SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Stojak na obciążenie

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4129

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 602 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 12283
Siama, mam pytanko, czy nie ma może ktoś zdjęcia, albo projektu stojaku na obciążenie, jeśli ktoś ma to prosze niech wrzuci, pozdro

" siłą i mięśniami niezdziałasz wszystkiego , a siłą woli TAK "

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 19680 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 52795
oblookaj podwieszony post, pewnie cos bedzie

Czy jest forma Czy nie!
Ja i tak KOKSUJE!
--==GAINER TEAM==--
AllianceBJJ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1244 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 41416


Zdjecie zawsze sie znajdzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 602 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 12283
dzięki skowron, niestety nie moge dac soga , ale kiedyś ci dam

" siłą i mięśniami niezdziałasz wszystkiego , a siłą woli TAK "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 715 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6580
ja jak zrobie stojaka wlasnej roboty odemnei z siłki to wstawie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

MATURA - to bzdura:))))

Następny temat

kurs instruktora sportu

BF