SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Suplementacja po roku treningu

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1513

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 84 Wiek 11 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1155
Witajcie. Ćwiczę już trochę ponad rok, mam dietę (nie jakąś cudowną, adekwatną do pokładów finansowych), ćwiczę splitem 5x5 Traktora. Do tej pory stosowałem preparaty mulitiwitaminowe (nie codziennie jednak), BCAA, Kreatynę. Jakiś czas temu kupiłem sobie Gainer Mass Up Activ Lab bo ćwiczę na masę.

Teraz zastanawiam się, czy nie dokupić jakiejś odżywki białkowej. Tylko, czy rzeczywiście byłaby mi potrzebna? A może czas teraz na jakieś inne specyfiki, jakaś przedtreningówka, booster testosteronu czy coś innego.. Na suplementacji nie znam się zbyt dobrze - może Wy mi pomożecie.

Dziękuje za każdą wypowiedź. pozdrawiam

Ankieta:
1) obowiązkowa fotografia sylwetki ( przód lub tył); ewentualnie opis: bf, typ budowy ciała: sylwetka normalna, trochę mięśni się pojawiło, efekty po roku treningu widoczne, ale raczej nic takiego.
2) wiek: 25
3) waga/wzrost: 174/70
4) staż treningowy: 1 rok
5) cel cyklu: masa
6) stosowane już wcześniej suplementy: BCAA, Kreatyna, Gainer, witaminy
7) stosowane wcześniej spalacze: brak
8) suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od
9) ilość dni wolnych od kreatyny: kreatyna tylko przed treningiem i w gainerze
10) informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie): dieta jest w opisie
11)przewidziane finanse na cykl: Jakby było coś sensownego ok 150/200 zł


Zmieniony przez - Lecthor w dniu 2012-06-28 15:15:14

Zmieniony przez - Lecthor w dniu 2012-06-28 15:22:15
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!