SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Street workout - początkujący (ze stażem na siłowni)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 390

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 26 lat Na forum 345 dni Przeczytanych tematów 541
Witam Serdecznie,
Z końcem czerwca skończył mi się karnet na siłownię (9 mies stażu bez przerw).
Ćwiczyłem FBW i PushPull.
Byłem na redukcji ( ostatnie 2 tyg troche ją zaniedbałem ze względów na zawirowania z pracą)

Postanowiłem narazie nie wykupować (trochę przez trudniejszą sytuację finansową) i w zamian za to zacząć trening SW.
Jest w mieście stanowisko do ćwiczeń.
Przeczytałem poniższy artykuł i dziś pobiegłem ćwiczyć.
http://m.sfd.pl/Street_Workout-t1130835.html

Plan:
10min bieg na miejsce
5 obwodów:
- podciąganie 5x (w ostatnim 4)
- dipy 8x (w ostatnim 6)
- pompki na uchwytach 10x (ostatnia 6)
- bułgarskie przysiady 10x (ostatnia 7)
10 min biegu do domu

Całość zajęła mi ok 50 min ( 25 min właściwych ćwiczeń). Czułem się mocno zmachany, ale czegoś mi zabrakło.
Jakby trochę za krótko ( na siłowni właściwy trening robiłem lekko ponad godzinę).

Myślałem żeby następnym razem dołożyć wznosy na brzuch.
Co również robić w kolejnych tygodniach? Rozłożyć trening na plany A i B? Dokładać ćwiczenia? Jestem zielony w tej dziedzinie więc będę wdzięczny za wszelką pomoc.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6483 Napisanych postów 142574 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1137884
witaj,
na rozruch bedzie ok, dorzuc pozniej wiecej cwiczen typowo plyometrycznych, jak i izometryka na brzuch
sprobuj wykorzystac cwiczenia np. przyotowujace do "human flag"


Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2018-07-13 07:30:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 26 lat Na forum 345 dni Przeczytanych tematów 541
TomQ-MAG
witaj,
na rozruch bedzie ok, dorzuc pozniej wiecej cwiczen typowo plyometrycznych, jak i izometryka na brzuch
sprobuj wykorzystac cwiczenia np. przyotowujace do "huan flag"


Czyli dorzucę jeszcze wznosy na ten moment jeszcze i przećwiczę tak ze 2 tygodnie. W dni nietreningowe postaram się również biegać.
Możesz podrzucić jeszcze jakieś ciekawe linki na ten temat? Internet jest pełny treści i ciężko jest wyselekcjonować te bardziej wartościowe.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6483 Napisanych postów 142574 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1137884
nie czuje sie specjalista w SW zeby popradzic cos konkretnieszego, w sensie przygotowujacego do wykonania cwiczenia


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3339 Napisanych postów 42775 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 329855
Nie masz u siebie w mieście jakiejś sekcji street workoutu ? Ostatnio robi się to popularne.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 26 lat Na forum 155 dni Przeczytanych tematów 6
Rób FBW całe ciało na jednym treningu przykładowo 1.Pompki klasyczne x15 2.Podciąganie nachwytem xMax 3. Dipy 4. Pompki diamentowe 5. Krzesełka 6.Unoszenie nóg bokiem na drążku 7.L-Sit 8. Pompki klasyczne x15 9. Nachwyt max/Podchyt max 10.Dipy max 11. Pompki szerokie 12. Przysiady głębokie 13. Wykroki powtórzyć 2-3 razy. Na koniec możesz dodać izometrie holly body plank krzesełko v-sit itp Ułóż sobie coś na bazie tego z własną ilością powtórzeń i powinno być dobrze sam jechałem kawałek czasu na czymś podobnym i efekty były lepiej niż zadowalające.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy wystarczy ćwiczyć klatke i biceps 2 razy w tygodniu?