SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Suplementacja potreningowa dla kobiet

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 101

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1760
Cześć,
proszę o radę w wyborze odpowiedniego suplementu do regeneracji potreningowej dla kobiety.

Intensywne treningi 5 razy w tygodniu (siłowy i sztuki walki) w godzinach wieczornych, więc suplement zażywany byłby niedługo przed snem.
Zależy mi przede wszystkim na potreningowej regeneracji organizmu, odżywieniu mięśni i stawów.
Istotne jest dla to, aby suplement nie oddziaływał negatywnie na układ hormonalny oraz nie powodował problemów trawiennych (i zaburzeń w retencji wody :D) i problemów ze snem.
Nie zażywam żadnych leków, obecnie suplementuję tylko Omega 3 oraz wit. D+K.

Z góry dziękuję za pomoc! :)

ps: oczywiście zapoznałam się z opisem suplementów na stronie sklepu sfd, ale nie jestem w stanie samodzielnie ocenić, czy zawartość i dobór składników aktywnych danego preparatu nie rozwali mi gospodarki hormonalnej, bo być może ich wpływ na organizm kobiet i ich pożądane stężenie są inne niż u mężczyzn.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6070 Napisanych postów 74690 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 626696
Możesz dołożyć bcaa . Dodatkowo magnez ,wapń i żelazo( wcześniejsze oznaczenie poziomu) . Warto również w tym wypadku rozważyć probiotyki i kwas foliowy . Wszystkie wspomniane tutaj składniki mogą stanowić cenne uzupełnienie codziennej diety w przypadku aktywnych fizycznie kobiet. Warto jednak mieć na uwadze, iż ich podstawowym źródłem winna być konwencjonalna żywność. Suplementy to tylko dodatek, uzupełnienie menu w deficytowe składniki, których z jakiś powodów trudno w odpowiedniej dawce dostarczyć z pokarmem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 66 Napisanych postów 23 Wiek 27 lat Na forum 39 dni Przeczytanych tematów 158
Cześć!
Ze swojej strony mogę polecić Ci :
1. Aminokwasy rozgałęzione BCAA- regeneracja, zmniejszenie DOM's, ochrona antykataboliczna
2. Elektrolity : sód (zwykła sól himalajska) potas ( cytrynian lub chlorek ok 100mg powinno być ok) wapń (furman lub cytrynian), magnez (cytrynian, taurynian, jablczan, mleczan, chlorek ok 200mg).
3. B-complex - formy metylowane, regeneracja układu nerwowego
4. Na stawy polecam suple w stacku (siarczan glukozaminy, msm, witaminę C, chondroityne, colagen) typu Flex - ja stosuje ten z allnutrition jest spoko.
5. Adaptogeny na zmniejszenie stanów zapalnych : ashwaghanda, bacopa.
6. GABA, Melatonin : na lepszy sen.
Sprawdza się preparaty multiskladnikowe. Po samym treningu powinnaś też zadbać o uzupełnienie poziomu glikogenu mięśniowego, ale to już kwestia wyboru czy wolisz jakieś preparaty typu carbo /vitargo czy po prostu zjeść banana :)
Żaden z tych supli nie będzie miał negatywnego wpływu na gospodarkę hormonalna.
Jeżeli masz jakieś pytania, służę pomocą!
Pozdrawiam serdecznie
1

Papier przyjmie wszystko--to praktyka rozstrzyga efekty.


https://www.instagram.com/nice_to_fit_you/?hl=pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7744 Napisanych postów 148566 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1180283
przede wszystkim tutaj kluczowa role bedzie odgrywal posilek potreningowy, ktory jednoczesnie musi speliac zalozenia tego pierwszego wsparcia powysilkowego, a jednoczesnie nie obciazac na tyle ukladu pokarmowego, aby utrudniac Twoj sen. jezeli sen jest w niedalekim odstepie od silowni skupilbym sie tutaj na dodatkach ktore wlasnie wplywa beda na jakosc samego snu, jak i przyspieszenie procesu zasypiania, mam tutaj na mysli GABA, zma i doraznie melatonina, jak bedzie taka potrzeba, aby szybciej zasnac, reszta w sumie zostala juz omowiona
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10501 Napisanych postów 117700 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1384584
moze być np https://www.sfd.pl/sklep/Berserk_Labs_Rave_Cover-opis35866.html 
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nitrobolon plus cytrulina

aerofull