SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Styczeń - Konkurs Sportowa Sylwetka - Wouej

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5408

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 781 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15503
Cześć wszystkim!

Jestem Krzysiek, mam 27 lat, jestem studentem dietetyki i początkującym trenerem personalnym. Oprócz tego prowadzę własną stronę i kanał na yt o tematyce dietetyki i sportów sylwetkowych. Od jakiegoś czasu (2 lata) moim marzeniem jest wystartować w debiutach, ale nie zrobiłem jeszcze odpowiedniej formy Moją pasją jest wszystko co związane z odżywianiem i sportem (głównie sportami sylwetkowymi).

Postanowiłem wziąć udział w tym konkursie, ponieważ myślę, że jest to świetna okazja żeby od czegoś zacząć. Aktualnie jestem 3 miesiące po zakończonej redukcji, powoli staram się dokładać kalorii, obecnie zjadam coś koło 3000 kcal, nazwałbym to "powolną masówką".
Myślę, że moja obecna waga oscyluje w granicach 80 kg i nadaje się na ten etap konkursu. Co będzie dalej? Zobaczymy.

Jeżeli chodzi o dietę, to nie mam problemu z jej trzymaniem. Od 1,5 roku wiem dokładnie ile zjadłem kcal/B/WW/T i przestrzegam założeń, które sam sobie nakreśliłem. Staram się jeść produkty jak najmniej przetworzone, przygotowane przeze mnie, dużo warzyw, owoce, mało słodyczy. Generalnie odżywiam się zdrowo, a moim jedynym problemem żywieniowym jest spożywanie alkoholu. W styczniowych wpisach powstawiam jakieś zrzuty całodziennej diety.

Kilka słów o treningu. Obecnie ćwiczę treningiem dzielonym, 5 x tyg z priorytetem na nogi, gdyż jest to moja najsłabsza partia. Przerwa świąteczna, spowodowała długą przerwę w moich treningach. Korzystam z siłowni uczelnianej i jest ona zamknięta do 7 stycznia. W późniejszych wpisach przedstawię dokładnie mój plan z ćwiczeniami, seriami, podziałem etc.

Cząstkę mojej obecnej formy oraz jeden dzień treningowy można zobaczyć na poniższym filmiku. Pozwolę go sobie wstawić, przybliży on bardziej moją osobę.





Zapraszam do śledzenia i odwiedzania.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 781 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15503
Proszę o zmianę nazwy tematu. Za długa wyszła Może bez : "Etap I Styczeń 2015-Waga Optymalna" Z góry dziękuję.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 7996 Napisanych postów 80639 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 681673
napisz jaką chcesz nazwę tematu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 781 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15503
Już jest zmieniona.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 781 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15503
Hej.

Przykładowy dzień jedzenia z dnia dzisiejszego. Z warzyw do bilansu wliczam tylko ziemniaki, marchew i buraki. Z racji tego, że w weekendowe noce stoję na bramce i ta doba się trochę wydłuża to zwiększam kalorykę diety z 3000 do 3500. Oprócz tego co widać na zrzucie, dochodzi trochę kcal z warzyw + oliwa do dressingu sałatkowego + 10 g oleju lnianego do 3 posiłków.


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 781 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15503
Hej! Nacisnąłem enter, żeby zejść niżej i się wysłało samo "Hej!". Zaraz wstawię cały post, tylko go napiszę

Zmieniony przez - Wouej w dniu 2015-01-03 13:25:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 781 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15503
Trenuję 5xtydz, split, pryiorytet nogi,barki. Stosuję ten plan już 2 miesiące i jestem zadowolony, myślę, że pozostanę przy nim do końca stycznia. Generalnie, wyjściowym celem miało być budowanie masy, ale trenuję różnie. Raz ograniczam ilość powtórzeń i jest to trening stricte siłowy, czasem jednak podwajam ją, zmniejszając ciężar i wychodzi niezły bodziec do poprawy wytrzymałości mięśniowej. Koniec, końców powoli rośnie masa, siła i wytrzymałość i bez rażącej utraty bfa, otrzymanego po skończeniu ostatniej redukcji.

PON (czwórki, klata, przedni bark, kaptur, bajceps, przedramię)

1.Wyprosty naprzemienne nóg na maszynie - 4x20-15, progresja
2.Przysiad - 5x12-6, progresja

3.Wyciskanie hantli/sztangi na ławce płaskiej 4x12-6, progresja
4.Wyciskanie hantli/sztangi na ławce skośnej 4x12-6, progresja

5.Wznosy hantli przodem 3x z dropsetem do upadku mięśniowego każda seria, bez progresji
6.Jakaś forma ćwiczenia na mięsień czworoboczny 4x tutaj ilość powtórzeń bardzo różna, od nawet 30-40 do 10, progresja

7.Uginanie ramion z hantlami, suplinacja, 4x12-6, progresja
8.Uginanie ramion ze sztangą, nachwyt 4x12-6, progresja

ŚR (dwójki, plecy,tył barku, tric, brzuch)

1.Uginania na maszynie 4x20-10, progresja
2.MC-proste nogi, 5x30-10, progresja

3.Podciąganie, szeroki nachwyt, 5x na ile starczy sił (+5,+10 odważnik)
4.Jakaś forma wiosłowania sztangą w opadzie tułowia 4x12-6, progresja

5.Najlepsze ćwiczenie na tył barków z wykorzystaniem TRX i ciężaru własnego ciała, niestety nie potrafię go poprawnie nazwać 4xMAX

6.Dipsy z ociązeniem 3x15-8, progresja
7.Francuz, 3x12-6, progresja

8.Unoszenie nóg podczas zwisu na drążku 6xMAX

CZW (czwórki, przywodziciele, odwodziciele, łydka)

1.Wyprosty naprzemienne nóg na maszynie - 4x20-15, progresja
2.Fronty 5x12-6, progresja
3.Wykroki 4xMAX, progresja

4.Przywodzieciele i odwodziciele superseria po 4xMAX, progresja

5.Wypychanie suwnicy wspięciami na palcach 6xMAX, progresja

PT (Bark, klata, bajceps)

1.Wyciskanie hantli siedząc 4x12-6, progresja
2.Wznosy hantli bokiem 3x z dropsetem do upadku mięśniowego każda seria, bez progresji
3.Jakaś forma ćwiczenia na mięśień czworoboczny 4x tutaj ilosć powtórzeń bardzo róźna, od nawet 30-40 do 10, progresja

4.Wyciskanie hantli/sztangi na ławce płaskiej 4x12-6, progresja
5.Rozpiętki na skosie 4x12-6, progresja

6.Jakieś ćwiczenie na biceps 4x15-10, progresja

SOB ( dwójki, plecy, tricek, łydka, brzuch )

1.MC-klasyczny 5x10-6, progresja
2.Podciąganie, szeroki nachwyt, 5x na ile starczy sił (+5,+10 odważnik)

3.Ściąganie linki wyciągu na tricpes 4x15-10, progresja

4,5. superseria brzuch+łydka 6xMAX (unoszenie nóg w zwisie + wypychanie suwnicy wspięciami na palce)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 781 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15503
1. ZADANIE POMIAROWE
-waga 83 kg
-wzrost 186 cm
-BMI 24
-obwód w pasie na wysokości pępka 73 cm













...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 781 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15503
Dziś wykonałem małą próbę robienia pompek. Wygląda to tak jakbym nie prostował do końca łokci, ale wydawało mi się, że prostuje jak je wykonywałem. Co o tym myślicie? Chodzi mi o technikę. Myślę, że do końca miesiąca poprawię ten wynik, żeby chociaż zrównać się z resztą zawodników



...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 313 Napisanych postów 7707 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 118754
Przez to ze szybko robisz jest złudzenie odnośnie prostowania. Zwolnij trochę a wszelkie wątpliwością znikną.

Sport to zdrowie do póki nie robisz singli

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2045 Napisanych postów 10103 Wiek 57 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 145680
Kamera prawdę Ci powie:),zgadza się,nie prostujesz.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rytuał Przejścia by nieraz

Następny temat

Styczeń -Konkurs Sportowa Sylwetka -Fanslaska

Water