SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Suplementy na masę - do 300/400 zł

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 7802

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 651
Witam wszystkich gorąco

Mam olbrzymią prośbę o poradę co kupić do 300 dajmy na to 400 zł.
Zacznijmy od tego, że:
-mam 21 lat
-63 kg żywej wagi ;)
-176 cm
-32 biceps
-76 pas
-53 udo
-92 klata
Ćwiczę od ponad roku z większymi/mniejszymi przerwami. Ćwiczę w domu, ale mam do tego odpowiedni sprzęt. Robiłem trening obwodowy ACT(bodajże), cały czas cisnę A6W, aktualnie trening 3x w tyg. przy czym:
1. biceps, nogi
2. klata, triceps
3. barki

I efekty ... hmmm ... od czasu jak zaczełem ćwiczyć schudłem 10kg. Taki wsumie był mój cel, gdyż byłem "przygruby". Aktualnie, wsumie to już od dłuższego czasu staram się wrócić do ówczesnej wagi 72kg, z tym, że chcę jakoś przy tym wyglądąć, co jest dla mnie olbrzymim problemem. Niestety waga trzyma mi się w miejscu. Chcę poprostu wyglądać konkretnie, tzn. zwiększyć masę przy powiedzmy aktualnej rzeźbie (ładne kształty ;) ).

Tryb dnia można zaliczyć do średnio aktywnych, aktualnie pracuję, cały dzień na nogach, przy okazji sporo się nalatam.
No ale do rzeczy...

Chciałbym się wspomóc za pomocą jakichś suplementów (jakieś naturalane odżywki itd. - żadne sterydy nie wchodzą w grę) aby przybrać na masie i sile, gdyż aktualnie stoję w miejscu.
Chcę na to przeznaczyć od 300-400 zł, to jeszcze zależy od wysokości wypłaty ;)
W związku z czym mam takowe pytania:
- jak długo trzeba się wspomagać aby były jakiekolwiek rezultaty (masa) dodajmy, że nie chcę przybrać tłuszczyku. Sucha masa wskazana ;)
- czy opłaca się wogóle kupować jakieś zestawy za te 300 zł i na jak długo to wystarczy. Bo chyba nie ma sensu jeżeli miałoby mi to wystarczyć na miesiąć.