SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Stawy Barkowe

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1048

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 40 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 271
Witam, na siłowni zacząłem ćwiczyć zdecydowanie za wcześnie, bo w wieku 14 lat, po około 1.5 roku ćwiczeń wysiadły mi stawy barkowe, lekarz zabronił mi ćwiczyć do 18 roku życia, powiedział, żebym niczego nie brał, tylko skonczył z siłownią, jednak już po pół roku, czyli w wieku 16 lat, powróciłem na siłownię, katowałem się mimo bólu w stawach, wiem, moja wina...niektórzy mądrzeją trochę później ;) dziś mam 19 lat, nie ćwiczę od ponad 10 miesięcy, a stawy wciąż bolą, prawy szczególnie, gdyż kiedyś coś mi w nim przeskoczyło, nagle poczułem silny przeszywający ból i do dziś (po prawie 4 latach) przeskakuje inaczej od lewego i boli zdecydowanie mocniej... Czy jak pójdę do lekarza to coś to zmieni? co radzicie? basen? glukozamina? czy mimo wszystko skontaktować się z lekarzem?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 54 Napisanych postów 1357 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 57588
Na początek to trzeba zdiagnozować co to dokładnie jest. Możesz pójść do ortopedy. Prywatnie. Bądź na NFZ, ale wtedy skierowanie od rodzinnego przeważnie potrzebne ale nie zawsze. Termin zależnie od tego gdzie mieszkasz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 67 Napisanych postów 1893 Wiek 110 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 36567
trzebaby wybrać się do ortopedy,barki to dosyć skomplikowany temat,ale też dosyć popularny,także głowa do góry
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat