SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Suplementy(białko) w kapsułkach

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 402

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 58 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 336
Cześć, ćwiczę rekreacyjnie na siłowni. Do tej pory stosowałem białko w proszku, ale powiedzmy, że z pewnych względów wolałbym białko lub jakiekolwiek inne suplementy w kapsułkach tak aby popić tylko wodą. Co moglibyście mi polecić, jedyne wymaganie to właśnie tak aby to było w tabletkach, kapsułach, nie do rozpuszczania. Mam 180cm /75kg. Dziennie zjadam około 100g białka.
Jestem dość początkujący, jakie informacje jeszcze potrzebujecie aby mi doradzić.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 9050 Napisanych postów 82723 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699674
Odżywkę białkowa również można popić woda , sam próbowałem
Możesz kupić EAA. Aminokwasy egzogenne wchodzą w skład produktów białkowych takich jak mięso, jaja, ryby, nabiał, a także odżywek proteinowych, jednak przyjęcie ich w wolnej formie, zapewnia maksymalnie szybkie ich wchłonięcie ze światła przewodu pokarmowego i zapewnia natychmiastową dostępność dla tkanki mięśniowej.
https://sklep.sfd.pl/SFD_NUTRITION_EAA_Pro_Instant-opis40556.html?device=m&gclid=EAIaIQobChMIoM-4s_X16wIVR_iyCh2ORgHhEAQYASABEgIIPfD_BwE 
...
Napisał(a)
Usunięty przez flex1976 za pkt 4 regulaminu
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 58 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 336
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 359 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 11570