SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Suplementacja na przygotowania do triathlonu

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 178

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 17 lat Na forum 165 dni Przeczytanych tematów 131
Witam, mam 17 lat i przygotowuje się do triathlonu, mimo mojego codziennego biegania i treningu rowerowego moje wyniki są takie same Maksymalnie jestem w stanie przebiec 5km w ciągu 22 minut, przejechać 20 km na rowerze w ciągu około 34 minut i tu mi sie uruchamia blokada Chciałbym spróbować suplementacji, ponieważ myślę, że to może być ten złoty "środek" Także co byście mogli polecić? Coś poprawiającego wytrzymałość i na podkręcenie organizmu na większe obroty Oto moje specyfikacje:

Wiek-17
Waga-62
Wzrost-176
Typ budowy-Ektomorfik

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3032 Napisanych postów 57843 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 651064
Istotne jest to, jak wyglądają Twoje treningi i ewentualnie dieta. Jeżeli nie ma progresu, to tutaj jest coś nie tak i bodziec w postaci suplementu będzie zbyt mały aby pobić rekordy. W sportach wytrzymałościowych najważniejsze będą: kreatyna, bcaa, beta alanina. Do tego witamina d3, omega 3, magnez.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 708 Napisanych postów 2852 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 53649
Cześć! Sam trenuje triathlon, jednak wiem że nie nie ma takich supli!

Koledzy twierdzą że lepiej regenerują się po BCAA, ja nie odczuwam różnicy.

Kreatyna - teoretycznie też jest dobrym suplementem (poczytaj skąd i w jaki sposób jest wykorzystywana energia i jak wyglądają szlaki energetyczne - tu polecam książkę Anita Been - Żywienie w sporcie").

Z doświadczenia Ci powiem że w naszym sporcie najważniejszy jest dobrze skrojony trening, regeneracja(!) (lepiej niedotrenować niż przetrenowac!), i jedzenie.

Pozdrawiam.

Ja w stałej suplementacji mam właśnie jaj pisał Domer - magnez, kreatyne 3gr przed treningiem, Wit D, ale też żelazo i BCAA (może działa a nie odczuwam )


Zmieniony przez - tomaszS w dniu 2018-07-04 21:25:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3032 Napisanych postów 57843 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 651064
Jest to raczej podstawa bez względu na dyscyplinę sportu. Z żelazem bym uważał. Chyba, że ktoś jada mało mięsa, np. (z reguły) kobiety. Mężczyźni nie powinni mieć z nim problemów, a wręcz odwrotnie.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6477 Napisanych postów 142534 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1130103
wykorzystac mozna dodatkowo suplementacje cytrulina, wielu wytrzymalosciowcow zachwala wlasnie dodatek cytruliny>
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Białko inny sposób spożycia