SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Suplementy na szybkie zasypianie

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 835

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 55 Wiek 189 dni Na forum 245 dni Przeczytanych tematów 8907
Problem stoi w tym że od niedawna próbowałem zasypiać na plecach, ale po prostu mi się to nie udaje. Więc stwierdziłem że kupie coś na sen, a konkretniej https://sklep.sfd.pl/SFD_NUTRITION_Na_Dobry_Sen-opis39449.html
brałem to przez około 2 tygodnie ale bez efektów. Na brzuchu z tym suplementem żebym zasnął trwało tyle co zawsze 15-30 minut. Więc czy polecacie coś innego żebym szybciej zasypiał?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10636 Napisanych postów 71654 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 946581
Jeżeli masz problemy z zasypianiem, to na początek musisz przyjrzeć się swojemu trybowi życia.

Przede wszystkim złe nawyki w ciągu dnia, mogą znacząco wpływać na jakość snu, utrudnione zasypianie, przerywany sen itd.

Polecam poczytać:
Polecamy również: Jak poprawić jakość snu i skutecznie się wysypiać?


Odnośnie suplementacji podstawowymi środkami poprawiającymi jakość snu, są takie produkty jak:
- melatonina - https://sklep.sfd.pl/SFD_NUTRITION_Melatonina-opis40445.html
- zma - https://sklep.sfd.pl/ALLNUTRITION_ZMAX-opis35103.html
- gaba - https://sklep.sfd.pl/ALLNUTRITION_GABA-opis36007.html
- tryptofan - https://sklep.sfd.pl/Swanson_L-Tryptophan-opis39397.html

Jednak najlepsze są mixy, jak nie nasz topowy sleep pro - czyli odpowiednik na dobry sen z SFD , polecam przyjrzeć się :
https://sklep.sfd.pl/ALLDEYNN_SLEEPROSE-opis41084.html

Nasz najlepszy produkt na sen, zdecydowany TOP na rynku - jeżeli chodzi o regenerację nocną.
Produkty zawiera w składzie wszystko co najważniejsze, aby ułatwić zaśnięcie, wprowadzić organizm w fazę głęboką snu REM, dzięki temu nawet przy krótkim okresie trwania snu - będziesz wstawał bardziej wypoczęty i zregenerowany

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9558 Napisanych postów 154338 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1208491
Ja dodam do tego co opisal Kuba jeszcze olejek CBD
o ile sam olejek nie ma wlasciwosci uzypiajacych, tak miks zma, melatonina i 5 kropli 5% olejku CBD obecnie dziala na mnie bardzo fajnie. Nie wkurzam sie tak przed snem, ze jest gorąco, wycisza fajnie i naprawdę idzie dluzej pospac.
co do olejku polecam
https://sklep.sfd.pl/ALLNUTRITION_CANNABI_OIL_5-opis40269.html
3 tabsy ZMA, 2 mg melatoniny, 5 kropli olejku CBD i proces samego zasypiania jest o wiele szybszy.
efekt uboczny w moi przypadku to jedynie bardzo realne sny, ostatnio snilo mi sie, że cos lazi u mnie pod koldra i nap*****lalem to kijem jak sie obudzilem to bylem przerazony haha
2

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16313 Napisanych postów 127735 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1437865
myslę że okolice 15 to dobry czas, moze warto tez odżywianiu się przyjrzeć, kiedy jadasz ostatni posiłek, jaki on jest, czy przesiadujesz w telefonie, oglądasz tv itp co moze wpływać negatywnie na Ciebie

Suplementy będą wspomagały Twoją jakość snu, regenerację. To nie są tabletki nasenne.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 104 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 7203
Problem mam ide tyczny jak ty... Na plecach nie ma opcji zebym usnal, zasypiam tylko na brzuchu z glowa skierowana w prawo i podkulona jedna noga.musze sie dobrze postarac zeby usnac, tzn. musze myśleć o tym zeby nie myslec hehe. Bralem podwojne dawki produktow z melatonina i innymi i zadnej roznicy nie widzialem. Jedyne co dziala na mnie bdb to tak naprawde tylko thc. Przykladam glowe do poduszki maks 5min i spie jak dziecko,
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4940 Napisanych postów 68938 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 709866
Niestety w sytuacji, gdy do tej pory zasypiałeś zawsze lub w większości przypadków na określonej pozycji, to nie będzie łatwo się przestawić i bez wątpienia będzie to wymagała czasu, oraz zmiany przyzwyczajeń. W zasadzie jak w każdej nowej dla nas sytuacji, do której nie jesteśmy przyzwyczajeni. Jak najbardziej warto wprowadzić sugerowane powyżej suplementy. Kompleksowo wszystko w jednym np. Alldeynn Sleep Rose lub każdy z osobna np. w większej dawce.

Również istotna będzie higiena snu. Warto przed snem nie wykonywać treningów, zrobić sobie ciepłą kąpiel, porolować się, czy wyłączyć wszystkie źródła emocji światła niebieskiego.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 225 Wiek 225 dni Na forum 282 dni Przeczytanych tematów 7606
Pozycja zasypiania na plecach sprzyja bezdechowi sennemu, więc moim zdaniem nie ma co na siłę próbować.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4940 Napisanych postów 68938 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 709866
Kwestia właśnie tego, w jakim celu autor tematu chce spać na plecach. Być może jest to niezbędne w wyniku jakiegoś problemu z kręgosłupem, czy chociażby unieruchomienia ramienia. Sam pamiętam jak ciężko było mi przestawić się że spania na boku do spania na plecach. Było to niezbędne z uwagi na kontuzję i ramię w temblaku.

Na temat poprawy higieny snu, polecam jeszcze poczytać artykuły przedstawione poniżej:

https://potreningu.pl/artykuly/uroda/jak-poprawic-jakosc-snu-5112

https://potreningu.pl/artykuly/ladies/sposob-na-bezsennosc-najnowsze-badania-57

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16313 Napisanych postów 127735 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1437865
rafix87
Pozycja zasypiania na plecach sprzyja bezdechowi sennemu, więc moim zdaniem nie ma co na siłę próbować.


najlepsza pzoycja jest taka która nam pasuje.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 55 Wiek 189 dni Na forum 245 dni Przeczytanych tematów 8907
Czytałem że najlepszą pozycją do snu jest spanie na plecach, bo najmniejsze obciążenie jest na ciele, a na brzuchu to jest podobno najgorsza pozycja do spania. Więc dlatego postanowiłem spróbować spania w innej pozycji. Są czynniki przez które nam trudniej zasnąć np światło do którego się stosowałem i poczulem że wczesniej zasypialem, ale na plecach nie bylo takiej mowy zeby zasnac wiec sprobuje tego sleeprose



Zmieniony przez - Rkpson w dniu 2021-08-05 23:26:11

Zmieniony przez - Rkpson w dniu 2021-08-05 23:29:07
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 225 Wiek 225 dni Na forum 282 dni Przeczytanych tematów 7606
A próbowałeś zasypiać na boku? Albo w pozycji embrionalnej?

Skoro te dwie pozycje nie działają, to logicznym wpierw wypróbować innych.


> najlepsza pzoycja jest taka która nam pasuje.

A skoro OP ma takie problemy z zaśnięciem na plecach, wniosek o tym, jak bardzo pasuje mu ta pozycja jest jeden.


Zmieniony przez - rafix87 w dniu 2021-08-06 06:26:43
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9558 Napisanych postów 154338 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1208491
dobrze kolega wyzej prawi...
najlepsz apozycja to taka, jaka pasuje nam..>
ja zasypial na tzw. czolgajacego sie zolnierza.
niestety ja obowiazkowo spie na brzuchu, co czasami konczy sie bolem karku na drugi dzien, ale coraz czesciej staram sie zasypiac na boku, jeszcze dobra opcja by bylo zastosownaie specjalnego wlaka miedzy nogi, aby nie obciazac stawow biodrowych by noga byla w lekkiej elewacji. Sen jest bardzo wazny, pozycja snu rowniez, w koncu nasze cialo kilka godzin potrafi niezmiennie byc ulozone, co wplywa na nasze codzienne sapomoczucie

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Acesulfan K w odżywkach

Wheya