SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Sugestie, podpowiedzi trening dieta

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 654

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 15 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 464
Chcialem zaprezentowac swoj caly plan gdzie licze ze jakos podsuniecie jakies ciekawe opinie.

Waga 102 wzrost 184 typ budowy endomorfik

Trening 3 razy w tygodniu
*Poniedzialek
Plecy Triceps
*Sroda
Klatka Biceps
*Piatek
Barki, Nogi, przedramiona

do tego na kazdym treningu zaraz na poczatku 4 cwiecznia na brzuszek laczone po 2 wole na poczatku bo potem nie chcialo by mi sie i po treningu 30 min rowerek na malym biegu ale staram sie tak jechac z wyczyciem aby te 29km/h bylo.

Teraz Dieta to tak
*Godz 7
Platku na mleku czasem platki ryzowe

*Godz 10
3 jajka
200g naturalnego jogurtu z otrebami przesnnymi (nie wiem czy nie za duzo)
2 plasterki wedliny
i warzywa szczypiorek, rzodkiewka ogorek przewaznie wszystkiego po trochu
czasami kromka razeowego chleba

*Godz 12
Tylko jabluszko

*Godz 14
ryz 100g
marchewka gotowana
czerwona cebula z piekarnika
i do tego roznie sa piersi z kurczaka, kotlety sojowe, udka kurczaka i nic smazone ani zaden olej robione w piekarniku na szaszlykach

*Godz ok 16.30
trening

*Godz ok 19 wiem ze pozno ale inaczej nie dam rady pracoa do 16 od razu na silke i o tej porze wracam ok z silowni
a o tej porze to to co matula zrobi tylko wie tyle ze dla mnie nic smazonego. Dzis np pozwolilem sobie na karkowke z grilla ale sama bez adnego chleba taki lekki bo nie bylem dzis na treningu z powodu ciezkiej pracy ale jutro odrabiam bo czuje i tak wszystko.

*Godz 21-22
50g tawarog poltlusty
i do tego wrzucam szczypiorek rzodkiewka marchewka
2 plasterki wedliny
czasami kromka chleba razowego

Do tego wszystkiego jest cykl jestem juz po 15ml WInstrol Razak i 15 Trena zostalo jeszcze po 5. Od wtorku doszlo Clenbuterol i t3 (stosowane delikatnie jedna tabletka narazie mysle ze beda maks 2 chyba ze efekty bede bardzo malutko zauwazalne dojde do 3). Mysle dokupic jeszcze 10 trena. A potem juz odblok

Zapraszam do komentowania


Zmieniony przez - trickps w dniu 2010-05-21 23:42:19

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 541 Napisanych postów 21399 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 141148
http://www.sfd.pl/Ankieta_w_dziale.-t411741.html

Rozpisz cały plan [cwiczenia i serie].

Brzuch na koniec a nie na poczatek bo jest stabilizatorem postawy razem z prostownikami w ciężkich ćwiczeniach i męcząc go na początku prosisz się o kontuzję.

Co do diety to nie ten dział ale:

1. Brak zdrowych tłuszczy i białka.
2. Brak tłuszczy, wędline bym wywalił.
3. To nie jest posiłek.
4. Tłuszczy dodaj.
5. Po treningu daj jakies węgle, makaron/ryz/kasze i białko, mieso jakieś albo rybe.
6. Tą wędline bym wywalił, węgle na noc to też słaba opcja [chleb], więcej twarogu.

Nie zapomnij o warzywach do posiłków.

Ogólnie dieta to większej poprawy:

http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odżywianie-t418003.html

Z taką dietą się bierzesz za doping ? Zrobisz sobie krzywdę. Daj jakieś osłonki na wątrobę, poczytaj w dziale doping.


Pzdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siłownia + muay thai

Następny temat

plan do korety