SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Suplementacja podczas krótkiej redukcji, treningi siłowe + jazda rowerem

temat działu:

Odżywki i suplementy

Ilość wyświetleń tematu: 851

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1811
Cześć, na siłowni ćwiczę od półtora roku, moja dieta to pilnowanie kalorii, makro oraz zdrowe odżywianie się. Aktualnie jestem po 8-tygodniowej przerwie po moim pierwszym cyklu mono+beta. Spożywam aktualnie moja zapotrzebowanie kalorystyczne, zamierzam trochę uciąć, ale nie przymierzam się do dużej redukcji, planuję tak z 1-2 miesiące pobyć na deficycie, tak aby trochę sadełka po masie zeszło.
Podczas wakacji zamierzam pojechać z gór nad morze rowerem, do tego czasu będę trenował na rowerze 2 razy w tygodniu (raz ok 40km, drugi raz ok 80km). Chciałbym dowiedzieć się jaką suplementację stosować w najbliższym okresie oraz dietę podczas wypraw rowerowych, które będą czasami kilkugodzinnymi podróżami, aby po tym okresie stracić jak najmniej masy mięśniowej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9978 Napisanych postów 155422 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1212931
witaj.
co do zabezpieczenia miesnia, tutaj kluczowe bedzie odzywianie i dostarczenie minimum tyle kalorii ile wydatkujesz w ciagu dnia, wiec mozesz oszacowac ile taka aktywnosc wykorzystuje energii i dodac odpowiendi pulap do bilansu BMR.

co do suplementacji, kreatyna, beta-alanina, bcaa mozna smialo codziennie ladowac podczas wyprawy
1

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1811
A z jakiego źródła te kalorie mają pochodzić? Same węgle czy też tłuszcze. Na treningi rowerowe przygotowywać sobie izotoniki, czy może normalnie wodą a podjadać co jakiś czas w trasie owoce, orzechy?

I jaką kreatynę na redukcji? Zwykły mono czy jabłczan? Przyjmować l-karnitynę podczas dłuższych aerobów?


Zmieniony przez - karol_235 w dniu 2017-06-21 16:13:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9978 Napisanych postów 155422 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1212931
zrodla kalorii kwestia indywidualna, osobiscie preferuje weglowodany.
w trasie mozesz popijac izo z bcaa, przerwy na posilki sobie rob klasyczne, przekaski jak orzechy/owoce-spoko

mono smialo moze zostac, l-karnityna sredni pomysl, lepiej sprawdzi sie lajtowy spalacz jakis jak np
https://sklep.sfd.pl/Berserk_Labs_T-Burner-opis31651.html 
1

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kreatyna FA Bad Ass

Water