SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Strych podłoga / a duży ciężar ?

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2505

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2425 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9575
Witam ! mam pytanie mianowicie mam na strychu dużo miejsca, wczoraj je wysprzątałem dałem sobie tam trochę sprzętu, ale chciałem zakupić stojaki i gryf po czym chciał bym ćwiczyć przysiady ALE mam obawy. Dokładnie chodzi mi o to czy np w bloku kamienicy podłoga np na strychu jest w stanie wytrzymać obciążenie rzędu 200 kg ? (razem ze mną) powiedzmy że na przysiad brał bym max 100kg. Sorki za takie głupie pytanie ale może ktoś miał z tym do czynienia i co nieco wie na ten temat, bo nie chciał bym zrobić niespodzianki komuś w domu i spaść piętro niżej ze sztangą & innymi manelami Jeśli komuś będzie zdjęcie potrzebne to z chęcią je zaraz pójdę zrobić bardzo mi na tym zależy dzięki !
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 55 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 596
Już ktoś o tym tu pisał dawno temu i pewnie nie raz. Kamienica musi wytrzymać większe obciążenie niż to co podałeś. Zwróć uwagę na to że co najmniej 5 osób moze siedzieć w pokoju i nei spadają sąsiadom na głowę. Więc udźwig punktowy też powinien być spory. Jedyne czym możesz się martwić to tym że jak zrzucisz z siebie to żelastwo to sąsiadowi się może trochę sypnąc z sufitu :P ale to bardziej wina tego że dawno nie malował xD no i hałas oczywiście
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2425 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9575
Kurde aż ulga normalnie się zrobiła bo ojca się pytałem to mówił że właśnie te stropy to normalnie jak nasza podłoga jest. Ok o hałas się nie martwie bo będę lekko odkładał wszystko, poza tym strych jest mój a piętro niżej mieszkam, czyli jak coś zaszeleści z góry to nikt u mnie się nie wkurzy (tak sądzę) Zrobię fote i zaraz pokaże
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 55 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 596
U mnie po strychu (zaraz na de mną) w stare kamienicy , gdzie schody się prawie rozsypały (potem podłozyli belkę...która i tak pęka) jedyne co słyszałem to huk jak dzieci sąsiada ganiały po strychu...No tam sie raz na ruski rok coś sypło z sufitu ale to dlatego że dach był kiepski i ogólnie jak padało to leciało przez strych do mnie więc wiesz....Strop musi sporo wytrzymać a i jeszcze zapas ma ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2425 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9575
No w sumie kurde dzięki wielkie dzięki Tobie w tym momencie nabrałem sporego optymizmu, mam zamiar sobie ćwiczyć na strychu bo na karnety na siłce nie zawsze bym miał hajs, a to co kupie sobie do domu to zawsze będę miał. W dodatku lepiej mi się ćwiczy w zaciszu Problem będzie w lecie tylko a tak to luuz Dzięki sogacz leci do Cb ! oczywiście wypowiadajcie się na ten temat chętnie poznam opinię wszystkim osób Przemkulus dach był robiony 5-6 lat temu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 1604 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14259
na pewno takie obciążenie wytrzyma, jak nie to bałbym się w takim domu mieszkać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2425 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9575
atu nie pomyślałem o tym ale nie znam się na tych konstrukcjach a wolałem lepiej zapytać tak jak piszę max 100 kg ciężaru żeliwnego + gryf stojaki / ławka hantle poręcze i nic więcej w zasadzie tam się nie znajdzie, oprócz pierdół z domu... (typu kij baseebolowy/buty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 492 Napisanych postów 18907 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 65861
Strop wytrzyma owszem, bo pod deskami są grube krokwie, tylko pytanie w jakim sanie są deski na podłodze, czy się uginają, skrzypią itd. bo bierz pod uwagę ze te 200kg (chociaż to nie dużo więc powinno być ok) nie będzie rozłożone po całej podłodze jak pisze Przemkulus co ma miejsce w przypadku 5 osób w pokoju, tylko będzie rozłożone ja kilku cm2 (Twoich stopach) i jak będziesz stał akurat na słabej desce między jedną a drugą krokwią (które są pod deskami) to ta deska może pęknąć, i bierz pod uwagę zę do tego dojdzie jeszcze rezonans drgań, wywołany dynamiką ruchu i drżeniem mięśni (zwłaszcza przy braku sił )
Ale się nie załamuj od razu jak deski są w złym stanie, to kup płytę OSB ~25mm rzuć na podłogę i na niej zrób stację do przysiadów MC itd.

░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂
Il███████████████████
◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.

:'-(

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 55 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 596
Sasiad pisząc o rozłoszeniu 5 osób w pokoju miałem na myśli że strop ogólnie ma wysoki poziomu "udźwigu" więc 200kg punktowo nie zrobi róznicy. Poza tym deska tak łatwo nie pęknie ;) Nie jestem ekspertem ale spróbuj zrobić dziurę w stropie i zobaczyć co tam jest w środku...Żeby coś pękło musi być przestrzeń pod tym prawda? W tym wypadku musiałby cały strop być do wywalenia a wtedy pozostaje tylko odnieśc się do wypowiedzi atu ;) Jak pisałem sam mieszkałem w starej kamienicy ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2425 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9575
Dzięki sąsiad w połowie czytania Twojego tekstu już kuhwa się zniechęciłem na maxa, lecz końcówka wygarnęła wszystko mogę wiedzieć co to za płyta? są takie na allegro ? Deski są raczej w bdb stanie nie widać pęknięć ani uszkodzeń i oczywiście od razu nie będę 100 kg brał, bo sam nie wiem ile jestem w stanie wziąć na początek chciałem kupić to: http://allegro.pl/marbo-sztanga-38kg-ciezary-i-gryf-180-zobacz-i2174037793.html i http://allegro.pl/2012-marbo-stojaki-wolnostojace-pod-sztange-i2179522506.html jak myślicie dobry sprzęt na start ? parę kg mam z hantli, a z czasem przy lepszej sytuacji finansowej dokupił bym np 2x10kg z marbo i jakąś ławkę, bo na tą chwilę dla mnie priorytetem jest wyskok i silne nogi

Zmieniony przez - He Got Game w dniu 2012-03-03 15:56:07
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2425 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9575
Prędzej te stojaki bo widzę że porządniejsze a przy tym niewielka różnica w cenie http://allegro.pl/2012-marbo-stojaki-wzmocnione-asekuracja-do-skosu-i2157455888.html 
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak zacząć,motywacja i...

Następny temat

Drążek kelton

injelly