SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Strych podłoga / a duży ciężar ?

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2503

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 492 Napisanych postów 18907 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 65861
aa no faktycznie, nie załapałem ze to to hehe na takie rzeczy to ja wpływu nie mam, zresztą na co mi to
Kup ten 2 tzn tam c są 4x5kg i 4x2,5kg, zawsze to więcej obciążenia i większa możliwość konfiguracji jak na początek, a później sobie możesz dokupywać 4x10 2x20 itp.

░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂
Il███████████████████
◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.

:'-(

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 3369 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11510
Poszukaj czegoś tańszego, napisz ogłoszenie przykładowo. Obciążenie idzie wyrwać od mośków po 2-3zł/kg.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2425 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9575
EmLow myśl dobra napiszę na swoim portalu ogłoszeniowym i w Kauflandzie na ogłoszeniach Ale i tak kupię to z Marbo na początek coś porządnego muszę mieć Sąsiad tak zrobię właśnie jeśli zamówię to ten zestaw bo faktycznie więcej obciążenia i lepsze możliwości Dzięki wielkie za pomoc !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 3369 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11510
Obciążenie to inwestycja na długie lata, nawet używane jest dobre, o ile ludzie na tym nie kroją i nie powiedzą Ci że mają przykładowo 50kg na sprzedaż a po zważeniu wyjdzie 40 Dlatego tego też radziłbym pilnować, gdyż kiedyś miałem podobnie. Koleś miał na sprzedaż 4x5kg Po zważeniu na jednej 5kg wyszło 4.2kg, więc odmówiłem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2425 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9575
Nawet jeśli jest napisane na obciążeniu ? powiedzmy 5kg, ee to nie wiedziałem next time będę sie pilnował
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 3369 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11510
oryginalne ze sklepu są ok, ale takie od łebków mogą być oszukane
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 99
Ostatnio na forum akwarystycznym był przerabiany ten temat. Chodziło o akwa 500 litrów. Ja mieszkam na poddaszu w kamienicy i moje akwarium waży z 450kg z tym, że stoi nieruchomo. Nikt nie rzuca ciężarem. Wiem, że takie obciążenie wytrzymuje strop:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2425 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9575
Dzięki loginld kolejna cenna informacja, teraz z pewnością i bez obaw nastawiam sprzętu pozdr !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1904 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14939
ja mam siłkę na strychu i spokojnie wytrzymuje :) kolega ważacy ok 90kg robił siady ze sztangą 90 kg i nic się nie działo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2425 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9575
dextr dzięki ! te opinie są dla mnie bardzo ważne 4real
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak zacząć,motywacja i...

Następny temat

Drążek kelton

Fitmeal