: Daria_ 21
WIEK: 21
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: na siłowni ok. 2 lat ( większość bez planu)

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA:49 kg
WZROST: 159 cm
OBWÓD RAMIENIA: 26cm
OBWÓD ŁYDKI:
OBWÓD UDA: 47cm
OBWÓD BIODER: na wysokości kolców 79cm
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA:
OBWÓD TALI 66,5 cm
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 80 cm

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Chcę mieć ładnie zarysowaną sylwetkę, redukcja tłuszczu
****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE:
PRZEBYTE KONTUZJE: skręcenie nadgarstka i śródstopia
WADY POSTAWY: lekka skolioza ok. 1 cm
ALERGIE:
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA:
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? nie
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? tak
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA?

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: białko, witamina d3, ashwaganda
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO)
głodówki, niskowęglowodanowe,
****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl?
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?
Utrzymuję wagę
****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK/NIE
tak
****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4465 Napisanych postów 8190 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 202581
Dobrze by było, zebys wrzuciła zdjęcia sylwetki bo zdaje się , ze nie ma tu z czego redukować a należałoby dorzucić kalorii / zmniejszyć ilość kardio i wziąć się za rekompozycję . Wrzuć tez rozpiskę diety z dziennika potreningu.

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10857 Napisanych postów 49496 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Screeny z potreningu różnią się kalorycznością z moimi założeniami podanymi wyżej. Liczę w fitatu i wszystko się zgadza.




...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4998 Napisanych postów 32898 Wiek 41 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 659205
No właśnie - jak chcesz mieć zarysowaną sylwetkę to trzeba mieć co zarysowywać oprócz kości. Przydałoby się zbudować trochę mięśni.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10857 Napisanych postów 49496 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Ale raczej " nie masuje sie" przy znacznym poziomie bf
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2351 Napisanych postów 4620 Wiek 33 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 248598
jak nie ma mięśnia to redukcja nie pójdzie. Tak jak Miss napisała raczej rekompozycja. Ja wiem, że idzie lato, ale patrząc po wymiarach to formy w 2 miesiące nie zrobisz, czyżby skinny fat skoro usilnie chcesz redukować?

Zawsze rzucaj siebie na głęboką wodę - tam dalej jest do dna...

https://www.sfd.pl/DT_Nene87-t1159713-s267.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10857 Napisanych postów 49496 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Każdy zapewne inaczej definiuje slowo " forma" ;)
I tak jestem skinny fat mimo regularnych ćwiczeń. Najgorszy jest brzuch.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2351 Napisanych postów 4620 Wiek 33 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 248598
wylicz swoje zapotrzebowanie i zacznij jeść zgodnie z nim. Ćwicz siłowo i jedz, ćwicz i jedz, cardio wywal

Zawsze rzucaj siebie na głęboką wodę - tam dalej jest do dna...

https://www.sfd.pl/DT_Nene87-t1159713-s267.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4465 Napisanych postów 8190 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 202581
Zdjęcia naprawdę by się przydały. Jeśli nic nie rusza to przynajmniej na kilka tygodni warto podbić kalorie do góry i dopiero później przyciąć. W Twoim wieku, na niskich kaloriach i ze sporą aktywnością powinno lecieć - skoro nic się nie zmienia to znak, ze coś nie gra. Jeśli jeszcze jakimś cudem coś spadnie to prawdopodobnie będą to resztki mięśnia. Jest spora szansa, ze jak teraz dołożysz kalorii to jednak coś pozytywnego w sylwetce się zadzieje

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10857 Napisanych postów 49496 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Jeszcze dzisiaj wrzuce zdjecia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4998 Napisanych postów 32898 Wiek 41 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 659205
Moja rada jest też taka, żeby nie skupiać się tak strasznie na tej redukcji tylko podejść do tego bardziej jak do procesu zmiany podejścia i do diety i do aktywności fizycznej. Dążenie tylko do tej redukcji często się kończy nieciekawie. Raczej trzeba się nauczyć czerpać przyjemność z aktywności fizycznej - i nie tylko tej związanej z siłownią.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Paula- dziennik pociążowy vol. 2

Wheya