SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Stary shock vs nowy shock

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2152

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 199 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7718
Universal ostatnimi czasy wypuscil na rynek nowego storma i nowego shocka w malych opakowaniach tej nowej formuly jest polowe mniej niz w normalnych duzych starego shocka/storma.

Nigdzie nie moge znalezc ile na 100% wynosi porcja nowego shocka. Na allegro pisze ze 20 gram , na niektorych aukcjach widzialem nawet ze ten maly shock (440gram) ma 40 porcji... Jak to z tym naprawde jest ? Bo jesli porcje w nowym i starym sa takie same to jest to SHOCK ale cenowy bo cena malego nowego shocka jest niewiele nizsza niz starego duzego dry.gif

Jesli ktos cos na temat porcji wie niech pisze.

Ciężar jest Bogiem,trening nałogiem,życie zabawą, siła PODSTAWĄ!!!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 21874
Stare sklady Storma i Shocka wystepowaly tylko w duzych opakowaniach. Nowe wystepuja w duzych i malych. Porcje pozostaly takie same. Shock 1 miarka = 1 porcja ok 20g , Storm 1 miarka = 1 porcja ok 10 g. A ze ceny malego i duzego opakowania sie czasem nie roznia znaczaco to skutek prywatnego importu czy tez promocji sklepow na te suple. Oficjalnie male opakowania kosztuja ok polowe duzych ale nieoficjalnie to roznie bywa ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 199 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7718
Chodzi mi o to ze ta nowa seria jest cholernie droga ''


Zmieniony przez - BerixOn w dniu 2008-01-20 16:51:10

Ciężar jest Bogiem,trening nałogiem,życie zabawą, siła PODSTAWĄ!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2969 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 26817
starego były duze puchy 50porcji .. w nowym są duze i o połowe mniejsze małe.. skład się nieco zmienił, ale chyba na lepsze, bo klepie tak samo jak stary shock.. cena jest różna, zależy gdzie szukasz można i kupić nowego za ponad 100zł ..a można i kupić za blisko 200zł.. żadna filozofia..

pozdr.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 199 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7718
hmm jakbys mogl mnie jakos naprowadzic gdzie duzego nowego shocka da sie kupic za troche ponad 100 zl bylbym wdzieczny

Malego to wiem gdziee ale on mnie nie zbawia bo jest za drogi w porownaniu do ilosci porcji

Zmieniony przez - BerixOn w dniu 2008-01-20 19:38:46

Ciężar jest Bogiem,trening nałogiem,życie zabawą, siła PODSTAWĄ!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1435 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 34561
http://www.sfd.pl/Storm_z_Allergo-t376489-s2.html

poczytaj i stanie sie jasnosc

"yyyyyyyyy poprosze 4 pudelka ryzu, takiego no wie pani na mase bo ja na silowni cwicze..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 199 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7718
Jadl ktos Shocka i Xtreme Stack ?? Jakie sa wasze opinie ? Co lepsze ? Bo widze ze cenowo stoja podobnie porcji tyle samo... Oby dwa produkty napewno sa warte uwagi ale ciekawi mnie czy ktores z nich jest lepsze.

Xtreme Stack monza brac tylko przed treningiem? a w DN np mono lub CP ?

Nie bede zakladal juz nowego topica spytam tu:
Mam na stanie xpanda recovery mam zamiar zrobic za 2 tyg na nim cyklon wraz z mono. Obmyslalem sobie tak :
***zrobic 2 tyg na samym mono ( DT przed i po treningu , DN rano i w porze treningu)
***od 3ciego tygodnia wrzucic XP i jesc (DT xp przed treningiem, po treningu mono , DN rano mono w porze treningu XP )
*** gdy skonczy sie xp czyli po okolo 4-5 tygodniach lagodne zejscie na kretce

A teraz wpadl mi do glowy inny pomysl %) Czy XP nie moznaby bylo brac tylko w DT przed treningiem ? Czy lepiej juz zrobic tak jak wyzej napisalem ??

Ciężar jest Bogiem,trening nałogiem,życie zabawą, siła PODSTAWĄ!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 378 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8968
BerixOn: Co Ty kurde cykl na SAA chcesz robić, że jakieś łagodne zejścia?

Kreta to kreta, więc nie widzę sensu w jakimś stopniowaniu typu najpierw mono przez 2 tyg, później stack... Jak Cię stać to leć od razu na stacku, jak nie to połącz stack z mono i też leć od początku (dziennie porcja mono i porcja stacku).

Poza tym co Ty chcesz porównywać XS z Shockiem? Przecież to całkiem inne suplementy... XS to stack, sporo kreatyny i dodatków, Shock to typowy NO Booster przedtreningowy, którego głównym zadaniem jest "umilenie" chwil spędzonych na treningach

Ja w tej chwili lecę cykl: pucha XS, mała pucha Shock, mono 300g i po 3 tygodniach muszę przyznać, że świetnie takie połączenie się sprawdza... Przy skrupulatnej diecie skoczyłem z 93 na 97 kg... A widzę, że dopiero w tej chwili zaczyna to nabierać rozpędu... Więc za 4 tyg może być jeszcze lepiej...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1078 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13124
a ja lece juz 3tyg na Hp i nic mi waga nie skoczyla ;/ jem wiecej niz zwykle i to pelnowartosciowe posilki! w obwodach tez nic jak na razie nie uroslo ;/ jedynie to pompa duza jest ale co z tego..

kulturystyka - moje życie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 4738 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 21467
a ja lece juz 3tyg na Hp i nic mi waga nie skoczyla

Trzeba przeanalizować diete i trening. Najprawdopodobniej błąd tkwi w diecie: albo za mało kcal, albo zły rozkład makroskładników.

Specjalista w dziale "Odżywki i suplementy"
9 kg czystej masy mięśniowej w 2 tygodnie - allegrowicze nie wierzcie w takie bzdury

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 199 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7718
Kamilborne z tym lagodnym zejsciem to moze zle ujolem %) chodzi mi o to ze xp starczy mi na jakies 4 tyg (bo mam troche napoczetego) a zeby stack sie szybciej rozkrecil chce te 2 tyg dac na mono (zeby sie jakby doladowac i przyzwyczaic do kretki bo rozkrecanie sie na stacku za drogie) a co do tego zejscia to chcialem po prostu przedluzyc cykl na mono :D teraz to moze jasniej wyglada

Ciężar jest Bogiem,trening nałogiem,życie zabawą, siła PODSTAWĄ!!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Hiper-Super-Mega masa !

Następny temat

Hey czy moze ktos mi doradzic?

Fruzelina