SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Suplementacja na redukcji

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1679

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1067
Witam. Zaczynam diete redukcyjna i chcialem prosic Was o porade odnosnie suplementacji. W planie redukcyjnym mam info "Specjalistyczna suplementacja nie jest na razie wymagana, ewentualnie można się zastanowić nad jakimś spalaczem tłuszczu i preparatem witaminowo-mineralnym" + odzywka bialkowa do porannych posilkow. I tutaj pytania:

1) Czy mozecie polecic jakas odzywke bialkowa bo kompletnie nie wiem co wybrac, myslalem o ActivLab Protein 80 - 2000g, bedzie dobre czy polecicie cos innego?

2) Czy zamawiac dodatkowo jakies witaminy np Olimp VITA-MIN Multiple Sport, czy nie jest to potrzebne?

3) Czy zamawiac jakis spalacz tluszczu czy nie korzystac narazie ze spalaczy (dopiero zaczynam diete i treningi) i kupic jakis dopiero w przyszlosci przy kolejnej redukcji?

Z gory dziekuje za pomoc, pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 366 Napisanych postów 8676 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 130653
1. bialko trudno polecic. zalezy na jaką pore dnia ci go trzeba, w jakiej ilosci opakowanie,w jakiej cenie? czy wolisz tanie, czy drozsze, ale smaczniejsze, etc...
2. witaminy zawsze
3. spalacz sie włącza na pewnym etapie redukcji, a nie od razu


Zmieniony przez - kocio2009 w dniu 2011-06-19 20:07:52

Stop wishing start doing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1067
Opakowanie mysle ze np ok 2kg, cena moze w granicach 100 zl, wole troche dolozyc jesli ma byc smaczniejsze. Bede je jadl raczej rano w pracy powiedzmy w godzinach miedzy 10 a 15. W takim przedziale cenowym znalazlem np ActivLab Protein 80 - 2000g ale nie wiem czy bedzie dobre, dlatego wole zapytac tutaj o rade
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 366 Napisanych postów 8676 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 130653
nie wiem, nie jadłam activlaba.
osobiscie gustuje tylko w optimum, magnum nutraceuticals, ultimate nutrition, fitness authority.
bialko
to żarcie w proszku. kup to na co cie stac. przeciez i tak nie bedziesz go jadł cały dzien. tu jest zawsze dylemat, bo rózne osoby- rozne gusty, kasa, etc

Stop wishing start doing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 737 Napisanych postów 34667 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 254666
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9985 Napisanych postów 155437 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1213009
bedzie ok te bialko.

zerknij tez na nasze produkty
https://sklep.sfd.pl/VitaFitSFD_WPC_Protein_ECONO_80-opis26459.html
https://sklep.sfd.pl/VitaFitSFD_SFD_Wpc_protein_plus-opis3653.html 

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1067
Ok w takim razie zamowie ze 3 paczki tego https://sklep.sfd.pl/VitaFitSFD_SFD_Wpc_protein_plus-opis3653.html
Przy okazji moze korzystajac z waszego doswiadczenia, jakis konkretny smak polecacie bo jak nie to wezme 3 paczki cookies-carmel, brzmi smacznie?

Co do spalacza to zastosowac go w pozniejszym etapie tej pierwszej redukcji czy narazie dac sobie spokoj i wziac go dopiero w kolejnych cyklach redukcyjnych? Jak juz pisalem dopiero zaczynam treningi, zamierzam zredukowac tkanke tluszczowa, pozniej zrobic cykl masowy no i pewnie pozniej kolejna redukcja.

Odnosnie witamin Olimp Vita-min beda dobre?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1659 Napisanych postów 23015 Wiek 10 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 378333
spalacz na razie zostaw, nie potrzebny póki co

witaminy Olimpu jak najbardziej ok

Zmieniony przez - wincol w dniu 2011-06-19 21:15:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9985 Napisanych postów 155437 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1213009
co do smaku bialka mi osobiscie podchodzi wanilia i ciastko karmel, reszta tez jest ok
najlepiej kup sobie po paczce z roznego smaku.

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Usunięty przez TomQ-MAG za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 247
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 42
Czesc. Zeby nie tworzyc nowego tematu podepne sie tutaj. Jak wyglada to bialko SFD WPC Protein Plus w porownaniu z innymi markami na rynku? Zastanawia mnie jaka jest roznica w jakosci, gdyz w cenie jak wiadomo jest dosc znaczaca. Produkt SFD wychodzi 39 zl za 750 gr, dla porownania
Olimp Whey Protein Complex ok 66zl/750gr lub trec whey protein 60zl/750gr. Czy warto doplacac i brac te bardziej znane marki?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Stak kreatynowy w capsach

Water