SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Suplement diety na redukcje tluszczu dla aktywnej

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2414

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 154
Witam!
Niedawno zapisałam się do klubu sportowego na aerobik. kupiłam karnet bez ograniczeń na 2 miesiące i zamierzam chodzić 4 razy w tygodniu, minimum 3, częściej nie mogę (niestety)bo nie jestem z tego miasta gdzie studiuje. Na razie chodzę na godzinkę np poniedzialek-TBC+brzuch, wtorek-step+B.U.P(brzuch uda pośladki). I nie wiem czy powinnam np??
1.skupić sie tylko na BUP i tylko na to uczęszczać, czy może nie będzie to przeszkadzać jak w tym samym dniu zostanę jeszcze np na godzinkę zajęć z TBC(jesli dam rade:P bo na razie moja kondycja jest marna) Generalnie najważniejszym cel dla mnie to spalenie tłuszczu z brzucha i ud(zaczyna mi się chyba pojawiać cellulit) no i później po redukcji tłuszczu moim celem jest wyrzeźbienie trochę mięśni brzucha i pośladków
2.Zamierzam kupić jakiś suplement diety myślałam o olimp therm line 2, lub olimp cla zielona herbata nie wiem ktory lepszy a moze cos innego mi polecicie??
POtrzebuję czegoś co da mi kopa przed cwiczeniami bo narazie to mi ciezko jest.
Zaczęlam również inaczej się odżywiać, jeść posilki o określonych godzinach(co 3h) o zmniejszonych porcjach i staram sie wyeliminowac słodycze i pije zielona liściasta herbate a zwyklej herbaty nie slodzę. pieczywo białe zamienilam na ciemne razowe.
Wzrost: 167
Waga;63kg
Czasem mniej czasem więcej. Nie mam przy sobie cm żeby się zmierzyć, ale uwierzcie mi mam co spalać zresztą widać po napisanej wadze
Liczę na obszerne odpowiedzi
pozdro

Większość kobiet "zna swoją wartość".

Są i takie, które nie potrafią jej wycenić. Bo wiedzą, że są BEZCENNE

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 187 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1868
Suplementy ktore wypisalas to bedzie strata kasy jak dla mnie ;)
Co do kopa to - jak reagujesz na kofeine? Moze ekspresso pol godzinki przed treningiem. Osobiscie nie lubie smaku kawy gardle podczas treningu ale lykam kofeine w tabletkach.

Zamiast myslec o spalaczach przygladnij sie bardziej diecie ;)

Co do pytania nr 1. O ile mi wiadomo to nie mozna spalic tluszczu z danych partii ( u ciebie uda i posladki). Cwiczeniami mozesz jedynie ujedrnic miesnie w tych partiach.

pozdro.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10960 Napisanych postów 50311 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Kopa daje odpowiednio zbilansowana dieta. Ale jeśli jesteś na minusie kalorycznym, to jest normalne, że czujesz się słabsza. Organizm się broni przed ubytkami masy tłuszczowej i daje Ci w ten sposób sygnał. Wypij przed treningiem mocną kawę, na początek może to zadziałać, w zależności od tego ile jej w ciągu dnia pijesz. Jeśli to nic nie zmieni, to napisz, pomyślimy coś.
I dietę sobie porównaj z tym, co jest w podstawach układania diety na górze działu. Jak będziesz miała wątpliwości to pytaj tu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 154
Kawy od jakiegos czasu nie pijam poniewaz mialam za małą ilosc mg, lykam teraz dziennie tabletke mg, dzis godz przed treningiem wypilam kawe.
Morales_37 przestudiowalam Podstawy ukladania diety. i widze ze wiele rzeczy ukladam wlasciwie.
Mi sie wydawalo zawsze ze jak pochodze na rozne zajecia to to nie zaszkodzi i po jakims czasie tluszcz bedzie sie spalal a nie tylko miesnie wyrabialy. ale nie wiem czy dobrze zrozumialam czyli jak przestrzegac bede diety to waga spadnie? a nie przyspiesza nic te cwiczenia ktore wykonuje?? tylko pojedrnia cialo itp? Chodzi mi o spalenie tluszczu z posladkow, boczków i ud. Pupe mam okej taka dziwna figure mam ze w biodrach jestem wąska ale boczki sa i udziec zaczyna sie spory robic :P a brzuch to calkiem bez komentarza oponka. a teraz jestem po zajeciach godzinnych step+płaski brzuch. i zjadlam jablko i nie jestem glodna i nie wiem czy mam cos zjesc na sile np serek wiejski czy jak nie jestem glodna to juz odpuscic sobie na dzis?

dziekii:)

Większość kobiet "zna swoją wartość".

Są i takie, które nie potrafią jej wycenić. Bo wiedzą, że są BEZCENNE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 154
poprawiony post ten moj poprzedni jest troche zly

Kawy od jakiegos czasu nie pijam poniewaz mialam za małą ilosc mg, lykam teraz dziennie tabletke mg, dzis godz przed treningiem wypilam kawe.
Morales_37 przestudiowalam Podstawy ukladania diety. i widze ze wiele rzeczy ukladam wlasciwie.
Mi sie wydawalo zawsze ze jak pochodze na rozne zajecia to to nie zaszkodzi i po jakims czasie tluszcz bedzie sie spalal a nie tylko miesnie wyrabialy. ale nie wiem czy dobrze zrozumialam czyli jak przestrzegac bede diety to waga spadnie? a nie przyspiesza nic te cwiczenia ktore wykonuje?? tylko pojedrnia cialo itp? Chodzi mi o spalenie tluszczu z brzucha, boczków i ud. Pupe mam okej, taka dziwna figure mam ze w biodrach jestem wąska, pupa mala nie odstajaca, waska, ale boczki sa spore i udziec zaczyna sie spory robic :P a brzuch to calkiem bez komentarza oponka. a teraz jestem po zajeciach godzinnych step+płaski brzuch. i zjadlam jablko i nie jestem glodna i nie wiem czy mam cos zjesc na sile np serek wiejski czy jak nie jestem glodna to juz odpuscic sobie na dzis?

dziekii:)

Większość kobiet "zna swoją wartość".

Są i takie, które nie potrafią jej wycenić. Bo wiedzą, że są BEZCENNE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 186 Napisanych postów 65575 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 188925
jedz musisz zjesc odpowiednia ilosc kalorii, jak nei teraz to za godzine, przeciez dzien sie nie skonczyl jeszcze.
Wiesz "dziwne" figury sa norma, inne sa wyretuszowane. Po prostu nigdy tluszcz sie nie odklada rownomiernie, wiekszosc - przytlaczajaca wiekszosc, chciala by sie pozbyc z jakiegos miejsca ale tego sie nie da, nie da sie przytyc tam gdzie chcemy i nie da sie schudnac tam gdzie chcemy, gdy tego natura "nie chce"
Cwiczenia aerobowe, gimnastyka, brzuszki to cwiczenia takie na wzmocnienie, zeby nie znazwac rehabilitacyjne, trudno na nich oczekiwac wiekszaych zmian.
Dieta (jak powiedzial Morales) i solidne cwiczenia silowe one maja jedynie szanse cos zmienic realnie w sylwetce, ale tez tylko w zakresie danym przez nature
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 194 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2412
po treningu musisz przynajmniej wypić szklankę soku dobry jest porzeczkowy bo ma dużo wit. C

normalny posiłek przynajmniej godzinę po.
treningi więcej niż 4 razy w tygodniu nie mają sensu bo nie zdążysz się zregenerować.
na początku waga może pójść do góry nie przestrasz się to nabierasz masy mięśniowej, dzięki której twoje ciało będzie bardziej smukłe i jędrne. Może być tak, że będziesz tracić tłuszcz a waga będzie wciąż ta sama więc nie zniechęcaj się;)

co do wymienionych przez Ciebie supli to zielona herbata jest bardzo łagodnym spalaczem i raczej efekty będą nie warte inwestycji w ten suplement.
Therm Line to termogenik które podniesie Ci ciśnienie temperature, będziesz się bardziej pocić ale też na pewno da jakiegoś tam kopa przed treningiem z tym że ten kop będzie głównie pochodził z kofeiny więc jak chłopaki tu pisali mocna kawa przed treningiem powinna go na początku zastąpić w wystarczającym stopniu :)

Powodzenia

Siła Masa Rzeźba

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 10257 Wiek 41 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 42828
Omega-3. I dieta przede wszystkim.

Półmaraton w 1:57:11! :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Może ktoś poświęci chwilke?

Następny temat

czas na poprawe diety na szybsze redukowanie i nowy trening%-)

nutloveb