SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Stawy skokowe

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1571

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 100 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1177
przebylem juz kilka bolesnych kontuzji stawow skokowych , ktore czesto mi sie odnawiaja , trenuje pilke nozna wiec te stawy sa dla mnie dosc wazne , korzystajac z przerwy w rozgrywkach hcialbym jakos wzmocnic je , mozecie mi polecic jakies cwiczenia na wzmocnienie stawow skokowych ? za porady z gory thnx ...

Kill Or Be Killed ... , Sk8boarding Is Not A Crime !
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jakryc ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 13874 Wiek -5967 dzień Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 158206
jak cwiczenia to chyba nie ten dział.

SI VIS PACEM, PARA BELLUM...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47778 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
OK. Mam cwiczenia - sprawdzone. Pracowałem jako trener odnowy bilogicznej w I ligowym zespole piłki noznej. Niestety trudno opisac je, ale spróbuje.
Stopy razem na podłozu. Unoszenie (uwaga)V palców i sródstopia stopy .Moze byc troszke unoszenie jednoczesne IV palców(przyruch). Uniesienie -5 sek. opust. Nie podnosimy stopy i innych palców tylko to co napisałem. Jak zaczniesz cwiczyc - napisz.
Poza tym proponuje dobry stabilizator.Napiszę cos więcej w najblizszym czasie.

Primum non nocere...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 100 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1177
thnx masero , a np cwiczenia na miesnie lydek by tu cos pomogly ? jaki mozesz mi polecic stabilizator , bo sciagacze np selecta to sa hyba ogolnie ***** warte ...

Kill Or Be Killed ... , Sk8boarding Is Not A Crime !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47778 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Jak juz stabilizator to z usztywnieniami bocznymi. Najlepiej połacznie tapingu z ortezą(stabilizatorem). Napisz do mnie na skrzynke napsze Ci cos więcej.Jesi chodzi oćwiczenia łydki. Tak oczywisćie, ale bardzie cwiczeniaw druga strone(ruch do góry)
Chyba dałeś mi soga - wielkie dzieki. Zostałem znawca w dziale

Primum non nocere...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 100 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1177
bardzo mi pomogles , cwiczenia lydki jakie mam na mysli to te ktore odnosza sie do miesnia piszczelowego lydki , ktory jest przytwierdzony do kosci srodstopia hyba przez sciegno przywodzace z ktorym ostatnio mam problemy , w lewej nodze mialem dosyc duza kontuzje stawu skokowego - naderwane wiezadle i peknieta torebka stawowa , czy w zwiazku z takim stanem zeczy moge miec np problemy z sciegnem achillesa , bo ostatnio zaczynam je czuc ..., jak bys mi mogl podac maila moglibysmy pokorespodowac , moj to sokzzuka@wp.pl

Kill Or Be Killed ... , Sk8boarding Is Not A Crime !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5
czy mógłby mi ktos podac cw na wzmocnienie stawu skokowego ... ? moj mail to tomekigen@wp.pl z rok temu skreciłem kostke i dalej odczówam ból

szablony, tanio, szybko

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Coca - Cola

Następny temat

Ból kolan

Fruzelina