SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Stracić troche tłuszczu

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 697

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 151
Witajcie mam 20 lat i postanowiłem że poradzę się was, ponieważ sam nie dam sobie rady osiągnąć wymarzona sylwetkę. Moją przygodzie z siłownią zacząłem w wieku 15 lat po zakupie gryfów, potem wszystko dokupowałem i teraz mam siłownie, na początku było to amatorskie wyciskanie z kumplami aż 2 lata temu ułożyliśmy sobie plan FBW i trenuje sobie nim do dziś, widać po mnie że mam styczność z siłownią, ale też bez przesady , raz tylko robiłem cykl kreatynowe , teraz właśnie mi się skończył i niby efekty są ale to nie jest to co chce uzyskać, natomiast nie interesuje mnie budowa typu Burneika albo Schwarzenegger , chce mieć sportową sylwetkę, po której nie widać za bardzo ociekającego tłuszczu tylko mięśnie ładnie wyzezbione. niestety tych mięśni mi jeszcze troszkę brakuje np w ręce mam 34 cm i jeszcze chce z 2-3 cm nabrać do wakacji , tak samo z brzuch zgubić trszke tłuszczu aby byl widoczny kaloryfer. jak myślicie jak zmienię plan treningowy z FBW na jakis inny to pomoże , ponieważ od dłuższego czasu widzę że efekty sa bardzo mało albo wcale. realne jest 37cm w łapie do wakacj jeśli teraz mam 34 ? i drugi problem to ten brzuch , od wrzesnie robie wieczorem praktycznie 5 dni w tygodniu ok 100 brzuszkow przed snem, efekty jako takie są tylko że ładnie ten tluszcze troche go pokrywa, tez bez przesady bo w pasie mam 88-89 cm przy 168cm wzrostu , a zeby bylo idalenie to potrzebuje 85cm wiec potrzebuje stracic 3-4cm w pasie, tak samo oponke chce zgubic bo malutką ją mam . co polecacie na to ? jakiś trening np jazda na rowerku z 40 min raz na dwa dni ? bo posiadam taki rowerek w pokoju , . i od teraz tez nie fastfoodow , nie pije gazowanego pica, o 20 jem kolacje, bo te błędy przytrafiały mi się bardzo często ,i przez to mi sie wydaje mam to co mam .i jak jem tez patrze żeby nie było w nim dużo tłuszczu więcej białka i najwięcej węglowodanów.. to mi poradzicie na to aby spalić trochę tłuszczu z tego brzucha a potem na siłowni jaki plan ?

MOJA WYMIARY :
Wzrost - 168cm
ręka - 34cm
Obwód w pasie - 88cm
waga 69Kg
z kalkulatora wynika ze mam poziom tkanki tłuszczowej na granicy 20,5%
a z kalkulator kalorii wynika żeby podtrzymać moja obecna wagę potrzebuje 2900 kalorii wiec myślę ze jak będę jadł dziennie 2000 to stracę brzuszek do końca roku a potem mogę budować mięśnie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 106 Napisanych postów 1794 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 26423
Czyli chcesz robić redukcję?

Z tym 37cm w łapie - możliwe, choć zależne kiedy zaczniesz masę robić.
Nie ucinaj aż tak dużo, później są tylko problemy - m.in. szybkie ponowne nabieranie tłuszczu po skończeniu redukcji.
Wystarczy na początek 2600-2700kcal.
Ułóż porządną dietę, bo to ona jest kluczowa w kształtowaniu sylwetki i wrzuć ją w tej formie na forum:
https://www.sfd.pl/JAK_DODAĆ_ZRZUT_Z_POTRENINGU__NOWA_WERSJA_!_-t969797.html

Jak wrzucisz to poprawimy ewentualne błędy.

2 lata treningu bez jego zmiany to za dużo. Albo zmień ćwiczenia, albo spróbuj innego treningu np. ACT/SPLIT.

Ułóż nowy trening i wrzuć do oceny.

Wszystkie potrzebne Ci informacje są tu:
https://www.sfd.pl/######_Najważniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_######-t834427.html

Przeczytaj chociaż linki z punktów 5, 13, 14 w odżywianiu
i w 6. linku w "treningu" masz krótko opisane różne rodzaje treningów.

PS. Wbrew pozorom zamiana części węglowodanów na tłuszcz w diecie, pozwala na lepsze efekty w odchudzaniu.

Zmieniony przez - walker1707 w dniu 2014-10-26 07:46:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 151
co do diety to raczej nie nie będę stosował ponieważ moja praca mi nie pozwoli na to niestety , dlatego chciałbym jest zdrowo , tak aby wiedzieć co jem i przez to nie nabierać tłuszczu , odzywiać się zdrowo i do tego jakiś spalacz tłuszczu, tak mi nie potrzeba dużo tluszczu stracic bo jest ogolnie szcczuply , tylko przez moje ambicie chce mieć sylwetke plażową, czyli zero tluszczu i troche mięśni , teraz planuje troche zbić tego brzuch a potem pojechać jakiś cyklem kreatynowym aby troche tych mięsni podbudować
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rozpiska treningowa

Następny temat

Plan treningowy Do Oceny ?!:)

Water