SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Stanzol Tajlandia SB lab. 5mg/tabl

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2484

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 372 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4740
Witam. Nie znalazlem nic na temat tego winsa w wyszukiwarce więc pytam Was. Wins pewnie jak każdy inny ale chciałbym poznać wasze opinie o nim (czy łatwo spotkać wy***kę, czy dobrze działa). Wpisujcie wasze opinie. Pozdrawiam

Życie to jedna wielka impreza..... Śmierć phi.. to tylko afterparty

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3334 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 41247
a masz go?? jak wygladaja tabsy ??

<<< j**ać hołotę która z psami w komitywie >>>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 1820 Napisanych postów 33845 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 248520
jest OK ale po co sie w niego bawic jak jest rownie dobry i chyba tanszy stanabol ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 372 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4740
No własnie jeszce go nie mam i dlatego chcę zasięgnąć opinii o nim. E-lite nie mam dojścia do BD (chyba ze przez net) ale tego z SB bede mial po nie za wygórowanej cenie więc jak jest ok to dobrze

Życie to jedna wielka impreza..... Śmierć phi.. to tylko afterparty

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 1820 Napisanych postów 33845 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 248520
no to smacznego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 372 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4740
A jeszcze takie pytanko. Będę jechał na czymś takim:
1-9 deca 200mg E7D (przy czym pierwszy tydz 400mg)
1-10 prolo 300mg E7D (przez pierwsze 5 tyg potem 200mg E7D)
8-13 stanzol 25mg ED

PCT zacząć normalnie 2 tyg po ostatniej prolce?(wtedy bede jeszcze na winsie) Czy jakoś później? Albo jeżeli po zakończeniu tego cyklu będę robił podobny tylko że o ok3-4 tyg krótszy to czy po tym pierwszym robić PCT i potem znow po drugim?Czy robić tylko po pierwszym? (PCT z clomidu i nolvy). Pozdrawiam

Życie to jedna wielka impreza..... Śmierć phi.. to tylko afterparty

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 444 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 18113
stanabol tanszy ale czy równie dobry to nie wiem....wszyscy tak chwalą ten stanabol a tu wy***ek coraz wiecej ciezko teraz naprawde trfic dobry....ja mam teraz stanabol wyglada wszytko idealnie a efekty jak po mecie......nie jestem zadowolony i znam osoby co tez nie sa zachwycone tym stanabolem dlatego uwazajcie czasmi warto dac pare zł wiecej i kupic cos pewnego wmiare....
BD to undergrund i nigy nic nie wiadomo.....
Z SB nie brałem jeszcze ale ponoc dobrze działa....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 1820 Napisanych postów 33845 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 248520
major - wins jak juz to 6-11.. albo 7-12 jak przeciagniesz testa o tydzien

alebrecht.. wszystkiego sie znajda wy***ki ale tak czy inaczej stanabol chyba najpewniejszy..

Zmieniony przez - e-lite w dniu 2005-01-30 14:34:20
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 372 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4740
Sprostowanie - ten drugi cyklon miałby sie zacząć 3 mies po zakonczeniu pierwszego

Życie to jedna wielka impreza..... Śmierć phi.. to tylko afterparty

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 372 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4740
Ma ktoś zdjęia tego stanzolu (tabletek). Jak one wogóle wyglądają? Bo słyszałem ze są pakowane w kraju dopiero do tych pudełeczek (ułatwienie na granicy)...

Życie to jedna wielka impreza..... Śmierć phi.. to tylko afterparty

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 372 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4740
jeżeli ktoś ma to niech wrzuci. Będą sogi

Życie to jedna wielka impreza..... Śmierć phi.. to tylko afterparty

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

poradzcie

Następny temat

TrenaJect+<jabol>

Masa