SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Suplementacja oraz dieta

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 588

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11
Witam.
Mam 20 lat i jestem studentem politechniki. Mam 185cm wzrostu i waże 71kg. Trenuje judo, biegam oraz cwicze na silowni. Chcialbym prosić o rady odnosnie odpowiedniej suplementacji i diety. Dodam, że nie zawsze jestem w stanie zachowac pewna konsekwencje w posilkach, ze wzgledu na zajecia na uczelni. Moim celem jest zwiększenie masy mięśniowej oraz siły. Prosiłbym o porady odnosnie suplementacji i diety. Obecnie posiadam monohydrat kreatyny, dlatego prosilbym także o uwzglednienie jej w suplementacji. Z gory dziekuje. Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 583 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6088
Podstawa do budowania masy to dieta z nadwyżka kcal bez tego ani rusz. Co do ograniczeń z jedzeniem na uczelni to wystarcza chęci i plastikowe pojemniki. Najpierw rozpisz dietę pózniej można myślec nad suplami. Czasem mozesz wrzucić gainera jeżeli faktycznie nie masz czasu zjesc.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4500 Napisanych postów 35782 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 263050
Diete do sprawdzenia wrzuć w dziale
https://www.sfd.pl/Odżywianie-f10.html

Co do suplementacji, mono okej, możesz dorzucić także beta alanine i jakiś kompleks witamin i minerałów.

Co do odżywek typu białka, gainery to nie ma sensu sie póki co wypowiadać, najpierw trzeba ogarnąć temat diety, bo na ślepo nie ma co sypać